eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych z nieruchomości ITB w Warszawie oraz odśnieżanie tych nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych z nieruchomości ITB w Warszawie oraz odśnieżanie tych nieruchomości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Filtrowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-611

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266451

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00249767

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Punkt 19.3 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
„Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie (odpowiednio dla danej części):
1) aktualnego wpisu do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów, dla wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia z miejsc składowania odpadów na terenie ITB w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21.
2) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia;
3) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania wszystkich odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519).”


8.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się również:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej w tym punkcie: „ustawa”);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (dla cz. I: lecz nie wcześniej niż od dnia 07.08.2023 r., dla cz. II: lecz nie wcześniej niż od dnia 15.08.2023 r.) lub do wykorzystania kwoty:
Dla cz. I: 340.000,- zł,
Dla cz. II: 70.000,- zł,
z zastrzeżeniem możliwości wznowienia zamówienia na okres kolejnych 8 miesięcy na zasadach określonych w § 13 zgodnie z zasadami wskazanymi w Istotnych Postanowieniach Umowy.

Po zmianie:
Zamawiający doprecyzowuje, iż w odniesieniu do pkt. 19.3 ppkt. 2 SWZ wymaganie zostanie uznane za spełnione, jeżeli wykonawca posiada zawartą umowę z podmiotem trzecim (lub: z podmiotami trzecimi) prowadzącym instalację, który posiada odpowiednie zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

Punkt 19.3 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
„Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie (odpowiednio dla danej części):
1) aktualnego wpisu do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów, dla wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia z miejsc składowania odpadów na terenie ITB w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21.
2) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia;
3) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania wszystkich odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519).”


8.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się również:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej w tym punkcie: „ustawa”);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (dla cz. I: lecz nie wcześniej niż od dnia 07.08.2023 r., dla cz. II: lecz nie wcześniej niż od dnia 15.08.2023 r.) lub do wykorzystania kwoty:
Dla cz. I: 340.000,- zł,
Dla cz. II: 70.000,- zł,
z zastrzeżeniem możliwości wznowienia zamówienia na okres kolejnych 8 miesięcy na zasadach określonych w § 13 zgodnie z zasadami wskazanymi w Istotnych Postanowieniach Umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-22 10:00

Po zmianie:
2023-06-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-22 10:15

Po zmianie:
2023-06-26 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-07-21

Po zmianie:
2023-07-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.