Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urzad Statystyczny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wyki 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-223
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatuskrk@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.stat.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82a1e473-c6b7-4c8a-b28d-c82642b8932a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://stat-krakow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, szczegółowo określona w pkt 11 SWZ, odbywać się będzie elektronicznie, w języku polskim, przy użyciu:
- platformy zakupowej Zamawiającego, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej pod adresem: https://stat-krakow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców korzystających z Platformy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO), Dyrektor Urzędu Statystycznego w Krakowie informuje o zasadach oraz prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
I. Administrator
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego w Krakowie z siedzibą przy ul. Kazimierza Wyki 3, 31-223 Kraków.
II. Inspektor ochrony danych
Z inspektorem ochrony danych (IOD) można się kontaktować:
1) pocztą tradycyjną na adres: ul. K. Wyki 3, 31-223 Kraków,
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod_uskrk@stat.gov.pl.
Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez Urząd Statystyczny w Krakowie, w tym realizacji praw wynikających z RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KRK-WAD.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Zakup i dostawa 35 szt. komputerów stacjonarnych oraz 5 szt. monitorów panoramicznych Typ 1 oraz 45 szt. monitorów panoramicznych Typ 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja – „PG”
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – „Ś”
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony czas obsługi serwisowej – „S”
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Zakup i dostawa 34 szt. komputerów przenośnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja – „PG”
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – „Ś”
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony czas obsługi serwisowej – „S”
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: Zakup i dostawa 21 szt. licencji oprogramowania specjalistycznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy licencji do Zamawiającego – „Td”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia: Zakup i dostawa 160 szt. licencji oprogramowania biurowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy licencji do Zamawiającego – „Td”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu
2) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
3) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
4) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności tj.:
˗ wykaże dostawy* wykonane, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
*przez dostawy Zamawiający rozumie:
˗ wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu komputerów stacjonarnych, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 200 000,00 zł brutto dla Części I zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
˗ wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu przenośnych, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto dla Części II zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
˗ wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu licencji oprogramowania specjalistycznego, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 25 000,00 zł brutto dla Części III zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
˗ wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu licencji oprogramowania, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 250 000,00 zł brutto dla Części IV zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia po stronie wykonawcy dodatkowych warunków w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności tj.:
˗ wykaże dostawy* wykonane, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
*przez dostawy Zamawiający rozumie:
˗ wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu komputerów stacjonarnych, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 200 000,00 zł brutto dla Części I zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
˗ wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu przenośnych, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto dla Części II zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
˗ wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu licencji oprogramowania specjalistycznego, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 25 000,00 zł brutto dla Części III zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
˗ wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostarczeniu licencji oprogramowania, na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 250 000,00 zł brutto dla Części IV zamówienia.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia po stronie wykonawcy dodatkowych warunków w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dot. Części I zamówienia zobowiązany jest dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe:˗ wydruk ze strony internetowej: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php datowany nie wcześniej niż 3 dni przed dniem złożenia oferty, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzającego, że wydajność procesora danego typu oferowanego komputera przenośnego osiąga wymagane minimalne wielkości określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (wartość Average CPU Mark) w teście PassMark CPU Mark (PerformanceTest V10).
2) wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dot. Części II zamówienia zobowiązany jest dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe:
˗ wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php datowany nie wcześniej niż 3 dni przed dniem złożenia oferty, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów, potwierdzającego, że wydajność procesora danego typu oferowanego komputera stacjonarnego osiąga wymagane minimalne wielkości określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (wartość Average CPU Mark) w teście PassMark CPU Mark (PerformanceTest V10).
3) przedmiotowe środki dowodowe złożyć należy w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4) wykonawca winien złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegółowy zakres zmian w umowie określa § 12 do części I i IIszczegółowy zakres zmian w umowie określa § 11 do części III i IV
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Na Platformie pod adresem: https://stat-krakow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
- DOSTARCZANIE PRODUKTÓW LECZNICZYCH I ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA ŻYWIENIOWEGO WG 3 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy"
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie w podziale na dwie części
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- SZP/243-282/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Zakup wraz z dostawą i instalacją sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





