Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00471623/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozwój, utrzymanie i wsparcie techniczne Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania FST w ramach FEDS 2021-2027 w roku 2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-407
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wroclaw.dwup@dwup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój, utrzymanie i wsparcie techniczne Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania FST w ramach FEDS 2021-2027 w roku 2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd85abcb-d3f5-4a62-9824-380db3bf6fa0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038186/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Rozwój, utrzymanie i wsparcie techniczne Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania FST w ramach FEDS 2021-2027 w roku 2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z projektów: Pomoc Techniczna FEDS DWUP EFS+ -nr projektu FEDS.11.01-IZ.00-0001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 505365,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój, utrzymanie i wsparcie techniczne Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu operacyjnego Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska na lata 2021-2027 w roku 2026”.
2. System Monitorowania FST przeznaczony jest do obsługi procesu monitorowania podmiotów i uczestników otrzymujących wsparcie w ramach projektów realizowanych ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska dla perspektywy finansowej 2021-2027.
3. Zamówienie obejmuje również usługi:
1) pełnego utrzymania systemu w infrastrukturze chmurowej zapewnionej przez Wykonawcę (wraz z przygotowaniem infrastruktury, przeniesieniem systemu i testami <w tym bezpieczeństwa> przed rozpoczęciem świadczenia usługi) przez okres 12 miesięcy od 01.01.2026 do 31.12.2026 (instancja produkcyjna i testowa);
2) wsparcia technicznego wraz z Help-Desk dla użytkowników systemu, zapewnionego przez Wykonawcę w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026 do 31.12.2026;
3) rozwoju systemu, poprzez sprawowanie przez Wykonawcę opieki rozwojowej systemu polegającej na wprowadzaniu na życzenie Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu zmian rozwojowych, rozbudowy modułów i kolejnych modyfikacji systemu, w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026 (prawo opcji).
4) przygotowania, implementacji i wdrożenia mechanizmu zasilania Wspólnej Bazy Danych Centralnego Systemu Teleinformatycznego (CST2021) danymi pochodzącymi z Systemu Monitorowania FST (w ramach rozwoju systemu po zleceniu prac przez Zamawiającego);
5) podniesienia wersji .Net do aktualnej stabilnej wersji LTS (w ramach rozwoju systemu po zleceniu prac przez Zamawiającego)
4. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp przewiduje możliwość skorzystania z dodatkowych usług w ramach „prawa opcji”, opisane w rozdziale XLI.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ, a warunki realizacji umowy zostały zawarte we wzorze istotnych postanowień umowy, stanowiącym załączniki nr 10 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z projektów: Pomoc Techniczna FEDS DWUP EFS+ -nr projektu FEDS.11.01-IZ.00-0001/23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72400000-4 - Usługi internetowe
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Britenet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140727009
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-024
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Zagospodarowanie terenów zieleni objętych zarządem ZZK we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Tęczowej 33 we Wrocławiu
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczanej w ramach węzłów w trzech różnych lokalizacjach, z podziałem na części
- Usługa dostępu do serwisu zawierającego bazę przedsiębiorców zagranicznych oraz polskich, w ramach projektu "Świętokrzyskie dla biznesu"
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych - dzierżawa łącza internetowego, włókien światłowodowych, wirtualnej centrali, telefonii IP wraz z dzierżawą sprzętu w okresie 36 miesięcy.
- Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Komputerowego "Cogisoft" o moduł KSEF lub równoważny wraz z wdrożeniem, serwisem (nadzór eksploatacyjny) oraz aktualizacją oprogramowania.
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- "Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie"
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





