Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badania medycyny pracy dla pracowników
Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wzz.wroc.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badania medycyny pracy dla pracowników
Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d9cedd-41fc-41ef-a830-663c989645b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023541/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opieka zdrowotna w zakresie medycyny pracy .
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespolzlobkow/postepowania3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej, tj. na platformie „Asystent Postępowania”,
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespolzlobkow/postepowania
Zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane pod następującym adresem:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania
5. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.
7. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z wsparciem merytorycznym: https://postepowania.pl/kontakt/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie postepowania.pl.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
8. W celu zalogowania na platformie „Asystent Postępowania” należy albo wejść na stronę asystent.postepowania.pl albo wejść na stronę postepowania.pl i wybrać opcję zalogowania „Przygotowanie i prowadzenie postępowania”.
9. Za datę przekazania oferty, oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę
i godzinę ich przekazania na platformie „Asystent postępowania”.
10. Preferowane formaty przekazywanych plików to: rtf, pdf, xps, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx; xsd, xml (w przypadku plików xml granicą dopuszczalności ich przekazywania jest dostępność wizualizatorów ich treści (KIO 1467/19). Dopuszcza się również przesyłanie folderów (plików) w formacie poddającym dane kompresji w formacie zip, 7z.
2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:
1) ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej Dz.U.2024.422 t.j.
lub
2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U.2024.307 t.j.
lub
3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r.
o dowodach osobistych Dz.U.2022.671 t.j.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, adres: ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, nr kontaktowy 71 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl
2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków dostępny jest pod adresem e-mail: iod@wzz.wroc.pl, nr kontaktowy +48 71 718 62 47;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZŻ.DZP/47/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: Usługa.
2. Przedmiotem zamówienia jest Usługa w zakresie sprawowania opieki zdrowotnej
z zakresu medycyny pracy badania profilaktyczne – wstępne , okresowe i kontrolne ( badania diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne, badania dodatkowe) oraz badania dla potrzeb sanitarno epidemiologicznych dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków wraz z wystawieniem orzeczeń do celów przewidzianych w Kodeksie pracy .
a) Przedmiot zamówienia został opisany w treści Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1 A do SWZ- badania profilaktyczne ( wstępne, okresowe, kontrolne) i badania do celów sanitarno epidemiologicznych oraz w załączniku 1B – Cennik Usług dodatkowych medycznych.
b) Szczegółowy zakres realizacji umowy oraz Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
c) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01.01.2026 do 31.12.2026
d) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie usług
z najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami
i środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. 2024 poz. 799
z póz.zm), przepisami Ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1287 z póz.zm), przepisami Ustawa z dnia 15.07.2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t.j. Dz.U. 2024 poz. 814
z póz.zm).
e) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować:
a) personelem lekarskim tj.: Lekarz medycyny pracy, Lekarz specjalista okulista, Lekarz specjalista laryngolog, Lekarz specjalista neurolog, Lekarz specjalista chirurg-ortopeda, który posiada wymagane uprawnienia, w myśl ustawy o służbie medycyny pracy (Dz.U. 2022 poz. 437) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30.05.1996r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami (Dz. U. 2023 poz. 607 z późn.zm),
b) gabinetem lekarskim oraz punktem pobrań w celu wykonania niezbędnych badań. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w miejscu świadczenia usług następujące pracownie diagnostyczne: audiometryczną, spirometryczną, psychotechniczną, rtg i ekg.
f) Gabinety, gdzie będą przeprowadzane badania, oraz sprzęt medyczny, muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 26 marca 2019r. w sprawie szczególnych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą
(Dz. U. z 2022 r., poz. 402).
g) Podstawą przeprowadzenia badań profilaktycznych jest skierowanie wystawione przez Zamawiającego zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy.
h) Zamawiający wymaga, aby realizacja usług świadczonych przez lekarza medycyny pracy, lekarzy specjalistów oraz badań wykonywana była od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 w jednym miejscu (placówce) wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia bieżącą realizację usług medycznych,
w szczególności dyżur od poniedziałku do piątku lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych, oraz zastępstwa w razie czasowej nieobecności lekarzy specjalistów.
i) Wykonawca będzie wykonywał usługi medyczne opisane w przedmiocie zamówienia na terenie miasta Wrocławia.
j) Badania wykonywane będą po telefonicznym lub internetowym zgłoszeniu się osoby skierowanej i ustaleniu terminu oraz godziny rozpoczęcia badań. Termin rozpoczęcia badań zaproponowany przez Wykonawcę nie może przekraczać okresu 3 dni roboczych od zgłoszenia się skierowanej osoby, a w przypadku osób
o długotrwałej nieobecności spowodowanej zwolnieniem lekarskim badania należy przeprowadzić w terminie ostatniego dnia zwolnienia lekarskiego pracownika lub najpóźniej następnego dnia.
k) Zgłaszający się na badania pracownicy będą okazywać skierowanie na badania wystawione przez Sekcję Kadr i Spraw Socjalnych Wrocławskiego Zespołu Żłobków, a w przypadku badań sanitarno-epidemiologicznych wystawione przez Kierownika Żłobka.
l) Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego przeciwskazania lub brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy.
m) Orzeczenie lekarskie o zdolności do pracy (oryginał i kopia) otrzymuje bezpośrednio osoba skierowana przez Zamawiającego na badania.
n) W przypadku jednoczesnego skierowania na badania kontrolne i okresowe zostanie wystawione jedno orzeczenie lekarskie, z którego będzie wynikało, że dotyczy ono zarówno badań okresowych jak i kontrolnych.
o) Zamawiający zgodnie z § 6 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy
(Dz.U. 2023 poz. 607 z póz.zm) wymaga udziału lekarza medycyny pracy w komisjach BHP, oraz komisjach powypadkowych na zlecenie Zespołu.
p) Wizyty lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych lub pielęgniarki służby medycyny pracy w Zespole mającej na celu określenie zagrożeń na poszczególnych stanowiskach pracy odbywającej się na zlecenie Zespołu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: WSZYSTKIE BADANIA WRAZ Z WYDANIEM ORZECZENIA + ORZECZENIA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEGO WYDANE PRZEZ LEKARZA MEDYCYNY PRACY WYKONANE BĘDĄ W DNIU ZGŁOSZENIA SIĘ SKIEROWANEGO PRACOWNIKA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Wykonawca wykaże , że jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego , zgodnie
z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej – aktualne zaświadczenie z Rejestru ( Dz. U. z 2021 poz. 711).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na wezwanie
dotyczy: Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą
prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca
zamieszkania podmiotu leczniczego , zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia
2011 roku o działalności leczniczej ( Dz. U. z 2021 poz. 711) - aktualne
zaświadczenie z Rejestru
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6. Zgodnie z treścią art. 118 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych w trakcie realizacji,
w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest przesłanie pisemnej informacji Zamawiającemu.
3. Zamawiający i Wykonawca przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, w oparciu
o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ogłoszonego w Monitorze Polskim.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
6. Nie później niż od dnia 01.02.2026 r. Strony umowy dostosują treść umowy do obowiązujących przepisów dotyczących wystawiania faktur VAT za pośrednictwem KseF. Wykonawca zobowiązuje się do akceptacji wymagań Zamawiającego w zakresie treści na FV
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespolzlobkow/postepowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Zagospodarowanie terenów zieleni objętych zarządem ZZK we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Tęczowej 33 we Wrocławiu
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
- Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk i członków ich rodzin.
- Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy w roku 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





