eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed7478be-9fe7-4f0b-a447-5d9c25cbabb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019325/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie czystości i porządku w budynkach, na terenach utwardzonych i zielonych - interwencyjne, w tym przycinka drzew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 148/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 925925,92 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 740740,74 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Zamawiający zleca prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający będzie każdorazowo określał w odrębnych zleceniach szczegółowy zakres prac oraz termin ich wykonania.

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt stanu zaopatrzenia wszystkich niezbędnych materiałów, środków czystości, środków transportowych, łącznościowych, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamówienie obejmuje:

Sprzątanie i pielęgnacja terenów zielonych poprzez:
1. grabienie trawników, skwerów i klombów, w celu usunięcia zanieczyszczeń i liści wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych;
2. sprzątanie nieczystości i śmieci ze wskazanego terenu i ich złożenie do miejsc do tego celu przeznaczonych (pojemniki na odpadu komunalne usytuowane na terenie nieruchomości), w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (uchwała Nr LXXXIII/2359/22 Rady Miasta Krakowa z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków) w tym zasadami selektywnej zbiórki odpadów, a w przypadku braku na terenie nieruchomości pojemników na odpady komunalne (nieruchomość niezamieszkała oraz nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne) wywóz uprzątniętych odpadów na miejsce unieszkodliwienia;
3. usuwanie z terenów połamanych gałęzi;
4. koszenie traw, pielęgnacja i cięcia krzewów, żywopłotów w celu utrzymania ich należytego stanu i estetyki, formowanie żywopłotów, wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych (selektywna zbiórka odpadów roślinnych);
5. plewienie, podsypywanie korą (zakup kory w gestii Wykonawcy na jego koszt);

oraz wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych w ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie terenów zielonych.

UWAGA:
1) Powierzchnia do cięcia żywopłotów winna być liczona w następujący sposób: długość żywopłotu x szerokość żywopłotu (wysokość żywopłotu nie ma wpływu na obliczenia)
2) Nieczystości zebrane w wyniku sprzątania terenów nie stanowią dzikiego wysypiska

Sprzątanie terenów utwardzonych poprzez:
1. oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota oraz usuwanie śliskości i gołoledzi (z wyłączeniem używania soli), posypanie piaskiem, brak konieczności wywozu śniegu w okresie zimowym;
2. sprzątanie, zamiatanie zanieczyszczeń i śmieci ze wskazanego terenu i ich złożenie do miejsc do tego celu przeznaczonych (pojemniki na odpady komunalne usytuowane na terenie nieruchomości), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami: uchwała Nr LXXXIII/2359/22 Rady Miasta Krakowa z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w tym zasadami selektywnej zbiórki odpadów, a w przypadku braku na terenie nieruchomości pojemników na odpady komunalne (nieruchomość niezamieszkała oraz nieruchomość, na której nie powstają odpady komunalne) wywóz uprzątniętych odpadów na miejsce unieszkodliwienia;
3. usuwanie traw, chwastów wyrastających ze szczelin wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych;

oraz wykonywanie pozostałych prac nie wymienionych ww. zakresie, a wynikających z potrzeby utrzymania w należytym stanie terenów utwardzonych.

UWAGA:
Nieczystości zebrane w wyniku sprzątania terenów nie stanowią dzikiego wysypiska

Likwidacja dzikich wysypisk poprzez:
uprzątniecie i wywóz z miejsc wskazanych przez Zamawiającego rzeczy nietypowych, nieczystości, gruzu, mebli itp. zgromadzonych w znacznym skupisku, ich złożenie w punkcie unieszkodliwiania, odzysku lub recyklingu. Usługa obejmuje uprzątniecie terenu, załadunek, transport i złożenie w punkcie odbioru odpadów.

Przycinka – cięcie drzew,
wykonywanie przycinki lub cięcia drzew w sposób profesjonalny, zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz z obowiązującymi przepisami m. in. zgodnie z art. 87a ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (z późn. zm.), z użyciem specjalistycznego sprzętu, przez osoby posiadające uprawnienia z zakresu pielęgnacji drzew, wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji fotograficznej przed podjęciem czynności związanych z przycinką drzewa i po zakończeniu prac.


Usuwanie z terenów wiatrołomów i wiatrowałów
usuwanie wiatrowałów i wiatrołomów wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych (bez względu na wymiary drzewa).

Mycie pojemników na odpady komunalne
mycie pojemników (zewnątrz, wewnątrz) wodą z dodatkiem środków chemicznych, pod wysokim ciśnieniem oraz dezynfekcja przez spryskanie specjalnym preparatem, który unieszkodliwia zarazki i pozostawia przyjemny zapach.
Uwaga:
Zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego wiedzą mycie pojemników na odpady komunalne znajduje się w PKWiU 81.29.19.0 "Pozostałe usługi sprzątania i czyszczenia, gdzie indziej niesklasyfikowane" oraz podlega opodatkowaniu stawką 23%, na podstawie art. 41 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług.

Usuwanie samosiewów drzew i krzewów niewymagających zezwolenia na ich usunięcie zgodnie z zapisami ustawy o ochronie środowiska
wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji fotograficznej przed podjęciem czynności związanych z przycinką drzewa i po zakończeniu prac.

Rekultywacja terenu zielonego
- Przekopanie wskazanej powierzchni terenu (trawnika),
- Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych oraz innych zanieczyszczeń (kamieni, gruzu, szkła elementów metalowych),
- Usuwanie chwastów,
Wyrównanie terenu, nadmiar ziemi wywieźć, niedobór ziemi uzupełnić,
Wertykulacja trawnika (proces nacinania i wyczesywania darni),
Usuwanie mchu i wapnowanie,
Wałowanie trawy i aeracja trawnika,
- Rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej równą warstwą z wymieszanym kompostem na całej powierzchni przeznaczonej pod siew,
Dosiewanie trawy,
Nawożenie,

Uwaga:
Zakres rekultywacji każdorazowo będzie określony przez Administratora. Nieczystości zgromadzone w wyniku rekultywacji terenów (śmieci, kamienie, gruz itp.) nie stanowią dzikiego wysypiska.

Usługa kompleksowego sprzątania lokali - pustostanów
- wyczyszczenie drzwi wejściowych do lokali oraz drzwi wewnętrznych wraz z futrynami i szybami,
- umycie okien oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- wyczyszczenie wykładzin podłogowych - podłóg, mycie na mokro podłóg,
- wyczyszczenie umywalek, zlewów, muszli, wanny, kabiny prysznicowej, armatury w łazience i kuchni, płytek na ścianach w kuchni, łazience, WC,
- wyczyszczenie kuchenki gazowej/elektrycznej,
- usunięcie pajęczyn,
- sprzątanie przynależnego do lokalu balkonu/ loggi,
oraz inne czynności zlecone przez Zamawiającego, przy zastosowaniu odpowiednich środków czyszczących myjących dla danej powierzchni.

Uwaga:
Zakres usługi kompleksowego sprzątania lokali - pustostanów każdorazowo będzie dokładnie określony przez Administratora

Usuwanie / przycinanie/ pielęgnacja roślin pnących ze ścian, siatek i innych elementów nieruchomości
usunięcie roślin wraz z częściowym usunięciem korzenia, bez usuwania przyczepów, wąsów itd. wraz z wywozem na miejsce unieszkodliwiania otrzymanych odpadów zielonych.

UWAGA
1. Każdorazowo przed wykonaniem usługi Wykonawca ustala dokładny zakres prac i przedstawia Zamawiającemu wstępny kosztorys wykonania danej usługi.
2. Każdorazowo po wykonaniu usługi związanej z powstaniem odpadów biodegradowalnych (koszenie, przycinka drzew i krzewów, usuwanie wiatrowałów, usuwanie samosiewów itp.) a także innych odpadów oraz likwidacja dzikich wysypisk Wykonawca powinien do protokołu potwierdzającego wykonanie prac określonych przedmiotową umową dołączyć kartę przekazania odpadów do odpowiedniego punktu unieszkodliwiania, odzysku lub recyklingu odpadów oraz w przypadku przycinki dodatkowo dokumentację fotograficzną wykonaną po zakończeniu prac.

Prawidłowość wykonania cięć drzew będzie oceniana zgodnie z aktualnymi normami jakościowymi Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew (PTCHD).
W przypadku uszkodzenia drzewa lub krzewu podczas realizacji przedmiotu umowy, a także w przypadku wadliwego wykonywania czynności, które mogą wpłynąć na pogorszenie stanu zdrowotnego drzewa lub wpływają na estetykę drzewa, Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 10 zł za każdy centymetr obwodu drzewa mierzonego na wys. 1,30 m Wykonawca, który przy wykonywaniu przedmiotu umowy naruszy wymagania określone ustawą o ochronie przyrody ponosi odpowiedzialność zgodnie z art.88 ust.1 Ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 poz. 55 z późn. zm).

W okresie od stycznia 2025 r. do listopada 2025 r. średnio wykonano:
- sprzątanie terenu utwardzonego: ok. 22 500,00 m2,
- sprzątanie/pielęgnacja terenu zielonego: ok. 157 000,00 m2,
- likwidacja dzikich wysypisk: ok. 805 m3,
- przycinka drzew: ok. 85 szt.,
- usuwanie wiatrowałów i wiatrołomów: ok. 25 szt.,
- mycie i dezynfekcja pojemników (mały + duży): ok. 50 szt. + 15 szt.,
- samosiewy – ok. 530 m2,
- rekultywacja terenu – ok. 50 m2,
- kompleksowe sprzątanie pustostanu: ok. 8 szt.,
- usuwanie /przycinanie/pielęgnacja roślin pnący ze ścian, siatek i innych elementów nieruchomości – ok. 210 m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określa:
- Załącznik Nr 8 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego" wraz z załącznikami
- Załącznik Nr 9 do SWZ „Cennik”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena 60 % = 60 pkt
Zatrudnienie osoby przewidzianej do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia, o której mowa w pkt 2.4 lit .a) Rozdziału XIII SWZ na podstawie umowy o pracę – 20% = 20 pkt
Doświadczenie osoby przewidzianej do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia, o której mowa w pkt 2.4 lit .a) Rozdziału XIII SWZ – 20 % = 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby przewidzianej do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia, o której mowa w pkt 2.4 lit .a) Rozdziału XIII SWZ na podstawie umowy o pracę

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby przewidzianej do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia, o której mowa w pkt 2.4 lit .a) Rozdziału XIII SWZ

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru BDO - dot. transportu odpadów zgodnie z art. 233 ust. 2 i 3 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., (dział VII) co najmniej kod 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) oraz 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji).
Wykonawcy występujący wspólnie, których udział w realizacji zamówienia polega na wykonywaniu innych czynności niż transport odpadów, np. obsługa logistyczna nie są zobowiązani do posiadania ww. wpisu.


2. zdolności technicznej lub zawodowej:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
a) co najmniej 1 osobą przewidzianą do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia (będącą równocześnie osobą do kontaktów z Zamawiającym), posiadającą, co najmniej 12 miesięczne doświadczenie (wykonywane w sposób ciągły), w nadzorowaniu osób sprzątających co najmniej tereny zielone,
b) co najmniej 1 osobą przewidzianą do nadzorowania wykonywania prac dotyczących pielęgnacji terenów zielonych posiadającą, co najmniej wykształcenie średnie w zakresie ogrodnictwa, rolnictwa lub inne uprawnienia dotyczące pielęgnacji zieleni,
c) co najmniej 1 osobą przewidzianą do wykonywania cięcia drzew posiadającą ukończony kurs chirurgów drzew przynajmniej II stopnia lub wykształcenie kierunkowe (ogrodnicze lub leśne– średnie zawodowe lub wyższe).

Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia dla określonych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowy środek dowodowy wymagany od Wykonawcy obejmuje wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa
4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w terminie
składania ofert wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy
(firmy) tych podwykonawców (jeżeli są już znani)
5. „Cennik” sporządzony poprzez wypełnienie załącznika nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 11.100,00 zł. Informacje dotyczące wadium określone w rozdziale XXX SWZ "Wymagania dotyczące wadium, w tym jego kwota".

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

2. Termin wykonania zamówienia.
Okres realizacji umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2026 r.
Zadanie finansowane jest ze środków bieżących z budżetu jednostki. Środki finansowe przeznaczone na zadania bieżące muszą być wykorzystane do końca danego roku, dlatego tez termin realizacji zadania podano jako datę. Dodatkowo konieczne jest zabezpieczenie ciągłej realizacji zadania do końca 2026 roku. Zadanie jest finansowane ze środków budżetowych ujętych w planie finansowym ZBK w Krakowie na rok 2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.