eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e298aaa0-6833-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/BZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95663,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej drukarki A3 w technologii LED z przeznaczeniem do drukowania dyplomów doktorskich. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1A do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 1. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 1 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1A do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1A oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 4650,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 zamówienia jest dostawa trzech fabrycznie nowych laptopów z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i wyposażeniem w zasilacz i baterię. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1B do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 2. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 2 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1B do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1B oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 10830 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 zamówienia jest dostawa dziewięciu fabrycznie nowych laptopów z systemem operacyjnym i wyposażeniem w zasilacz i baterię. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1C do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 3. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 3 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1C do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1C
oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 24691 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 4 zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej kolorowej drukarki atramentowej z przeznaczeniem do drukowania dyplomów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1D do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 4. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 4 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1D do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1D oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy). Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 1568,43 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 5 zamówienia jest dostawa czterech fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych A4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1E do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 5. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 5
dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1E do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1E oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 16217,79 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 6 zamówienia jest dostawa osiemdziesięciu fabrycznie nowych dysków wewnętrznych SSD o pojemności 240 GB każdy z przeznaczeniem do modernizacji komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1F do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 6. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 6 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1F do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1F oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237100-0 - Części komputerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237230-0 - Pamięci

4.5.5.) Wartość części: 10159,73 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 7 zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego laptopa z systemem operacyjnym i wyposażeniem w zasilacz i baterię. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1G do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 7. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 7 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1G do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1G oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy) .Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

4.5.5.) Wartość części: 4179,33 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 8 zamówienia jest dostawa jednej licencji wieczystej stanowiskowego oprogramowania konwertującego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1H do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nośniki z tym oprogramowaniem i /lub zapewnić dostęp Zamawiającemu do zasobu internetowego lub innego źródła w celu pobrania oprogramowania drogą elektroniczną oraz dostarczyć klucze licencyjne, które uruchomią procedurę dostępu i pozwolą na korzystanie z oprogramowania wraz z odpowiednimi certyfikatami/ dokumentami potwierdzającymi prawo do korzystania z niego, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie Strony. O ile dotyczy nośników /licencji pudełkowej - w zakresie dostawy jest również wyładunek i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia pod adresem siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 2812,33 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 9 zamówienia jest dostawa jednego używanego lub fabrycznie nowego komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym i kablami zasilającymi. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1I do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 9. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 9
dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.
Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1I do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1I oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

4.5.5.) Wartość części: 1114,13 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 10 zamówienia jest dostawa dwóch używanych lub fabrycznie nowych monitorów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1J do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 10. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 10
dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.
Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1J do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1J oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 734,53 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 11 zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego laptopa graficznego z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i wyposażeniem w zasilacz i baterię. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1K do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 11. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 11 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1K do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1K oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy). Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 8101,47 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 12 zamówienia jest dostawa dziesięciu fabrycznie nowych dysków zewnętrznych, dwudziestu dwóch pendrivów, dwóch myszy bezprzewodowych, siedmiu myszy pionowych, pięciu klawiatur, trzech zestawów typu słuchawka z mikrofonem, trzech kamer internetowych z mikrofonem, jednego uchwytu do monitora, jednego HUBa USB. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1L do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 12. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 12 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.
Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1L do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1L oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32342100-3 - Słuchawki

30237240-3 - Kamera internetowa

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 6059,54 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 13 zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego laptopa z systemem operacyjnym i wyposażeniem w zasilacz i baterię na potrzeby projektu „Logika codzienna – vlog o argumentacji, kulturze logicznej i retoryce”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1Ł do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 13. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 13 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1Ł do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1Ł oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

4.5.5.) Wartość części: 12669,67 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 14 zamówienia jest dostawa jednej licencji oprogramowania do edycji i montażu wideo, edycji audio, korekcji kolorów, tworzenia grafiki 3D i efektów wizualnych specjalnych na potrzeby projektu „Logika codzienna – vlog o argumentacji, kulturze logicznej i retoryce”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1M do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 14.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nośniki z tym oprogramowaniem i /lub zapewnić dostęp Zamawiającemu do zasobu internetowego lub innego źródła w celu pobrania oprogramowania drogą elektroniczną oraz dostarczyć klucze licencyjne, które uruchomią procedurę dostępu i pozwolą na korzystanie z oprogramowania wraz z odpowiednimi certyfikatami/ dokumentami potwierdzającymi prawo do korzystania z niego, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie Strony. O ile dotyczy nośników /licencji pudełkowej - w zakresie dostawy jest również wyładunek i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia pod adresem siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków

4.5.5.) Wartość części: 1715,67 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 15 zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego dysku magnetycznego zewnętrznego kompatybilnego z urządzeniem QNAP NAS TS-431K. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1N do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 15. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 15 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1N do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1N oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.5.5.) Wartość części: 266,82 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 16 zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych dysków magnetycznych zewnętrznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1O do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 16. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 16 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1O do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1O oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.5.5.) Wartość części: 449,33 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 17 zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych dysków zewnętrznych SSD i trzech fabrycznie nowych dysków magnetycznych zewnętrznych HDD. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1P do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 17. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 17
dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1P do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1P oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.5.5.) Wartość części: 4126,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 1 nie została złożona żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona w zakresie części nr 2 zamówienia oferta Wykonawcy Just Do IT Piotr Kosior, ul. Komorska nr 4/93, 04-161 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W myśl art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najtańszej oferty Wykonawcy Just Do IT Piotr Kosior, ul. Komorska nr 4/93, 04-161 Warszawa, Zamawiający podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu postępowania w części nr 3 zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 4 nie została złożona żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 5 nie została złożona żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6927,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7183,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7183,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351

7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski nr 89

7.3.4) Miejscowość: Zakręt, Warszawa - Wesoła

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7183,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 7 nie została złożona żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1312,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1312,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1312,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ OWCZARZAK EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: Lecha Palinkiewicza nr 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1312,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 9 nie została złożona żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 10 nie została złożona żadna oferta.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 11 nie została złożona żadna oferta.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 12 nie została złożona żadna oferta.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13817,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13817,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13817,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Migda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261657078

7.3.3) Ulica: Opaczewska nr 7 lok.16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-368

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13817,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1699,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1699,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1699,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ OWCZARZAK EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: ul. Lecha Palinkiewicza nr 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1699,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 15 nie została złożona żadna oferta.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 16 nie została złożona żadna oferta.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 17 nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.