eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynZakup i dostawa cyfrowego aparatu RTG wraz z wykonaniem prac adaptacyjnych pomieszczeń dla potrzeb jego instalacji w Centrum Medycznym Nadarzyn



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa cyfrowego aparatu RTG wraz z wykonaniem prac adaptacyjnych pomieszczeń dla potrzeb jego instalacji w Centrum Medycznym Nadarzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne Nadarzyn -Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nadarzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017185354

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 4a

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zoznadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznadarzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed014bbd-03ce-461d-91aa-a854627669ab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa cyfrowego aparatu RTG wraz z wykonaniem prac adaptacyjnych pomieszczeń dla potrzeb jego instalacji w Centrum Medycznym Nadarzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed014bbd-03ce-461d-91aa-a854627669ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075535/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 zakup wyposażenia pracowni RTG wraz z adaptacją pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CMN.ZP.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest zakup i dostawa cyfrowego aparatu RTG wraz z wykonaniem prac adaptacyjnych pomieszczeń dla potrzeb jego instalacji w Centrum Medycznym Nadarzyn.

Zamawiający wymaga aby oferowany aparat RTG w pełni cyfrowy, fabrycznie nowy, nierekondycjonowany, nie powystawowy. Rok produkcji aparatu nie wcześniej niż: 2025
Wszystkie wyspecyfikowane elementy zestawu fabrycznie nowe– rok produkcji nie wcześniej niż 2025.
Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich. Sprzęt musi spełniać minimalne parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do SWZ.
W zakres zamówienia wchodzi :
• zakup, dostawa, montaż i uruchomienie cyfrowego aparatu RTG wraz z niezbędnym osprzętem.
• Adaptacja pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. rozporządzenia Ministra Zdrowia, przepisy BHP, Sanepid, przepisy dotyczące ochrony radiologicznej).
• Szkolenie personelu medycznego oraz obsługa serwisowa urządzenia w okresie gwarancji.
• Dostarczenie, instalacja i konfiguracja systemu PACS, umożliwiającego archiwizację, przeglądanie oraz udostępnianie obrazów RTG.
• Zapewnienie pełnej integracji systemu PACS z funkcjonującym w jednostce systemem KS-SOMED.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

33111000-1 - Aparatura rentgenowska

51411000-6 - Usługi instalowania sprzętu obrazującego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4RAD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213806333

7.3.3) Ulica: ul. Suwak 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.