Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5a187c8-415b-40aa-ba8f-411e6aa6b0dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041322/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
7. Przedmiot umowy będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. ”Plan Działań Pomocy Technicznej Instytucji Pośredniczącej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu na rok 2025 – EFRR
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole.
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, 45-315 Opole, tel. 77
44 16 701;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wup.opole.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NO.3317.51.2025.DF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1- Dostawa komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem biurowym:
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 szt. komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem biurowym.
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2a do Projektowanych postanowień umowy (dalej: PPU)
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny – dotyczy wszystkich części postępowania.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena (C) – 60 pkt;
Termin dostawy (T) = 40 pkt
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „cena” (C):
- W powyższym kryterium oceniana będzie łączna cena ofertowa brutto wskazana w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ).
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
C = (cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) Zasady przyznawania punktów w kryterium „termin dostawy” (T):
- Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane dla danej części zamówienia na podstawie informacji o deklarowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
• Termin dostawy: do 11 dni od zawarcia umowy – 0 pkt,
• Termin dostawy: do 9 dni od zawarcia umowy – 10 pkt,
• Termin dostawy: do 7 dni od zawarcia umowy – 20 pkt,
• Termin dostawy: do 5 dni od zawarcia umowy – 40 pkt.
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna 0 lub 10 lub 20 lub 40 pkt.
UWAGA: W przypadku braku wskazania terminu realizacji zamówienia lub wskazania terminu dłuższego niż 11 dni od zawarcia umowy, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Łączna liczba punktów przyznawanych z uwzględnieniem wagi poszczególnych kryteriów zostanie ustalona według poniższego wzoru:
S = C + T
gdzie:
C – Cena;
T – Termin dostawy;
S – Suma punktów przyznanych ofercie w ramach kryterium C i T.
3) Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100.
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 - Dostawa komputerów stacjonarnych AiO :
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. komputerów stacjonarnych AiO.
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do PPU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny – dotyczy wszystkich części postępowania.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena (C) – 60 pkt;
Termin dostawy (T) = 40 pkt
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „cena” (C):
- W powyższym kryterium oceniana będzie łączna cena ofertowa brutto wskazana w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ).
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
C = (cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) Zasady przyznawania punktów w kryterium „termin dostawy” (T):
- Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane dla danej części zamówienia na podstawie informacji o deklarowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
• Termin dostawy: do 11 dni od zawarcia umowy – 0 pkt,
• Termin dostawy: do 9 dni od zawarcia umowy – 10 pkt,
• Termin dostawy: do 7 dni od zawarcia umowy – 20 pkt,
• Termin dostawy: do 5 dni od zawarcia umowy – 40 pkt.
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna 0 lub 10 lub 20 lub 40 pkt.
UWAGA: W przypadku braku wskazania terminu realizacji zamówienia lub wskazania terminu dłuższego niż 11 dni od zawarcia umowy, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Łączna liczba punktów przyznawanych z uwzględnieniem wagi poszczególnych kryteriów zostanie ustalona według poniższego wzoru:
S = C + T
gdzie:
C – Cena;
T – Termin dostawy;
S – Suma punktów przyznanych ofercie w ramach kryterium C i T.
3) Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100.
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 3 – Dostawa monitorów:
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 szt. monitorów.
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2c do PPU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny – dotyczy wszystkich części postępowania.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena (C) – 60 pkt;
Termin dostawy (T) = 40 pkt
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „cena” (C):
- W powyższym kryterium oceniana będzie łączna cena ofertowa brutto wskazana w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ).
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
C = (cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) Zasady przyznawania punktów w kryterium „termin dostawy” (T):
- Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane dla danej części zamówienia na podstawie informacji o deklarowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
• Termin dostawy: do 11 dni od zawarcia umowy – 0 pkt,
• Termin dostawy: do 9 dni od zawarcia umowy – 10 pkt,
• Termin dostawy: do 7 dni od zawarcia umowy – 20 pkt,
• Termin dostawy: do 5 dni od zawarcia umowy – 40 pkt.
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna 0 lub 10 lub 20 lub 40 pkt.
UWAGA: W przypadku braku wskazania terminu realizacji zamówienia lub wskazania terminu dłuższego niż 11 dni od zawarcia umowy, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ.
Łączna liczba punktów przyznawanych z uwzględnieniem wagi poszczególnych kryteriów zostanie ustalona według poniższego wzoru:
S = C + T
gdzie:
C – Cena;
T – Termin dostawy;
S – Suma punktów przyznanych ofercie w ramach kryterium C i T.
3) Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100.
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy
w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Edytowany
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz
dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia - wg Załącznika nr 5 do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
─ art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
─ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
─ art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
─ art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
─ art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp,
─ art. 109 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp,
─ art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych (dotyczy części 1 i 2 postępowania), Zamawiający wymaga złożeniawraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci dowodów, potwierdzających, iż oferta spełnia wszystkie
wymagania Zamawiającego opisane w specyfikacjach, o których mowa w zał. nr 2a i 2b do Projektowanych postanowień
umowy (odpowiednio do części, na które jest składana oferta), np. specyfikacja oferowanego oprogramowania sporządzona
przez producenta, wydruki ze stron internetowych producenta, karty katalogowe oprogramowania, opis techniczny
oferowanego oprogramowania itp.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacjach – zał. nr 2a lub 2b), za pomocą przedmiotowych
środków dowodowych.
Dotyczy części 1 i 2 postępowania:
W ofercie należy podać nazwę producenta, typ, model, oraz numer katalogowy (numer konfiguracji lub part numer)
oferowanego sprzętu umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanej konfiguracji. Jeśli na stronie internetowej
producenta nie jest dostępna pełna oferta modeli sprzętu wraz z jego konfiguracją, do oferty należy dołączyć katalog producenta zaoferowanego produktu umożliwiający weryfikację oferty pod kątem zgodności z wymaganiami
Zamawiającego.
Nie przewiduje się możliwości złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych po upływie terminu
składania ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 6a,6b, 6c do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniuagresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców wykluczonych na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.NI.72.25 "Zakup i wdrożenie systemu ochrony poczty email oraz oprogramowania klasy Sandbox w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu, Oddziału Zewnętrznego w Opolu oraz Oddział Zewnętrzny w Turawie
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- [D/7/TP/2025] Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego.
- Organizacja i przeprowadzenie 7-dniowego obozu językowego dla dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup prawa do korzystania z licencji istniejącego systemu Forcepoint Email do zabezpieczenia ruchu SMTP przez Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
- Zakup subskrypcji oprogramowania finansowo-księgowego wraz z dodatkowymi modułami na rzecz Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy"
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- Świadczenie usług utrzymania oraz asysty technicznej Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





