eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie w podziale na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie w podziale na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528799030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wróblewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@instytutksiazki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutksiazki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie w podziale na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db75232c-8978-4060-95cf-4ea795dbc264

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00127596/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu IT na potrzeby Instytutu Ksiązki - dostawa komputerów, laptopów i urządzeń sieciowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1 W postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
w zakładce „Korespondencja”.
Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy, w tym wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy jej użyciu dostępna jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
1.2. Oferty i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu uważa się datę ich złożenia/wysłania na Platformie,
1.3. Szczegóły na temat wykonywania poszczególnych czynności w toku postępowania zawarte są w Instrukcji użytkownika
(Wykonawcy):
a) zapoznanie się z dokumentami zamówienia – ogłoszenie i SWZ;
b) zadawanie pytań Zamawiającemu;
d) przygotowanie/uzupełnianie oferty przed otwarciem ofert;
e) załączanie dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa;
g) wycofanie oferty;
h) modyfikacja oferty;
1.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu;
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Instytutu Książki; pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki ;
2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia
bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem postępowania: OZP.261.25.2025/PZP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej
„RODO”) w zw. z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, informuje, że:
a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Książki z siedzibą przy ulicy Wróblewskiego 6 w Krakowie, dalej także
IK, reprezentowany przez Dyrektora
b. IK wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@instytutksiazki.pl
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 us t. 1 lit. c) RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie zamówienia niniejszego postępowania i w związku z niezbędnością wypełnienia obowiązku prawnego na podstawie przepisów prawa (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.) oraz w celu ustalania, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową, wypełnienia obowiązków związanych z archiwizowaniem dokumentów,
d. art. 6 ust. 1 lit. b RODO: przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy - wyłącznie w zakresie danych podmiotu, z którym ma zostać zawarta umowa
e. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
f. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy PZP.
g. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4
ustawy Pzp, przy czym udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku
postępowania o udzielenie zamówienia;
- osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej oraz ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora
publicznego
- organy nadzoru, kontroli, inne organy administracji publicznej upoważnione na mocy przepisu prawa, oraz inne podmioty w
zakresie niezbędnym do realizacji ustawowych i umownych obowiązków administratora
h. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres co najmniej 4 lat liczonych od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu
współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy
zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.
i. Posiada Pani/Pan prawo do:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
j. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO, o prawo do przenoszenia danych osobowych,
o którym mowa w art. 20 RODO,
b) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.261.25.2025/PZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie w podziale na dwie części:
Część 1 (numery pozycji zgodnie z Opz- załącznik A1):
1. Komputer stacjonarny – obudowa slim - 8szt.
2. Komputer przenośny lekki (Laptop lekki 1) – 8szt.
3. Komputer przenośny (Laptop podstawowy) – 30 szt.
4. Monitor – 30szt.
5. Komputer przenośny lekki (Laptop lekki 2) – 2szt.
6. Karta graficzna – 2szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz parametry techniczne i funkcjonalne znajdują się w załącznikach do SWZ (OPZ): A1 – dla części 1 i A2 dla części 2 oraz we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja dotyczy dostawy towarów (sprzętu) tożsamych do zamówienia podstawowego zgodnie z poniższym wykazem:
pozycja 1) Komputer stacjonarny – 4szt.
pozycja 3) laptop podstawowy (laptop lekki 1) – 10szt.
pozycja 4) monitor – 10szt.
Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Zamawiający może składać zamówienia w ramach prawa opcji w trakcie trwania umowy podstawowej. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do 7 dni od dnia doręczenia mu oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet oprogramowania graficznego, wideo i DTP Adobe CCP lub równoważny– 12 sztuk rocznych licencji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz parametry techniczne i funkcjonalne znajdują się w załącznikach do SWZ (OPZ): A1 – dla części 1 i A2 dla części 2 oraz we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dla część 1 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają minimalne warunki dotyczące doświadczenia, co oznacza iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej (2) dwa zamówienia obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości dostawy co najmniej 100 000,00 zł netto (słownie: sto tysięcy złotych).

dla części 2 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają minimalne warunki dotyczące doświadczenia, co oznacza, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej (2) dwa zamówienia obejmujące dostawę licencji do oprogramowania o wartości dostawy co najmniej 20 000,00 zł netto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
UWAGA:
- W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
- Poprzez należyte wykonanie ww. zamówień, Zamawiający rozumie ich odbiór przez zamawiających bez zastrzeżeń.
- W przypadku dostaw ciągłych lub okresowych, Zamawiający wymaga, aby na dzień składania ofert wartość zrealizowanych dostaw odpowiadała co najmniej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w ww. warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
4.1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt VII.2.4.1 SWZ. Wraz z wykazem usług Wykonawca złoży dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie,
4.2. dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
3.1. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia składa:
3.1.1. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu dotyczącym braku podstaw do wykluczenia;
3.1.2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3.1.3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
DLA CZĘŚCI 1 - dla pozycji sprzętowych, tj. komputer stacjonarny, laptopy, monitor, karta graficzna (z wyłączeniem elementów dodatkowych tj. myszki, replikatory, torby, system operacyjny)
1.1 opisów technicznych sporządzonych przez producenta i/lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów, bądź katalogów producenta/ów, pozwalających na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe nie muszą potwierdzać wyników oferowanego procesora w wymaganych da danego produktu teście (CrossMark lub Geekbench 6 Multi-Core ), zgodność z wymaganiami Zamawiającego będzie weryfikowana na podstawie modelu zaoferowanego sprzętu i dołączonej karty katalogowej zawierającej nazwę procesora. W przypadku gdy karta katalogowa lub inny dokument nie pochodzący od producenta, nie zawiera wymaganych informacji na potwierdzenie spełnienia cech i parametrów sprzętu wyszczególnionych przez Zamawiającego, Zamawiający w tym zakresie dopuszcza złożenie opisu technicznego sporządzonego przez Wykonawcę lub Dystrybutora. Zamawiający dopuszcza złożenie wskazanych powyżej przedmiotowych środków dowodowych pochodzących od producenta w języku angielskim.
1.2 wymaganych certyfikatów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna za wystarczające poświadczenie posiadania odpowiednich certyfikatów jeżeli informacja o posiadaniu certyfikatów będzie zawarta w karcie katalogowej produktu lub w wydruku ze strony internetowej. Zamawiający dopuszcza złożenie wskazanych powyżej przedmiotowych środków dowodowych pochodzących od producenta w języku angielskim.
DLA CZĘŚCI 2: w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do PAKIET DTP ADOBE CCP:
1.1 opisów technicznych sporządzonych przez producenta i/lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów, bądź katalogów producenta/ów, pozwalających na ocenę zgodności oferowanego oprogramowania z wymaganiami SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wskazanych powyżej przedmiotowych środków dowodowych pochodzących od producenta w języku angielskim.
2. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

DLA CZĘŚCI 1 -
1.1 opisów technicznych sporządzonych przez producenta i/lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów, bądź katalogów producenta/ów, pozwalających na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe nie muszą potwierdzać wyników oferowanego procesora w wymaganych da danego produktu teście (CrossMark lub Geekbench 6 Multi-Core ), zgodność z wymaganiami Zamawiającego będzie weryfikowana na podstawie modelu zaoferowanego sprzętu i dołączonej karty katalogowej zawierającej nazwę procesora. W przypadku gdy karta katalogowa lub inny dokument nie pochodzący od producenta, nie zawiera wymaganych informacji na potwierdzenie spełnienia cech i parametrów sprzętu wyszczególnionych przez Zamawiającego, Zamawiający w tym zakresie dopuszcza złożenie opisu technicznego sporządzonego przez Wykonawcę lub Dystrybutora. Zamawiający dopuszcza złożenie wskazanych powyżej przedmiotowych środków dowodowych pochodzących od producenta w języku angielskim.
1.2 wymaganych certyfikatów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna za wystarczające poświadczenie posiadania odpowiednich certyfikatów jeżeli informacja o posiadaniu certyfikatów będzie zawarta w karcie katalogowej produktu lub w wydruku ze strony internetowej. Zamawiający dopuszcza złożenie wskazanych powyżej przedmiotowych środków dowodowych pochodzących od producenta w języku angielskim.
DLA CZĘŚCI 2: w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do PAKIET DTP ADOBE CCP:
1.1 opisów technicznych sporządzonych przez producenta i/lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów, bądź katalogów producenta/ów, pozwalających na ocenę zgodności oferowanego oprogramowania z wymaganiami SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wskazanych powyżej przedmiotowych środków dowodowych pochodzących od producenta w języku angielskim.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Dla część 1 : 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące)
Dla części 2 : nie dotyczy
lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, tj. sporządzonej i podpisanej przez podmiot wystawiający dokument wadialny. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Instytut Książki”.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że inna właściwość wynika z przepisów prawa.
8. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 46 1130 1150 0012 1269 2720 0049 (w tytule przelewu należy wpisać numer postępowania OZP.261.25.2025/PZP), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek opisanych w Rozdziale VI SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem VII SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy są zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ przy czym:
3.1. podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw wykluczenia składa każdy z nich;
3.2. podmiotowe środki dowodowe, dotyczące warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII pkt. 2 SWZ.
4. Wspólnicy spółek osobowych (np. spółki cywilnej) są traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
5. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i rodzaj zmiany umowy opisano w załączniku nr 2 do SWZ tj. w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych pochodzących od producenta w języku angielskim

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.