Ogłoszenie z dnia 2025-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elektronarzędzi i wyposażenia warsztatowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku - Część nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targ Węglowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-836
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@asp.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45e8e509-be16-4944-8b61-f7ac303a961c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elektronarzędzi i wyposażenia warsztatowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku - Część nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45e8e509-be16-4944-8b61-f7ac303a961c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095972/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa elektronarzędzi i wyposażenia warsztatowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
I. Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze
zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym
uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
II. Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zamawiający prowadził postępowanie w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 Pzp) na „Dostawę elektronarzędzi i
wyposażenia warsztatowego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku”, obejmujące łącznie dziewięć części zamówienia.
Postępowanie zostało rozstrzygnięte, jednakże dla 4 części
Dla pozostałych części przedmiotu zamówienia nie wpłynęły żadne oferty, wobec czego części te zostały unieważnione na
podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp z uwagi na brak złożonych ofert.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f60a19bf-ca45-4a8c-9475-1f94907a9980
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/26/16/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3:
Frezarka CNC – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29885,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29885,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29885,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LFD. Jendrysko, M. Luib Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462974343
7.3.3) Ulica: Marglowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LF. D. JENDRYSKO, M. LUIB SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LF. D. JENDRYSKO, M. LUIB SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29885,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 66/TP/2025 dostawa elementów membranowych (membrany cienkowarstwowe spiralne) , Fortilife CR100, do instalacji odwróconej osmozy firmy HAASE Energietechnik AG.
- 68/TP/2025 Sukcesywne dostawy drutu do pras belujących.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i sprzętu pomiarowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa odzieży medycznej, odzieży roboczej i obuwia dla Pracowników Copernicus PL Sp. z o.o.
- Budowa budynku na potrzeby Punktu Zgłoszeniowo-Koordynacyjnego Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 15/2025
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do modelarni
- Dostawa fabrycznie nowej Frezarki CNC dla ASP w Gdańsku
- Zakup tokarek i frezarek
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Frezarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





