Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00540087/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej z przeznaczeniem dla KM PSP w Łomży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁOMŻY
1.3.) Oddział zamawiającego: województwo podlaskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. W. Sikorskiego 48/94
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsplo@straz.lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-lomza
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cce9c708-7ff6-499a-ae2d-63c79db144371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej z przeznaczeniem dla KM PSP w Łomży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cce9c708-7ff6-499a-ae2d-63c79db14437
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046458/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej z przeznaczeniem dla KM PSP w Łomży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej z przeznaczeniem dla KM PSP w Łomży którego parametry techniczne zostały określone w treści opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2. Dokonując kalkulacji ceny za przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia zgodnie z SWZ, w tym jej załącznikami zawierającym opis przedmiotu zamówienia, aż do momentu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego bez żadnych zastrzeżeń.
3. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy
o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd bezpośrednio do Zamawiającego. Sposób transportu musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego transportu winę ponosi Wykonawca.
7. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia z załącznikami (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADROL Daniel Gosiewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221457581
7.3.3) Ulica: Wiśniewo 9a
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw - gazu lpg, etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych WORD w Łomży, do agregatów prądotwórczych, kosiarek i podkaszarki.
- Usługi ochrony mienia Instalacji Komunalnej w m. Czartoria
- Administrowanie nieruchomością zabudowaną budynkiem administracyjno-biurowym przy ul. Nowej 2 w Łomży
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości obiektów Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łomży, Stary Rynek 14 oraz pomieszczeń użytkowanych przez Urząd w innych budynkach
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług odbioru przesyłek z siedzib Podlaskiego OR, BWI i BP POR ARiMR przez okres 12 m-cy (najwcześniej od 02.01.2026r.)
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup ładowarki do piasku pojemność łyżki 0,9 m3, napęd 4x4"
- Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej używanej do Parowozowni Wolsztyn
- Dostawa ładowarki teleskopowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup ładowarki teleskopowej z platformą roboczą
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej przeznaczonej do pracy z odpadami komunalnymi.
- Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





