eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczanej w ramach węzłów w trzech różnych lokalizacjach, z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczanej w ramach węzłów w trzech różnych lokalizacjach, z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: weronika.dubaniewicz@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczanej w ramach węzłów w trzech różnych lokalizacjach, z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beb92877-1bf7-45ee-8c3c-c6ed1c9a02aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112267/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa dostępu do sieci Internet dostarczona w ramach węzła 4DC Katowice

1.3.3 Usługa dostępu do sieci Internet dostarczona do węzła SSPW-WL Dobrzańskiego

1.3.4 Usługa dostępu do sieci Internet dostarczona w ramach węzła LIM Warszawa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/248686/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/248686/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod nazwą: „Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczanej w ramach węzła w trzech różnych lokalizacjach, z podziałem na części” – znak sprawy: OZP.26.1.84.2025.DUB.
1. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań PZP”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (...)
2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
- bez logowania – poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie”,
- poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce „Korespondencja”.
3) Przystąpienie do postępowania:
a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii; https://lcit.ezamawiajacy.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,
c) rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu,
lub
- jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych,
d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku
(z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00,
- pod numerem telefonu: (22) 257-22-23, - pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
4. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
6. O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
7. Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
1) Weronika Dubaniewicz – nr telefonu 81 47 81 356,
e-mail: weronika.dubaniewicz@lcit.lubelskie.pl,
2) Maria Szczur – nr telefonu 81 44 16 533,
e-mail: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): A. Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej – RODO) informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest:
Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ul. Mieczysława Karłowicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 3, I piętro, pokój nr 1.20) e-mail: kontakt@lcit.lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: odo@lcit.lubelskie.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych;
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawego ciążącego na administratorze w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów
lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy,
b) rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, na podstawie art. 5k w zakresie składania oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postępowania,
c) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w związku z art. 7 ust. 1 w zakresie składania oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postępowania,
d) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z ustaleniem okresu przechowywania dokumentacji,
2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłączenie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji, i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych) oraz podmiotom świadczący usługi wsparcia IT i serwisu, tj. podmiotom przetwarzającym dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem.
5. Dokumentacja postępowania będzie przechowywana przez okres wskazany w przepisach wydanych na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. przez 5 lat. Jeżeli natomiast dokumentacja postępowania będzie stanowić materiał dowodowy w toczących się postępowaniach wówczas może być przechowywana przez czas trwania postępowań albo do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń.
6. Podmiotom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub uzupełnienia, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych, w zakresie określonym przez ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.26.1.84.2025.DUB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczanej w ramach węzłów w trzech różnych lokalizacjach, z podziałem na części:
Część I -Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej w ramach węzła 4DC (Katowice)
Część II - Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej w ramach węzła LIM (Warszawa)
Część III - Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej do węzła SSPW-WL Dobrzańskiego (Lublin)
---------
Dotyczy części I postępowania:
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej w ramach węzła 4DC Katowice.
II. Wykonawca dostarczy usługę do wskazanego przez Zamawiającego nr ODF lub numer portu urządzenia, gdzie Zamawiający odbierze usługę światłowodem jednomodowym w lokalizacji: 4 Data Center - UE Katowice, budynek N, ul. Adamskiego 7, 40-069 Katowice.
III. Zakres zamówienia obejmuje dostawę łącza IP Transit Global bezpośrednio od operatora Tier 1 lub Tier 2 lub vlan do operatora Tier 1.
IV. Wymagania techniczne oraz szczegółowe informacje zawarte zostały w treści Opisu przedmiotu zamówienia dla części I – Załącznik nr 1a do SWZ.
V. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajduje się w treści Istotnych postanowień umowy – stanowiących Załącznik nr 3a do SWZ.

Dotyczy wszystkich części postępowania:
1. Zamawiający dla każdej części postępowania gwarantuje dokonanie zakupu w ramach Zamówienia Podstawowego usługi dostępu do sieci Internet tzw. „commitment”.
2. Zamawiający w ramach Prawa Opcji przewiduje możliwość zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla* przez okres trwania umowy.
*95 percentyl – metoda rozliczania wielkości ruchu w zakresie transmisji danych. Polega na zbieraniu przez Operatora w systemie teleinformatycznym informacji o wielkości ruchu na interfejsie klienckim z częstotliwością raz na 5 minut, przez 24 godziny na dobę, w okresie miesiąca rozliczeniowego. Po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego próbki zostaną uszeregowane od największych do najmniejszych, a 5% największych próbek nie będzie branych pod uwagę. Kolejna najwyższa próbka zostanie uznana za próbkę o prawidłowej wartości i określi wartość przekroczenia tzw. „burst” w stosunku do przepływności podstawowej tzw. „commitment”.
3. Zamawiający w ramach Prawa Opcji będzie korzystał z rozliczenia w percentylu w sposób automatyczny, w zależności od bieżącego wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, ponad limit przepływności podstawowej (1 Gb/s). Wzrost ilości ruchu dyktowany będzie zwiększoną ilością podpisanych umów z operatorami sieci dostępowych, zmianami w światowym routingu sieci Internet oraz możliwością wystąpienia ataków wolumetrycznych.
4. Jednostką rozliczeniową będzie 1 Megabit na sekundę zgodnie ze złożoną ofertą.
5. Maksymalna wartość wynagrodzenia za całość zamówienia, uwzględniająca całość Zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach Prawa opcji zostanie określona jako dwukrotność wynagrodzenia za Zamówienie podstawowe (zgodnie z Ofertą Wykonawcy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dotyczy wszystkich części postępowania:
• Maksymalna wartość wynagrodzenia za całość zamówienia, uwzględniająca całość Zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach Prawa opcji zostanie określona jako dwukrotność wynagrodzenia za Zamówienie podstawowe (zgodnie z Ofertą Wykonawcy).
• Zamawiający zobowiązuje się zrealizować Umowę w co najmniej 50% maksymalnej wartości.
• z tytułu zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie, które będzie stanowiło iloczyn dodatkowego zużycia i stawki za 1 Megabit na sekundę określonej przez Wykonawcę w Ofercie oraz zostanie wyodrębnione jako osobna pozycja na fakturze.
• Zamawiający w ramach Prawa Opcji będzie korzystał z rozliczenia w percentylu w sposób automatyczny, w zależności od bieżącego wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, ponad limit przepływności podstawowej (1 Gb/s). Wzrost ilości ruchu dyktowany będzie zwiększoną ilością podpisanych umów z operatorami sieci dostępowych, zmianami w światowym routingu sieci Internet oraz możliwością wystąpienia ataków wolumetrycznych.
• Zamawiający w ramach Prawa Opcji przewiduje możliwość zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla* przez okres trwania umowy.
*95 percentyl – metoda rozliczania wielkości ruchu w zakresie transmisji danych. Polega na zbieraniu przez Operatora w systemie teleinformatycznym informacji o wielkości ruchu na interfejsie klienckim z częstotliwością raz na 5 minut, przez 24 godziny na dobę, w okresie miesiąca rozliczeniowego. Po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego próbki zostaną uszeregowane od największych do najmniejszych, a 5% największych próbek nie będzie branych pod uwagę. Kolejna najwyższa próbka zostanie uznana za próbkę o prawidłowej wartości i określi wartość przekroczenia tzw. „burst” w stosunku do przepływności podstawowej tzw. „commitment”.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną część postępowania w całym postępowaniu. Oferty Wykonawców, którzy złożą oferty na 2 lub więcej części postępowania zostaną odrzucone
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w danej części postępowania.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100% = 100 pkt).
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

I. Cena brutto za zamówienie podstawowe – max. 60 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie według wzoru = (Cena brutto oferty najtańszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena brutto oferty badanej) x 60 pkt

II. Możliwość zestawienia dodatkowego bezpłatnego VLAN dla sesji BGP do usługi open peering z ponad 400 uczestnikami na porcie dostępowym 10G – max. 20 pkt

Pkt w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Wykonawca określi poprawną odpowiedź wpisując TAK albo NIE we wskazanym polu Formularza ofertowego.

Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym, iż zapewnia możliwość zestawienia dodatkowego bezpłatnego VLAN dla sesji BGP do usługi open peering z ponad 400 uczestnikami na porcie dostępowym 10G - otrzyma 20 pkt.

W przypadku wskazania na formularzu ofertowym kilku możliwości lub nie wskazania żadnej – Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje brak możliwości zapewnienia usług i otrzyma 0 punktów.

III. Wysokość stawki za 1 Mb/s w 95 percentylu „burst” (mająca zastosowanie w ramach Prawa Opcji) – max. 20 pkt
Wykonawca w treści Formularza ofertowego określi wysokość oferowanej stawki, wyrażoną w polskich złotych, doprecyzowaną do dwóch miejsc po przecinku. Deklaracja Wykonawcy będzie stanowiła podstawę rozliczania umowy w ramach Prawa Opcji.

Ocena punktowa w zakresie Kryterium III dokonana zostanie na podstawie stawek podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym/ofercie po wyliczeniu jaki procent stawki za 1Mb/s „commitment” stanowi stawka za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” według poniższego Wzoru nr 1, a następnie przyznane zostaną punkty zgodnie z Tabelą nr 1 w SWZ:

Wzór nr 1
Wartość procentowa, która będzie podstawą przyznania punktacji dla Kryterium III, wg przedziału w tabeli nr 1 w SWZ = (stawka za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” określona przez Wykonawcę/ stawka za 1Mb/s „commitment” określona przez Wykonawcę) x 100%

W przypadku niewpisania żadnej stawki w ramach Kryterium III - Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje stawkę za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” równą stawce za 1Mb/s „commitment” i przyzna Wykonawcy 0 pkt w tym kryterium.

Niewpisanie żadnej stawki za netto za 1Mb/s „commitment” lub wpisanie wartości równej 0 złotych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium odpowiednio do wyniku powyższego równania, zgodnie z poniższą punktacją (tabela nr 1 w SWZ):
- Stawka za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” stanowiąca 80% lub mniej stawki za 1Mb/s „commitment” - 20 pkt
- Stawka za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” stanowiąca więcej niż 80% stawki za 1Mb/s „commitment” - 0 pkt
Wykonawca może zaproponować upust, który % okaże się większy niż ten maksymalnie punktowany przez Zamawiającego, jednakże nie uprawni go to do otrzymania większej ilości punktów
Stawka za zwiększoną przepływowość tzw. „burst” może być równa, ale nie większa od zaoferowanej stawki za jeden miesiąc „commitment”, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp

4. Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularza ofertowego – Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w danej części postępowania. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.

C.D. w Sekcji XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość zestawienia dodatkowego bezpłatnego VLAN dla sesji BGP do usługi open peering z ponad 400 uczestnikami na porcie dostępowym 10G

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość stawki za 1 Mb/s w 95 percentylu „burst” (mająca zastosowanie w ramach Prawa Opcji)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczanej w ramach węzłów w trzech różnych lokalizacjach, z podziałem na części:
Część I - Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej w ramach węzła 4DC (Katowice)
Część II - Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej w ramach węzła LIM (Warszawa)
Część III - Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej do węzła SSPW-WL Dobrzańskiego (Lublin)

Dotyczy części II postępowania:
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej w ramach węzła LIM Warszawa.
II. Wykonawca dostarczy usługę światłowodem jednomodowym w lokalizacji: WARSZAWA LIM: Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa – pomieszczenie Equnix 1 piętro, pomieszczenie 01.31 szafa C5, port na urządzeniu Województwa Lubelskiego.
III. Zakres zamówienia obejmuje dostawę łącza łącza IP Transit Global bezpośrednio od operatora Tier 1 lub vlan do operatora Tier 1.
IV. Wymagania techniczne oraz szczegółowe informacje zawarte zostały w treści Opisu przedmiotu zamówienia dla części II – Załącznik nr 1b do SWZ.
V. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajduje się w treści Istotnych postanowień umowy – stanowiących Załącznik nr 3b do SWZ.

Dotyczy wszystkich części postępowania:
1. Zamawiający dla każdej części postępowania gwarantuje dokonanie zakupu w ramach Zamówienia Podstawowego usługi dostępu do sieci Internet tzw. „commitment”.
2. Zamawiający w ramach Prawa Opcji przewiduje możliwość zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla* przez okres trwania umowy.
*95 percentyl – metoda rozliczania wielkości ruchu w zakresie transmisji danych. Polega na zbieraniu przez Operatora w systemie teleinformatycznym informacji o wielkości ruchu na interfejsie klienckim z częstotliwością raz na 5 minut, przez 24 godziny na dobę, w okresie miesiąca rozliczeniowego. Po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego próbki zostaną uszeregowane od największych do najmniejszych, a 5% największych próbek nie będzie branych pod uwagę. Kolejna najwyższa próbka zostanie uznana za próbkę o prawidłowej wartości i określi wartość przekroczenia tzw. „burst” w stosunku do przepływności podstawowej tzw. „commitment”.
3. Zamawiający w ramach Prawa Opcji będzie korzystał z rozliczenia w percentylu w sposób automatyczny, w zależności od bieżącego wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, ponad limit przepływności podstawowej (1 Gb/s). Wzrost ilości ruchu dyktowany będzie zwiększoną ilością podpisanych umów z operatorami sieci dostępowych, zmianami w światowym routingu sieci Internet oraz możliwością wystąpienia ataków wolumetrycznych.
4. Jednostką rozliczeniową będzie 1 Megabit na sekundę zgodnie ze złożoną ofertą.
5. Maksymalna wartość wynagrodzenia za całość zamówienia, uwzględniająca całość Zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach Prawa opcji zostanie określona jako dwukrotność wynagrodzenia za Zamówienie podstawowe (zgodnie z Ofertą Wykonawcy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dotyczy wszystkich części postępowania:
• Maksymalna wartość wynagrodzenia za całość zamówienia, uwzględniająca całość Zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach Prawa opcji zostanie określona jako dwukrotność wynagrodzenia za Zamówienie podstawowe (zgodnie z Ofertą Wykonawcy).
• Zamawiający zobowiązuje się zrealizować Umowę w co najmniej 50% maksymalnej wartości.
• z tytułu zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie, które będzie stanowiło iloczyn dodatkowego zużycia i stawki za 1 Megabit na sekundę określonej przez Wykonawcę w Ofercie oraz zostanie wyodrębnione jako osobna pozycja na fakturze.
• Zamawiający w ramach Prawa Opcji będzie korzystał z rozliczenia w percentylu w sposób automatyczny, w zależności od bieżącego wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, ponad limit przepływności podstawowej (1 Gb/s). Wzrost ilości ruchu dyktowany będzie zwiększoną ilością podpisanych umów z operatorami sieci dostępowych, zmianami w światowym routingu sieci Internet oraz możliwością wystąpienia ataków wolumetrycznych.
• Zamawiający w ramach Prawa Opcji przewiduje możliwość zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla* przez okres trwania umowy.
*95 percentyl – metoda rozliczania wielkości ruchu w zakresie transmisji danych. Polega na zbieraniu przez Operatora w systemie teleinformatycznym informacji o wielkości ruchu na interfejsie klienckim z częstotliwością raz na 5 minut, przez 24 godziny na dobę, w okresie miesiąca rozliczeniowego. Po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego próbki zostaną uszeregowane od największych do najmniejszych, a 5% największych próbek nie będzie branych pod uwagę. Kolejna najwyższa próbka zostanie uznana za próbkę o prawidłowej wartości i określi wartość przekroczenia tzw. „burst” w stosunku do przepływności podstawowej tzw. „commitment”.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną część postępowania w całym postępowaniu. Oferty Wykonawców, którzy złożą oferty na 2 lub więcej części postępowania zostaną odrzucone
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w danej części postępowania.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100%=100 pkt)
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

I. Cena brutto za zamówienie podstawowe – max. 60 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie według poniższego wzoru = (Cena brutto oferty najtańszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena brutto oferty badanej) x 60 pkt

II. Ilość posiadanych przez operatora Tier 1 sesji ASN (liczba bezpośrednich i pośrednich klientów) na podstawie rankingu https://asrank.caida.org/ - max. 35 pkt

Pkt zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym, iż ilość posiadanych przez operatora Tier 1 sesji ASN (liczba bezpośrednich i pośrednich klientów) na podstawie rankingu https://asrank.caida.org/ wynosi:
- Powyżej 40 000 sesji (włącznie) - otrzyma 35 pkt,
- Od 30 000 sesji do 39 999 sesji - otrzyma 20 pkt,
- Od 10 000 sesji do 29 999 sesji - otrzyma 0 pkt.

W przypadku niezaznaczenia w Formularzu ofertowym żadnej z opcji lub zaznaczenia więcej niż jednej opcji w Kryterium II Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

III. Wysokość stawki za 1 Mb/s w 95 percentylu „burst” (mająca zastosowanie w ramach Prawa Opcji) – max. 5 pkt
Wykonawca w treści Formularza ofertowego określi wysokość oferowanej stawki, wyrażoną w polskich złotych, doprecyzowaną do dwóch miejsc po przecinku. Deklaracja Wykonawcy będzie stanowiła podstawę rozliczania umowy w ramach Prawa Opcji.

Ocena punktowa dokonana zostanie na podstawie stawek podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym/ofercie po wyliczeniu jaki procent stawki za 1Mb/s „commitment” stanowi stawka za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” według poniższego Wzoru nr 2, a następnie przyznane zostaną punkty zgodnie z Tabelą nr 2 zamieszczoną w SWZ:

Wzór nr 2
Wartość procentowa, która będzie podstawą przyznania punktacji dla Kryterium III, wg przedziału w tabeli nr 2 w SWZ = (stawka za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” określona przez Wykonawcę/ stawka za 1Mb/s „commitment” określona przez Wykonawcę) x 100%

W przypadku niewpisania żadnej stawki w ramach Kryterium III - Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje stawkę za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” równą stawce za 1Mb/s „commitment” i przyzna Wykonawcy 0 pkt w tym kryterium.

Niewpisanie żadnej stawki za netto za 1Mb/s „commitment” lub wpisanie wartości równej 0 złotych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Wykonawca otrzyma pkt odpowiednio do wyniku powyższego równania, zgodnie z poniższą punktacją (tabela nr 2 w SWZ):
- Stawka za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” stanowiąca 80% lub mniej stawki za 1Mb/s commitment-5 pkt
- Stawka za 1Mb/s w 95 percentylu „burst” stanowiąca więcej niż 80% stawki za 1Mb/s commitment-0 pkt
Wykonawca może zaproponować upust, który % okaże się większy niż ten maksymalnie punktowany przez Zamawiającego, jednakże nie uprawni go to do otrzymania większej ilości punktów.
Stawka za zwiększoną przepływowość tzw. „burst” może być równa, ale nie większa od zaoferowanej stawki za jeden miesiąc świadczenia „commitment”, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

4. Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularza ofertowego – Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę pkt w danej części postępowania. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.

C.D. w Sekcji XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych przez operatora Tier 1 sesji ASN (liczba bezpośrednich i pośrednich klientów) na podstawie rankingu https://asrank.caida.org/

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość stawki za 1 Mb/s w 95 percentylu „burst” (mająca zastosowanie w ramach Prawa Opcji)

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy części III postępowania:
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia dostępu do sieci Internet dostarczonej w ramach węzła SSPW-WL Dobrzańskiego w Lublinie.
II. Wykonawca musi wskazać nr ODF lub numer portu urządzenia, gdzie Zamawiający odbierze usługę światłowodem jednomodowym lub wielomodowym w lokalizacji – Centrum Zarządzania Siecią SSPW ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
III. Zamawiający dopuszcza dobudowę do sieci SSPW WL, jednak w przypadku nadbudowy połączenia na styku sieci SSPW WL należy zastosować nadmiarowość w postaci wolnych ciemnych włókien w celu ew. późniejszej rozbudowy punktu styku.
IV. Wymagania techniczne oraz szczegółowe informacje zawarte zostały w treści Opisu przedmiotu zamówienia dla części III – Załącznik nr 1c do SWZ.
V. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się w treści Istotnych postanowień umowy – stanowiących Załącznik nr 3c do SWZ.

Dotyczy wszystkich części postępowania:
1. Zamawiający dla każdej części postępowania gwarantuje dokonanie zakupu w ramach Zamówienia Podstawowego usługi dostępu do sieci Internet tzw. „commitment”.
2. Zamawiający w ramach Prawa Opcji przewiduje możliwość zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla* przez okres trwania umowy.
*95 percentyl – metoda rozliczania wielkości ruchu w zakresie transmisji danych. Polega na zbieraniu przez Operatora w systemie teleinformatycznym informacji o wielkości ruchu na interfejsie klienckim z częstotliwością raz na 5 minut, przez 24 godziny na dobę, w okresie miesiąca rozliczeniowego. Po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego próbki zostaną uszeregowane od największych do najmniejszych, a 5% największych próbek nie będzie branych pod uwagę. Kolejna najwyższa próbka zostanie uznana za próbkę o prawidłowej wartości i określi wartość przekroczenia tzw. „burst” w stosunku do przepływności podstawowej tzw. „commitment”.
3. Zamawiający w ramach Prawa Opcji będzie korzystał z rozliczenia w percentylu w sposób automatyczny, w zależności od bieżącego wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, ponad limit przepływności podstawowej (1 Gb/s). Wzrost ilości ruchu dyktowany będzie zwiększoną ilością podpisanych umów z operatorami sieci dostępowych, zmianami w światowym routingu sieci Internet oraz możliwością wystąpienia ataków wolumetrycznych.
4. Jednostką rozliczeniową będzie 1 Megabit na sekundę zgodnie ze złożoną ofertą.
5. Maksymalna wartość wynagrodzenia za całość zamówienia, uwzględniająca całość Zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach Prawa opcji zostanie określona jako dwukrotność wynagrodzenia za Zamówienie podstawowe (zgodnie z Ofertą Wykonawcy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72400000-4 - Usługi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dotyczy wszystkich części postępowania:
• Maksymalna wartość wynagrodzenia za całość zamówienia, uwzględniająca całość Zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach Prawa opcji zostanie określona jako dwukrotność wynagrodzenia za Zamówienie podstawowe (zgodnie z Ofertą Wykonawcy).
• Zamawiający zobowiązuje się zrealizować Umowę w co najmniej 50% maksymalnej wartości.
• z tytułu zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie, które będzie stanowiło iloczyn dodatkowego zużycia i stawki za 1 Megabit na sekundę określonej przez Wykonawcę w Ofercie oraz zostanie wyodrębnione jako osobna pozycja na fakturze.
• Zamawiający w ramach Prawa Opcji będzie korzystał z rozliczenia w percentylu w sposób automatyczny, w zależności od bieżącego wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, ponad limit przepływności podstawowej (1 Gb/s). Wzrost ilości ruchu dyktowany będzie zwiększoną ilością podpisanych umów z operatorami sieci dostępowych, zmianami w światowym routingu sieci Internet oraz możliwością wystąpienia ataków wolumetrycznych.
• Zamawiający w ramach Prawa Opcji przewiduje możliwość zwiększenia przepływności tzw. „burst” rozliczanej wg. zasady 95 percentyla* przez okres trwania umowy.
*95 percentyl – metoda rozliczania wielkości ruchu w zakresie transmisji danych. Polega na zbieraniu przez Operatora w systemie teleinformatycznym informacji o wielkości ruchu na interfejsie klienckim z częstotliwością raz na 5 minut, przez 24 godziny na dobę, w okresie miesiąca rozliczeniowego. Po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego próbki zostaną uszeregowane od największych do najmniejszych, a 5% największych próbek nie będzie branych pod uwagę. Kolejna najwyższa próbka zostanie uznana za próbkę o prawidłowej wartości i określi wartość przekroczenia tzw. „burst” w stosunku do przepływności podstawowej tzw. „commitment”.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną część postępowania w całym postępowaniu. Oferty Wykonawców, którzy złożą oferty na dwie lub więcej części postępowania zostaną odrzucone.
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w danej części postępowania.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100%=100 pkt).
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

I. Cena brutto za zamówienie podstawowe - max. 60 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie według poniższego wzoru = (Cena brutto oferty najtańszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena brutto oferty badanej) x 60 pkt

II. Możliwość zestawienia dodatkowego bezpłatnego VLAN dla sesji BGP do usługi open peering z ponad 400 uczestnikami na porcie dostępowym 10G – max. 20 pkt

Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Wykonawca określi poprawną odpowiedź wpisując TAK albo NIE we wskazanym polu Formularza ofertowego.

Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym, iż zapewnia możliwość zestawienia dodatkowego bezpłatnego VLAN dla sesji BGP do usługi open peering z ponad 400 uczestnikami na porcie dostępowym 10G - otrzyma 20 pkt

W przypadku wskazania na formularzu ofertowym kilku możliwości lub nie wskazania żadnej – Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje brak możliwości zapewnienia usług dodatkowych w danym kryterium i otrzyma 0 punktów.

III. Możliwość zestawiania private VLAN w ramach portu dostępowego 10G – max. 10 pkt

Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Wykonawca określi poprawną odpowiedź wpisując TAK albo NIE we wskazanym polu Formularza ofertowego.

Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym, iż zapewnia możliwość zestawiania private VLAN w ramach portu dostępowego 10G - otrzyma 10 pkt.

W przypadku wskazania na formularzu ofertowym kilku możliwości lub nie wskazania żadnej – Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje brak możliwości zapewnienia usług dodatkowych w danym kryterium i otrzyma 0 punktów.

IV. Możliwość bezpłatnego założenia oraz zmiany statycznych filtrów DDOS na porcie dostępowym 10G dla usługi dostępu do sieci Internet – max. 5 pkt

Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Wykonawca określi poprawną odpowiedź wpisując TAK albo NIE we wskazanym polu Formularza ofertowego.

Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym, iż zapewnia możliwość bezpłatnego założenia oraz zmiany statycznych filtrów DDOS na porcie dostępowym 10G dla usługi dostępu do sieci Internet - otrzyma 5 pkt.

W przypadku wskazania na formularzu ofertowym kilku możliwości lub nie wskazania żadnej – Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje brak możliwości zapewnienia usług dodatkowych w danym kryterium i otrzyma 0 punktów.

V. Wysokość stawki za 1 Mb/s w 95 percentylu „burst” (mająca zastosowanie w ramach Prawa Opcji) – max. 5 pkt

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji Zamawiający odsyła do definicji i reguł przyznawania punktów w niniejszym kryterium do Rozdziału XIV SWZ, str. 23.

4. Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularza ofertowego – Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w danej części postępowania. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.

C.D. w Sekcji XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość zestawienia dodatkowego bezpłatnego VLAN dla sesji BGP do usługi open peering z ponad 400 uczestnikami na porcie dostępowym 10G

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość zestawiania private VLAN w ramach portu dostępowego 10G

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość bezpłatnego założenia oraz zmiany statycznych filtrów DDOS na porcie dostępowym 10G dla usługi dostępu do sieci Internet

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość stawki za 1 Mb/s w 95 percentylu „burst” (mająca zastosowanie w ramach Prawa Opcji)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z ust. 1 niniejszego rozdziału, według wzoru z Załącznika nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielających pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może wymagać przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dla każdej z części postępowania rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w § 9 Istotnych postanowień umowy (załączniki 3a, 3b i 3c do SWZ).

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i Ustawy Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadku:
1) terminu świadczenia usługi;
2) sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy;
3) obowiązków Wykonawcy;
4) zakresu Zamówienia;
5) wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku:
1) siły wyższej w zakresie w jakim ma ona wpływ na wykonanie Umowy;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie w jakim zmiany prawa mają wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy.
4. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie w jakim zmiany prawa mają wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy. Dla każdego z przypadków zmian, o których mowa w ust. 2 zakres zmian opisanych w ust. 1 pkt 1) – 3) zostanie dostosowany indywidualnie z uwzględnieniem konieczności prawidłowej realizacji Umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana nie może modyfikować ogólnego charakteru Umowy.
5. Strona wnioskująca o zmianę Umowy złoży odpowiedni wniosek drugiej Stronie. Wniosek o zmianę postanowień Umowy powinien być złożony w formie pisemnej.
6. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej wraz z wyceną ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy (waloryzacja).
7. Zmiany postanowień Umowy będą następowały w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/248686/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

CD. Sekcji 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
(...) po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „W toku” a po zakończeniu postępowania w zakładce „Archiwalne”.

C.D. Sekcji 4.2.10) Okres realizacji zamówienia
Dotyczy wszystkich części postępowania:
Nie później niż do dnia 1 stycznia 2026 r. Wykonawca podłączy, skonfiguruje, a także uruchomi i rozpocznie świadczenie usług dostępu do sieci Internet, co zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Zdawczo-Odbiorczego.
Usługa będzie świadczona nieprzerwanie przez okres 48 miesięcy licząc od dnia dokonania powyższych czynności (potwierdzonego podpisaniem Protokołu Zdawczo-Odbiorczego, o którym mowa w § 3 ust. 1 IPU).

C.D Sekcji 4.3.1)

Definicje, zasady i sposób obliczania i przyznawania punktów we wszystkich kryteriach określone zostały w treści SWZ, Rozdział XIV.

Zamawiający nie może zawrzeć wszystkich informacji w ogłoszeniu z uwagi na ograniczoną ilość znaków.
_____________________________________________________________________________
1. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych(...);
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych (...);
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych (...).
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji.
9. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
4. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 6, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publ.lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publi., podlegają karze pieniężnej.
6. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 5, nakłada Prezes UZP, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.