eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiKredyt bankowy do kwoty 5 054 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Mińskiego w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt bankowy do kwoty 5 054 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Mińskiego w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatminski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1195995

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kredyt bankowy do kwoty 5 054 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Mińskiego w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d39a276-ff12-407d-9b6b-2c4e7e9df33e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022632/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zaciągnięcie kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu do kwoty 5 054 000zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.23.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu bankowego do kwoty 5 054 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Mińskiego w 2025 r.

Parametry kredytu:

1. Spłaty kredytu nastąpią w 4 równych ratach rocznych, płatne do 30 czerwca każdego roku w latach 2026-2029
Spłata kapitału – dokonana zostanie w czterech rocznych ratach, wyliczonych od wartości uruchomionego kredytu. Przedmiotowe raty będą płatne w terminie do 30 czerwca każdego roku
2. Spłata odsetek w ostatnim dniu roboczym kwartału od kwoty wykorzystanego kredytu.
3. Karencja w spłacie kredytu do 29 czerwca 2026 r., a odsetek do 30 marca 2026r.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zaciągnięcia części lub całości kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
5. Jedynym kosztem dla Zamawiającego będzie oprocentowanie zaciągniętego kredytu obliczane w oparciu o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego przed rozpoczęciem kwartału za który obliczane są odsetki powiększoną o marżę banku.
6. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowił będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu Mińskiego wraz z deklaracją wekslową.

CPV: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu

Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego został dołączony wieloplikowy załącznik C do SWZ .

Pozostałe dokumenty finansowe są dostępnymi na stronie internetowej :
https://bip.powiatminski.pl/strona-181-finanse_powiatu.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496459,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517496,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496459,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Halinowie ul. Piłsudskiego 36, 05-074 Halinów,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008206

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 36

7.3.4) Miejscowość: Halinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496459,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2029-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.