Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Brzeg: wykonanie w latach 2007 do 2009 prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenu Parku Wolności w Brzegu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Brzegu, do kontaktów: Anna Jabłońska, Beata Boryk, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4047055, 4160495, fax 077 4169952, e-mail: bzp@brzeg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.brzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie w latach 2007 do 2009 prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenu Parku Wolności w Brzegu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Brzeg - Park Wolności. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenu Parku Wolności w Brzegu. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następującego zakresu prac: - utrzymywania części leśnej parku, - utrzymywania części spacerowo - wypoczynkowej parku, - bieżącego utrzymania i konserwacji zbiorników wodnych na terenie Parku Wolności. Szczegółowy zakres i sposób wykonywania prac określonych niniejsza umową określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część wzoru umowy. Szczegółowy harmonogram wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 2 stanowiący integralną część wzoru umowy. W przypadku prac wykonywanych przez Wykonawcę w sposób ciągły i na bieżąco w okresach określonych w harmonogramie wykonywania prac, Zamawiającemu przysługuje na bieżąco prawo kontroli wykonywania tych prac. Zamawiający będzie powiadamiał telefonicznie Wykonawcę o zamiarze kontroli, o której mowa w par. 3 ust. 1 wzoru umowy, co najmniej z dwugodzinnym wyprzedzeniem. Nieobecność przedstawiciela Wykonawcy podczas wykonywanej kontroli lub brak możliwości telefonicznego kontaktu z Wykonawcą w celu powiadomienia go o kontroli nie stanowi podstawy do kwestionowania stwierdzonego stanu prac oraz ich jakości. Z oceny jakości wykonania prac zostanie każdorazowo sporządzony protokół, podpisany przez strony biorące udział w kontroli, a w przypadku nie stawienia się Wykonawcy, protokół podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego. Przy ocenie jakości wykonywanych prac przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający może korzystać z oceny stanu czystości dokonanej przez inne podmioty, w szczególności Straży Miejskiej, Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno Epidemiologicznej i Powiatowej Komendy Policji. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie powiadamiać Zamawiającego telefonicznie i na piśmie o każdorazowej zmianie numerów telefonów. Brak takiego powiadomienia pociąga za sobą skutki, o których mowa w par. 3 ust. 2 zdanie drugie wzoru umowy. W przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do wykonywania prac, o których mowa w par. 3 ust. 1 wzoru umowy pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie i bezskutecznego upływu wyznaczonego w tym wezwaniu dodatkowego 2 dniowego terminu, Zamawiającemu, oprócz prawa do naliczenia kar umownych określonych niniejszą umową przysługuje prawo do powierzenia wykonania tych prac podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. W przypadku prac związanych z utrzymaniem alejek w technologii zimowej, w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do ich wykonywania po upływie 5 godzin od wystąpienia warunków atmosferycznych uzasadniających przystąpienie do wykonywania tych prac, Zamawiającemu, oprócz kar umownych określonych wzorem umowy, przysługuje prawo do powierzenia wykonania tych prac podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. W przypadku prac związanych z doraźnym usuwaniem wiatrołomów, w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do ich usunięcia w terminie określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy, Zamawiającemu, oprócz kar umownych określonych niniejsza umową, przysługuje prawo do powierzenia wykonania tych prac podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. W przypadku, gdy prace określone wzorem umowy mają być wykonane w danym miesiącu bez określenia daty, za końcowy termin wykonania tych prac przyjmuje się ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, w którym prace te miały być wykonane. Odbiór wykonanych prac, o których mowa w par. 4 ust. 1 wzoru umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez przedstawicieli stron umowy. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru wad wykonanych prac, Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru do czasu usunięcia tych wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia się wad wykonanych prac po ich odbiorze, Wykonawca zobowiązuje się je usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku nie usunięcia wad w powyższym terminie Zamawiający ma prawo do powierzenia usunięcia tych wad osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującą sztuką ogrodniczą i pielęgnacją terenów zieleni oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, postanowieniami wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp w rejonie wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty za straty materialne, powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w związku z prowadzonymi pracami. Obmiar terenu objętego pracami konserwacyjnymi w Parku Wolności - powierzchnia ogólna: 63,783 ha - powierzchnia części spacerowo - wypoczynkowej: 12,708 ha w tym: - trawniki i łąki - koszenie ok. 8x w sezonie: 3,779 ha - żywopłoty - cięcie 6x w sezonie: 162 m kw. - powierzchnia części leśnej: 51,075 ha w tym: - nasadzenia z 1993 i 1994 roku: w il. 7.000 szt. - alejka asfaltowa okalająca park: 4.100 mb - ilość ławek: ok. 30 szt. - powierzchnia kwater do likwidacji samosiewów 5-6 letnich: 2 ha - powierzchnia kwater do likwidacji samosiewów bzu czarnego: 10 ha - nasadzenia derenia z 1995 roku: ilość - 2.000 szt., długość - 700 mb, szerokość 4,5 m - nasadzenia derenia z 2000 roku: w ilości 3.500 sztuk; długość - 880 mb, szerokość 4 mb - nasadzenia derenia z 2004 roku: w ilości 4.200 sztuk; długość - 1050 mb, szerokość 4 mb - plac zabaw: - ogród kwiatowy - elementy wykonane z drewna, - "Kwadratówka" - elementy wykonane z metalu, - ulica Kilińskiego - górka saneczkowa: 12.587 m kw. - zbiorniki wodne: - "Kwadratówka" o powierzchni: 2.000 m kw. - staw o powierzchni: 13.890 m kw. - rowy odwadniające: 1140 m.b. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 50.51.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Brak 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający przyjmuje, że będą to usługi z zakresu utrzymania terenów zieleni o wartości minimum 30.000,00 zł każda), Usługę tą Wykonawca jest zobowiązany wymienić w załączniku nr 2 do oferty) oraz że dysponują potencjałem technicznym: (zał. nr 4 do oferty) - za podstawowy sprzęt spełniający wymogi na przedmiotowe zadanie należy uznać: - samochód do 5 ton - 1szt. - ciągnik z osprzętem - 1 szt. - motokosa - 2 szt., - nożyce mechaniczne do cięcia żywopłotów - 1 szt., - piła mechaniczna - 1 szt., - dmuchawa - 1 szt. - kosiarka samojezdna - 2 szt. - kosiarka rotacyjna lub bijakowa - 1 szt. i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 3 do oferty), posiadającymi wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, tj.: - kierownik robót - tytuł zawodowy, ewentualne dodatkowe uprawnienia - 1 osoba - brygadzista - tytuł zawodowy, ewentualne dodatkowe uprawnienia lub minimum 2 letnia praktyka na terenach zieleni - 1 osoba - ogrodnik - tytuł zawodowy, ewentualne dodatkowe uprawnienia lub minimum 3 letnia praktyka na terenach zieleni - 2 osoby - specjalista do drzew - uprawnienia NOT lub równoważne w zakresie chirurgii lub pielęgnacji drzew - 1 osoba - pilarz - uprawnienia pilarza - 2 osoby - operator ciągnika - prawo jazdy zgodnie z obowiązującymi przepisami - 2 osoby - leśnik - tytuł zawodowy plus ewentualne dodatkowe uprawnienia lub minimum 2 letnia praktyka w lesie - 1 osoba - robotnik - 2 osoby c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru "OFERTA", 2) Dane dotyczące wykonawcy: a) oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty, (w przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert (czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), (W przypadku wykonawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty), g) oświadczenie Wykonawcy, że pracami i czynnościami określonymi wzorem umowy kierować będzie osoba posiadająca kwalifikacje, określone Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 z 2004 r., poz. 1579) bądź posiadająca zaświadczenie, o którym mowa w par. 13 cyt. rozporządzenia wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego posiadane kwalifikacje lub zaświadczenie (czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), h) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia (Zamawiający przyjmuje, że będą to usługi z zakresu utrzymania terenów zieleni o wartości minimum 30.000,00 zł każda - w wykazie należy ująć co najmniej dwie takie usługi), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. nr 2 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Załączone dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w zał. nr 2 zostały wykonane z należytą starannością mogą być złożone w oryginale lub w postaci czytelnej kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę, i) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje personelem pomocniczym posiadającym wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, tj.: - kierownik robót - tytuł zawodowy, ewentualne dodatkowe uprawnienia - 1 osoba - brygadzista - tytuł zawodowy, ewentualne dodatkowe uprawnienia lub minimum 2 letnia praktyka na terenach zieleni - 1 osoba - ogrodnik - tytuł zawodowy, ewentualne dodatkowe uprawnienia lub minimum 3 letnia praktyka na terenach zieleni - 2 osoby - specjalista do drzew - uprawnienia NOT lub równoważne w zakresie chirurgii lub pielęgnacji drzew - 1 osoba - pilarz - uprawnienia pilarza - 2 osoby - operator ciągnika - prawo jazdy zgodnie z obowiązującymi przepisami - 2 osoby - leśnik - tytuł zawodowy plus ewentualne dodatkowe uprawnienia lub minimum 2 letnia praktyka w lesie - 1 osoba - robotnik - 2 osoby na zał. nr 3 do oferty oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączone dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w zał. nr 3 posiadają wymagane prawem uprawnienia mogą być złożone w oryginale lub w postaci czytelnej kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę, j) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca na zał. nr 4 do oferty, Za podstawowy sprzęt spełniający wymogi na przedmiotowe zadanie należy uznać: - samochód do 5 ton - 1szt. - ciągnik z osprzętem - 1 szt. - motokosa - 2 szt., - nożyce mechaniczne do cięcia żywopłotów - 1 szt., - piła mechaniczna - 1 szt., - dmuchawa - 1 szt. - kosiarka samojezdna - 2 szt. - kosiarka rotacyjna lub bijakowa - 1 szt. 3) parafowany wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1 do umowy 4) wypełnione i zaparafowane załączniki nr 2, nr 3 i nr 4 do umowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 12.04.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.03.2007, godzina 09:00, Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie zielonej strefy na osiedlu w Parzęczewie
- Zimowe ręczne oczyszczanie w sezonie 2006/2007 na terenie m.st. Warszawy.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
- Prace leśne w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, szkółek leśnych, nasiennictwa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.