To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-04-26
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Brzeg: wykonanie w latach 2007 do 2009 prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenu Parku Wolności w Brzegu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Brzegu, do kontaktów: Anna Jablońska, Beata Boryk, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4047055; 077 4160495, fax 077 4169952, e-mail: bzp@brzeg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.bip.brzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 48 poz. 15378 z 05.03.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 71917,03 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie w latach 2007 do 2009 prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenu Parku Wolności w Brzegu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Brzeg - Park Wolności. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją i porządkowaniem terenu Parku Wolności w Brzegu. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następującego zakresu prac: - utrzymywania części leśnej parku, - utrzymywania części spacerowo - wypoczynkowej parku, - bieżącego utrzymania i konserwacji zbiorników wodnych na terenie Parku Wolności. Szczegółowy zakres i sposób wykonywania prac określonych niniejsza umową określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część wzoru umowy. Szczegółowy harmonogram wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 2 stanowiący integralną część wzoru umowy. W przypadku prac wykonywanych przez Wykonawcę w sposób ciągły i na bieżąco w okresach określonych w harmonogramie wykonywania prac, Zamawiającemu przysługuje na bieżąco prawo kontroli wykonywania tych prac.Zamawiający będzie powiadamiał telefonicznie Wykonawcę o zamiarze kontroli, o której mowa w par. 3 ust. 1 wzoru umowy, co najmniej z dwugodzinnym wyprzedzeniem. Nieobecność przedstawiciela Wykonawcy podczas wykonywanej kontroli lub brak możliwości telefonicznego kontaktu z Wykonawcą w celu powiadomienia go o kontroli nie stanowi podstawy do kwestionowania stwierdzonego stanu prac oraz ich jakości. Z oceny jakości wykonania prac zostanie każdorazowo sporządzony protokół, podpisany przez strony biorące udział w kontroli, a w przypadku nie stawienia się Wykonawcy, protokół podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego. Przy ocenie jakości wykonywanych prac przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający może korzystać z oceny stanu czystości dokonanej przez inne podmioty, w szczególności Straży Miejskiej, Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno Epidemiologicznej i Powiatowej Komendy Policji. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie powiadamiać Zamawiającego telefonicznie i na piśmie o każdorazowej zmianie numerów telefonów. Brak takiego powiadomienia pociąga za sobą skutki, o których mowa w par. 3 ust. 2 zdanie drugie wzoru umowy. W przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do wykonywania prac, o których mowa w par. 3 ust. 1 wzoru umowy pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie i bezskutecznego upływu wyznaczonego w tym wezwaniu dodatkowego 2 dniowego terminu, Zamawiającemu, oprócz prawa do naliczenia kar umownych określonych niniejszą umową przysługuje prawo do powierzenia wykonania tych prac podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. W przypadku prac związanych z utrzymaniem alejek w technologii zimowej, w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do ich wykonywania po upływie 5 godzin od wystąpienia warunków atmosferycznych uzasadniających przystąpienie do wykonywania tych prac, Zamawiającemu, oprócz kar umownych określonych wzorem umowy, przysługuje prawo do powierzenia wykonania tych prac podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. W przypadku prac związanych z doraźnym usuwaniem wiatrołomów, w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do ich usunięcia w terminie określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy, Zamawiającemu, oprócz kar umownych określonych niniejsza umową, przysługuje prawo do powierzenia wykonania tych prac podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. W przypadku, gdy prace określone wzorem umowy mają być wykonane w danym miesiącu bez określenia daty, za końcowy termin wykonania tych prac przyjmuje się ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, w którym prace te miały być wykonane. Odbiór wykonanych prac, o których mowa w par. 4 ust. 1 wzoru umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez przedstawicieli stron umowy. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru wad wykonanych prac, Zamawiający ma prawo odmówić ich odbioru do czasu usunięcia tych wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia się wad wykonanych prac po ich odbiorze, Wykonawca zobowiązuje się je usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku nie usunięcia wad w powyższym terminie Zamawiający ma prawo do powierzenia usunięcia tych wad osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującą sztuką ogrodniczą i pielęgnacją terenów zieleni oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, postanowieniami wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp w rejonie wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty za straty materialne, powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w związku z prowadzonymi pracami. Obmiar terenu objętego pracami konserwacyjnymi w Parku Wolności - powierzchnia ogólna: 63,783 ha - powierzchnia części spacerowo - wypoczynkowej: 12,708 ha w tym: - trawniki i łąki - koszenie ok. 8x w sezonie: 3,779 ha - żywopłoty - cięcie 6x w sezonie: 162 m kw. - powierzchnia części leśnej: 51,075 ha w tym: - nasadzenia z 1993 i 1994 roku: w il. 7.000 szt. - alejka asfaltowa okalająca park: 4.100 mb - ilość ławek: ok. 30 szt. - powierzchnia kwater do likwidacji samosiewów 5-6 letnich: 2 ha - powierzchnia kwater do likwidacji samosiewów bzu czarnego: 10 ha - nasadzenia derenia z 1995 roku: ilość - 2.000 szt., długość - 700 mb, szerokość 4,5 m - nasadzenia derenia z 2000 roku: w ilości 3.500 sztuk; długość - 880 mb, szerokość 4 mb - nasadzenia derenia z 2004 roku: w ilości 4.200 sztuk; długość - 1050 mb, szerokość 4 mb - plac zabaw: - ogród kwiatowy - elementy wykonane z drewna, - "Kwadratówka" - elementy wykonane z metalu, - ulica Kilińskiego - górka saneczkowa: 12.587 m kw. - zbiorniki wodne: - "Kwadratówka" o powierzchni: 2.000 m kw. - staw o powierzchni: 13.890 m kw. - rowy odwadniające: 1140 m.b. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 50.51.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 13.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Higieny Komunalnej sp. z o.o. oraz "Pejzaż" Marek Torchała, ul. Saperska 1; ul. Klonowa 2B, 49-300, 49-318 Brzeg, Skarbimierz Osiedle, woj. opolskie, tel. 077 4113219, 077 4162677, fax 077 4113219, 077 4162677. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 174 200,00 Oferta z najniższą ceną: 174 200,00 / oferta z najwyższą ceną: 180 000,00 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie zielonej strefy na osiedlu w Parzęczewie
- Zimowe ręczne oczyszczanie w sezonie 2006/2007 na terenie m.st. Warszawy.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
- Prace leśne w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, szkółek leśnych, nasiennictwa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.