eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wilczaOpracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy ¦wilcza w 2026 r.



Og³oszenie z dnia 2025-11-22

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy ¦wilcza w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦wilcza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy ¦wilcza w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f697a87-5132-438e-becd-7885cadd68ea

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00549707

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty sk³adaj±ce siê
na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób przewidziany w sekcji
III.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2 og³oszenia) 2. Sposób
komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert): 1) w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci
sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie za
po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; lub poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferty (w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty
sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie
i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza; 2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje
korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci przesy³anych plików, odbierania dokumentów elektronicznych,
zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy
u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê sporz±dza siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4) w celu z³o¿enia oferty nale¿y
zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u
dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli dokumenty
elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje
stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w
poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”; 6) do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty
wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku archiwum
(ZIP);7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert;8) Wykonawca po up³ywie
terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty;9) dane
postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod adresem:
https://platformazakupowa.pl ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania lub pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób komunikowania
siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1) w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz przekazywanie
informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty
elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym
postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub numerem
referencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do komunikacji
Wykonawców z Zamawiaj±cym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; 4) za datê przekazania
o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿ wskazanych
w ust. 1) przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie -
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wp³yniêcia na ww. adres poczty elektronicznej;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wilcza,
36-072 ¦wilcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17 8670157,
email: ug.swilcza@intertele.pl; - inspektorem ochrony danych osobowych u zamawiaj±cego jak wy¿ej jest Pan Daniel Panek, kontakt
z Inspektorem Ochrony Danych – iod-kontakt@swilcza.com.pl ;-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy ¦wilcza w 2026 r., numer referencyjny:
RGI.271.44.2025, prowadzonym w trybie
podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane,
zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;- w odniesieniu do Pani/Pana
danych
osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO;- posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usuniêcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;-
w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego,
z uprawnienia,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;- Zamawiaj±cy udostêpnia
dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich wniesienie;-
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie: W
przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO,wymaga³o
by niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane
dotycz±,wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie:
Skorzystanie przez osobê,której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; *** Wyja¶nienie: Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego
postêpowania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.44.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 1 – Opracowanie projektów decyzji
Przedmiot zamówienia w ramach czê¶ci 1 obejmuje opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy w ilo¶ci 320 szt.,
projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
w ilo¶ci 25 szt., projektów zmian ostatecznych decyzji tego rodzaju - 2 szt. oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy
dla budynków do 70 m2 w ilo¶ci 3 szt.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶la Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

PRAWO OPCJI:
1) z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy, ilo¶æ faktycznie zleconych do
wykonania projektów decyzji mo¿e siê ró¿niæ od ilo¶ci przyjêtych w kalkulacji ceny oferty. W zwi±zku z tym, Zamawiaj±cy
informuje, i¿ przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji na podstawie art. 441
ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. W zwi±zku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postêpowaniu
podzielony zosta³ na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objête prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego
opisany zosta³ w Rozdziale IV pkt 4 i 5 SWZ. Podane w nim ilo¶ci s± wielko¶ciami minimalnymi, które nale¿y przyj±æ do
wyceny w Ofercie;
2) prawo opcji polegaæ bêdzie na:
a) zwiêkszeniu zakresu zamówienia do 50 % ³±cznej ilo¶ci projektów decyzji przewidzianych do opracowania, o której mowa
w Rozdziale IV pkt 4 i 5 SWZ lub
b) zmniejszeniu zakresu zamówienia do 50 % ³±cznej ilo¶ci projektów decyzji przewidzianych do opracowania, o której
mowa w w Rozdziale IV pkt 4 i 5 SWZ.
3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy
nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Uruchomienie opcji przez Zamawiaj±cego skutkuje po stronie Wykonawcy
obowi±zkiem jej wykonania;
4) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb, Zamawiaj±cy zastrzega
mo¿liwo¶æ wielokrotnego korzystania z prawa opcji, po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia a¿ do
wyczerpania maksymalnego zakresu wynikaj±cego z prawa opcji;
5) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zamówienie wnikaj±ce z prawa opcji realizowane bêdzie na warunkach zamówienia
podstawowego (zgodnie z SWZ, Ofert± Wykonawcy i Projektem umowy stanowi±cej Za³±cznik nr 4 SWZ). W przypadku
skorzystania przez Zamawiaj±cego
z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w Ofercie
Wykonawcy, za wykonanie 1 szt. projektu decyzji;
6) w celu uruchomienia opcji pracownik Zamawiaj±cego przekazuje Wykonawcy, w formie pisemnej, o¶wiadczenie
wyra¿aj±ce wolê skorzystania z prawa opcji okre¶laj±ce zakres us³ug koniecznych do wykonania, nie pó¼niej ni¿ 7 dni przed
terminem realizacji us³ugi objêtej prawem opcji;
7) wykorzystanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji nie wymaga sporz±dzania aneksu do umowy;
8) szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów
sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, zawarto w niniejszej SWZ oraz w Projekcie umowy (za³±cznik nr 4 do niniejszej
SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Opracowanie projektów decyzji
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy w ilo¶ci 320 szt., projektów decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w ilo¶ci 25 szt., projektów zmian ostatecznych decyzji tego rodzaju - 2 szt.
oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy dla budynków do 70 m2 w ilo¶ci 3 szt.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶la Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

PRAWO OPCJI:
1) z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy, ilo¶æ faktycznie zleconych do
wykonania projektów decyzji mo¿e siê ró¿niæ od ilo¶ci przyjêtych w kalkulacji ceny oferty. W zwi±zku z tym, Zamawiaj±cy
informuje, i¿ przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji na podstawie art. 441
ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. W zwi±zku z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postêpowaniu
podzielony zosta³ na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objête prawem opcji. Zakres zamówienia podstawowego
opisany zosta³ w Rozdziale IV pkt 4 i 5 SWZ. Podane w nim ilo¶ci s± wielko¶ciami minimalnymi, które nale¿y przyj±æ do
wyceny w Ofercie;
2) prawo opcji polegaæ bêdzie na:
a) zwiêkszeniu zakresu zamówienia do 50 % ³±cznej ilo¶ci projektów decyzji przewidzianych do opracowania, o której mowa
w Rozdziale IV pkt 4 i 5 SWZ lub
b) zmniejszeniu zakresu zamówienia do 50 % ³±cznej ilo¶ci projektów decyzji przewidzianych do opracowania, o której
mowa w w Rozdziale IV pkt 4 i 5 SWZ.
3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy
nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Uruchomienie opcji przez Zamawiaj±cego skutkuje po stronie Wykonawcy
obowi±zkiem jej wykonania;
4) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb, Zamawiaj±cy zastrzega
mo¿liwo¶æ wielokrotnego korzystania z prawa opcji, po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia a¿ do
wyczerpania maksymalnego zakresu wynikaj±cego z prawa opcji;
5) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zamówienie wnikaj±ce z prawa opcji realizowane bêdzie na warunkach zamówienia
podstawowego (zgodnie z SWZ, Ofert± Wykonawcy i Projektem umowy stanowi±cej Za³±cznik nr 4 SWZ). W przypadku
skorzystania przez Zamawiaj±cego
z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w Ofercie
Wykonawcy, za wykonanie 1 szt. projektu decyzji;
6) w celu uruchomienia opcji pracownik Zamawiaj±cego przekazuje Wykonawcy, w formie pisemnej, o¶wiadczenie
wyra¿aj±ce wolê skorzystania z prawa opcji okre¶laj±ce zakres us³ug koniecznych do wykonania, nie pó¼niej ni¿ 7 dni przed
terminem realizacji us³ugi objêtej prawem opcji;
7) wykorzystanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji nie wymaga sporz±dzania aneksu do umowy;
8) szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów
sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, zawarto w niniejszej SWZ oraz w Projekcie umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w
Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Dotyczy czê¶ci 1 i 2:
a) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej 150 decyzji o warunkach zabudowy i
zagospodarowania terenu
w ramach jednej umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± wykazaæ, ¿e warunek udzia³u w postêpowaniu jak wy¿ej – spe³nia
jeden z wykonawców samodzielnie lub ³±cznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku wykonawców wchodz±cych w sk³ad grupy
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog±
polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
b) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowali na czas realizacji
zamówienia co najmniej 1 osob±, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadaj±c±
odpowiednie kwalifikacje do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj.: spe³niaj±c± wymagania okre¶lone w art. 5
ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2024 r. poz. 1130 z pó¼n.zm), lub jest wpisana na listê izby samorz±du zawodowego architektów, in¿ynierów budownictwa
oraz urbanistów i posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektoniczne.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± wykazaæ, ¿e warunek udzia³u
w postêpowaniu jak wy¿ej – spe³nia jeden z wykonawców samodzielnie lub ³±cznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku
wykonawców wchodz±cych w sk³ad grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych:
O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s±
wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie
wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie
ostatnich 3 miesiêcy - w zakresie warunku wskazanego w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4) lit. a SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie warunku wskazanego w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4) lit. b SWZ,
3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia (rozdz. VIII SWZ) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s±
wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych wymaganych przez zamawiaj±cego od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach
technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy:
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami
tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na kompletn± ofertê sk³adaj± siê (obligatoryjnie):
1) oferta w³a¶ciwa sporz±dzona zgodnie z wymogami SWZ;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 7 i 8 (je¿eli dotyczy) SWZ – sporz±dzone i z³o¿one zgodnie z wymogami SWZ
(za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ); Wskazane jest, aby o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ zosta³o
sporz±dzone na tym formularzu b±d¼ w formie tego druku;
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy/ wykonawców wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego/ podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art.
118 ustawy – o ile dotyczy;
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 4 pkt 3 i ust. 5 SWZ – o ile dotyczy;
5) dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 (Za³±cznik nr 1 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy mo¿na dokonaæ, w przypadku:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci niewynikaj±cych z winy Wykonawcy ani Zamawiaj±cego, których mimo zachowania nale¿ytej
staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
skutkuj±cych tym, ¿e zrealizowanie za³o¿onego pierwotnie celu umowy by³oby niemo¿liwe bez wprowadzenia tych zmian lub
zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
2) zaistnienia okoliczno¶ci istotnych maj±cych wp³yw na zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy, niezale¿nych od
¿adnej ze stron umowy, z tym zastrze¿eniem, ¿e konieczno¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn
niezawinionych przez strony nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny wynikaj±cej z oferty, na podstawie której by³ dokonany
wybór Wykonawcy;
3) zmiany w sk³adzie osobowym realizuj±cym us³ugê, z zastrze¿eniem i¿ osoba na zastêpstwo posiada równorzêdne lub
wy¿sze kwalifikacje ni¿ osoba, która jest zastêpowana;
4) obni¿enia b±d¼ podwy¿szenia ustawowej stawki podatku VAT b±d¼ jakakolwiek innej nale¿no¶ci publicznoprawnej b±d¼
zmiany innego prawem okre¶lonego sk³adnika cenotwórczego wp³ywaj±cego na zobowi±zanie pieniê¿ne Zamawiaj±cego.
2. Zmiana danych teleadresowych Stron Umowy nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 ustawy – Prawo
zamówieñ publicznych.
3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadkach przewidzianych ustaw± oraz
postanowieniami niniejszej umowy, za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem
niewa¿no¶ci takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do sekcji III.3.6.2) og³oszenia: Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie
dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± poczty elektronicznej,
na wskazany w pkt 2.2 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi
byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020poz. 2452) oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415);
1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1,
je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê.
3. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4. Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zamawiaj±cy mo¿e
dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ
najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.
5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy tj. od dnia 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
(dotyczy czê¶ci 1 i 2).
7. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7
ust. 1 tej¿e ustawy. Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ IX pkt. 4 SWZ.
8. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci i nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu
dokumentów.
9. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty
ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.