Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00404368/01 - Wynik z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gryfice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 37
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gryfice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminagryfice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d0cb3b-8e57-49e9-a4c1-85d5e8a1cca6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044080/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 dostawa wraz z instalacją sprzętu do backup, sprzętu do rozbudowy bezpiecznej sieci bezprzewodowej,zabezpieczenia sieci brzegowej sieci, wykrywania, analizy i monitorowania zdarzeń w sieci
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
2. Zamówienie współfinansowane jest w ramach programu - Cyberbecpieczny Samorząd, Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umgryfice.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl; lub https://umgryfice.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://umgryfice.eb2b.com.pl/). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h
(8h roboczych).
3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy.
Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;
4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
5) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.
5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice;
2. w sprawach związanych z danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres administratora, pocztą elektroniczną na adres iod@urzad.gryfice.eu, telefonicznie w godz. 7:30-11:30 pod nr 91 38 53 259;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. Posiada Pan/Pani:
- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz ogłoszenie pkt. RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WPG.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Część 1 - dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu do wzmocnienia systemu backup, wraz z uruchomieniem replikacji urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32412110-8 - Sieć internetowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu serwisu przedstawiciela Wykonawcy do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Część 2 - dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu do rozbudowy bezpiecznej sieci bezprzewodowej na terenie UM, zabezpieczenia sieci brzegowej sieci ZUK, wykrywania, analizy i monitorowania zdarzeń w sieci zgodnie z NIS2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 2a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32412110-8 - Sieć internetowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dotyczy części 2zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, polegające na dostawie rozwiązań z obszaru cyberbezpieczeństwa i sieci komputerowych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dotyczy części 1
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 – załącznik nr 5 do SWZ;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Dotyczy części 2
5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie:
2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda:
d) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;
e) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 – załącznik nr 5 do SWZ;
f) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy części 2
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy– załącznik nr 7 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy części 2:8) Zamawiający żąda złożenia wraz z Ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zintegrowany System Monitorowania Sieci – UM Gryfice, OPS Gryfice, ZPO Gryfice, ZUK Gryfice oraz Zarządzanie zasobami IT – OPS Gryfice, ZUK Gryfice:
1.1. Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
1.2. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
2. Rozbudowa bezpiecznej sieci bezprzewodowej – zgodnie z dokumentacją projektową
i wykonawczą zrealizowaną w ramach projektu Cyfrowa Gmina – UM Gryfice
2.1. Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż produkt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży, np. Poprzez oświadczenie
o posiadanym statusie autoryzacyjnym.
3. Urządzenia bezpieczeństwa brzegowego UTM dla ZUK Gryfice w celu realizacji zapisów dyrektywy NIS2
3.1. Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż produkt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży, np. Poprzez oświadczenie o posiadanym statusie autoryzacyjnym.
4. Wykrywanie i reakcja na zagrożenia – EDR – UM Gryfice
4.1. Dokument potwierdzający, że oferowany produkt znajduje się w kwadracie Gartner Magic Quadrant for Products In Endpoint Protection Platforms Market na ogólnie dostępnej liście referencyjnej Gartner: https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-protection-platforms, minimalna ocena referencji: 4,5
4.2. Dokument potwierdzający, że oferowany produkt znajduje się kwadracie Gartner Magic Quadrant for Endpoint Detection and Response (EDR) Solutions Market https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-detection-and-response-solutions, minimalna ocena z referencji: 4,4
4.3. System musi posiadać normy i certyfikaty:
4.3.1. OPSWAT (dla EDR/XDR na poziomie min. Platinium),
4.3.2. AV-TEST (ochrona w 2023 na poziomie min.6)
4.3.3. Rozwiązanie wyróżnione przez AV-Test jako "najlepszy wykonawca" w testach Advanced EDR Test 2024 na podstawie scenariuszy cyberataków - APT18, TA577, Turla i FIN6
4.4. ISO 9001 oraz 27001 oraz usługi związane z cyberbezpieczeństwem producenta systemu lub autoryzowanego dystrybutora producenta
4.5. Producent systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi posiadać certyfikację ISAE 3000 assurance-based SOC 2 Type 2, potwierdzającymi zaawansowane zarządzanie bezpieczeństwem informacji
4.6. Producent systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi być aktywnym członkiem Cloud Security Alliance, co podkreśla zaangażowanie w rozwój najlepszych praktyk dla cybernetyncznych środowisk chmurowych.
4.7. Zespół reagowania na incydenty od producenta systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi posiadać certyfikację CREST i NCSC, które potwierdzają zdolność do skutecznego reagowania na zagrożenia cybernetyczne.
4.8. Producent lub oferowany produkt/rozwiązanie musi być uznane za lidera (np. "Champion" w raportach Software Reviews Emotional Footprint) w co najmniej jednej kategorii, takich jak zarządzanie punktami końcowymi (Endpoint Management) lub zarządzanie podatnościami (Vulnerability Management).
4.9. Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
4.10. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
5. Analiza podejrzanych plików – Sandbox – UM Gryfice
5.1. Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dotyczy części 2:8) Zamawiający żąda złożenia wraz z Ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zintegrowany System Monitorowania Sieci – UM Gryfice, OPS Gryfice, ZPO Gryfice, ZUK Gryfice oraz Zarządzanie zasobami IT – OPS Gryfice, ZUK Gryfice:
1.1. Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
1.2. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
2. Rozbudowa bezpiecznej sieci bezprzewodowej – zgodnie z dokumentacją projektową
i wykonawczą zrealizowaną w ramach projektu Cyfrowa Gmina – UM Gryfice
2.1. Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż produkt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży, np. Poprzez oświadczenie
o posiadanym statusie autoryzacyjnym.
3. Urządzenia bezpieczeństwa brzegowego UTM dla ZUK Gryfice w celu realizacji zapisów dyrektywy NIS2
3.1. Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż produkt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży, np. Poprzez oświadczenie o posiadanym statusie autoryzacyjnym.
4. Wykrywanie i reakcja na zagrożenia – EDR – UM Gryfice
4.1. Dokument potwierdzający, że oferowany produkt znajduje się w kwadracie Gartner Magic Quadrant for Products In Endpoint Protection Platforms Market na ogólnie dostępnej liście referencyjnej Gartner: https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-protection-platforms, minimalna ocena referencji: 4,5
4.2. Dokument potwierdzający, że oferowany produkt znajduje się kwadracie Gartner Magic Quadrant for Endpoint Detection and Response (EDR) Solutions Market https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-detection-and-response-solutions, minimalna ocena z referencji: 4,4
4.3. System musi posiadać normy i certyfikaty:
4.3.1. OPSWAT (dla EDR/XDR na poziomie min. Platinium),
4.3.2. AV-TEST (ochrona w 2023 na poziomie min.6)
4.3.3. Rozwiązanie wyróżnione przez AV-Test jako "najlepszy wykonawca" w testach Advanced EDR Test 2024 na podstawie scenariuszy cyberataków - APT18, TA577, Turla i FIN6
4.4. ISO 9001 oraz 27001 oraz usługi związane z cyberbezpieczeństwem producenta systemu lub autoryzowanego dystrybutora producenta
4.5. Producent systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi posiadać certyfikację ISAE 3000 assurance-based SOC 2 Type 2, potwierdzającymi zaawansowane zarządzanie bezpieczeństwem informacji
4.6. Producent systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi być aktywnym członkiem Cloud Security Alliance, co podkreśla zaangażowanie w rozwój najlepszych praktyk dla cybernetyncznych środowisk chmurowych.
4.7. Zespół reagowania na incydenty od producenta systemu lub autoryzowany dystrybutor producenta musi posiadać certyfikację CREST i NCSC, które potwierdzają zdolność do skutecznego reagowania na zagrożenia cybernetyczne.
4.8. Producent lub oferowany produkt/rozwiązanie musi być uznane za lidera (np. "Champion" w raportach Software Reviews Emotional Footprint) w co najmniej jednej kategorii, takich jak zarządzanie punktami końcowymi (Endpoint Management) lub zarządzanie podatnościami (Vulnerability Management).
4.9. Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
4.10. Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.
5. Analiza podejrzanych plików – Sandbox – UM Gryfice
5.1. Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część 1 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100);
Część 2 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym nr rachunku 02 9376 0001 0000 0547 2001 0013 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania,
część nr 1 lub 2”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Gryfice.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3. Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewidział zmiany do umowy w projekcie umowy załącznik nr 6 i 6a7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl; lub https://umgryfice.eb2b.com.pl/; przy użyciu zakładki „Załączniki” w terminie do dnia: 01.08.2025 r. do godziny 10:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta musi być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i sprzętu na lata 2026-2027"
- Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Klaster serwerów wraz z macierzą i przełącznikiem
- Zakup paliw dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfickiego
- "Remont osadnika wtórnego obiekt nr 16 na oczyszczalni Gryfice, działka ewidencyjna nr 82 i 83/2, obręb Stawno-Sokołów, gm. Gryfice"
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
więcej: Sieć internetowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





