Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00255704/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00261985/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00359446/01 - Wynik z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych z nieruchomości ITB w Warszawie oraz odśnieżanie tych nieruchomości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266451
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00249767
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Punkt 19.3 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
„Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie (odpowiednio dla danej części):
1) aktualnego wpisu do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów, dla wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia z miejsc składowania odpadów na terenie ITB w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21.
2) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia;
3) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania wszystkich odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519).”
8.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się również:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej w tym punkcie: „ustawa”);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (dla cz. I: lecz nie wcześniej niż od dnia 07.08.2023 r., dla cz. II: lecz nie wcześniej niż od dnia 15.08.2023 r.) lub do wykorzystania kwoty:
Dla cz. I: 340.000,- zł,
Dla cz. II: 70.000,- zł,
z zastrzeżeniem możliwości wznowienia zamówienia na okres kolejnych 8 miesięcy na zasadach określonych w § 13 zgodnie z zasadami wskazanymi w Istotnych Postanowieniach Umowy.
Po zmianie:
Zamawiający doprecyzowuje, iż w odniesieniu do pkt. 19.3 ppkt. 2 SWZ wymaganie zostanie uznane za spełnione, jeżeli wykonawca posiada zawartą umowę z podmiotem trzecim (lub: z podmiotami trzecimi) prowadzącym instalację, który posiada odpowiednie zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Punkt 19.3 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
„Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie (odpowiednio dla danej części):
1) aktualnego wpisu do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów, dla wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia z miejsc składowania odpadów na terenie ITB w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i ul. Ksawerów 21.
2) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia;
3) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania wszystkich odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519).”
8.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się również:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej w tym punkcie: „ustawa”);
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (dla cz. I: lecz nie wcześniej niż od dnia 07.08.2023 r., dla cz. II: lecz nie wcześniej niż od dnia 15.08.2023 r.) lub do wykorzystania kwoty:
Dla cz. I: 340.000,- zł,
Dla cz. II: 70.000,- zł,
z zastrzeżeniem możliwości wznowienia zamówienia na okres kolejnych 8 miesięcy na zasadach określonych w § 13 zgodnie z zasadami wskazanymi w Istotnych Postanowieniach Umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-22 10:00
Po zmianie:
2023-06-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-22 10:15
Po zmianie:
2023-06-26 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-21
Po zmianie:
2023-07-25
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sporządzenie opracowania doboru ciepłomierzy budynkowych dla węzłów Kochanowskiego 23 i 29. Montaż ciepłomierzy w węzłach cieplnych Kochanowskiego 23 i Kochanowskiego 29.
- Awaryjne zabezpieczenie pałacu w Sztynorcie , Wzmocnienie stropów w pom 0.08 i 1.07
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników UDT, Członków ich rodzin oraz Osób Towarzyszących i Seniorów
- Zakup wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranta oraz blankietów bez nadruku (...)
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego o DMC do 19T
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 381 przy ul. M. Drzymały 1 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 297 i 364 na terenie powiatu lwóweckiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
- Transport odpadów o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Domaszkowicach
- Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Czyżewie
- Zimowe utrzymanie DW administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028, 2028/2029, 2029/2030, 2030/2031 z podziałem na 4 części
- Wywóz odpadów komunalnych (odpady BIO) - znak sprawy Z/62/PN/25
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, parkingów, chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie gminy i miasta Jarocin
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.