To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Wrocław: Dostawa gadżetów reklamowych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej- 5 Zadań.Zadanie Nr 1 - Dostawa koszulek t-shirt;Zadanie Nr 2 - Dostawa piłek plażowych, dmuchanych;Zadanie Nr 3 - Dostawa plecaków miejskich;Zadanie Nr 4 - Dostawa latarek z jedną diodą LED;Zadanie Nr 5 - Dostawa projektu graficznego, składu oraz przygotowania do druku informatora dla cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 57717 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362467 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów reklamowych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej- 5 Zadań.Zadanie Nr 1 - Dostawa koszulek t-shirt;Zadanie Nr 2 - Dostawa piłek plażowych, dmuchanych;Zadanie Nr 3 - Dostawa plecaków miejskich;Zadanie Nr 4 - Dostawa latarek z jedną diodą LED;Zadanie Nr 5 - Dostawa projektu graficznego, składu oraz przygotowania do druku informatora dla cudzoziemców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów reklamowych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej. Zamówienie publiczne z podziałem na 5 zadań obejmujących: Zadanie Nr 1 - Dostawa koszulek t-shirt ; Zadanie obejmuje dostawę 330 sztuk koszulek t-shirt z krótkim rękawem, w różnych rozmiarach oraz wykonanymi na nich nadrukami zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5-1 do SIWZ.Zadanie Nr 2 - Dostawa piłek plażowych, dmuchanych; Zadanie obejmuje dostawę 1 000 sztuk dmuchanych piłek plażowych z wykonanym nadrukiem logo Politechniki Wrocławskiej- zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5-2 do SIWZ. Zadanie Nr 3 - Dostawa plecaków miejskich; Zadanie obejmuje dostawę 450 sztuk plecaków miejskich z wykonanym napisem i nadrukiem logo Politechniki Wrocławskiej- zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5-3 do SIWZ. Zadanie Nr 4 - Dostawa latarek z jedną diodą LED; Zadanie obejmuje dostawę 1 000 sztuk latarek z jedną diodą LED z wykonanym w poziomie grawerem logo Politechniki Wrocławskiej- zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5-4 do SIWZ. Zadanie Nr 5 - Dostawa projektu graficznego, składu oraz przygotowania do druku informatora dla cudzoziemców; Zadanie obejmuje wykonanie projektu graficznego, składu oraz przygotowanie do druku informatora dla cudzoziemców, kandydatów na studia na Politechnice Wrocławskiej w roku akademickim 2011/2012, zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5-5 do SIWZ. 2.Szczegółowe warunki umowne dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określone zostały we wzorach umowy stanowiących odpowiednio Załączniki:dla Zadania Nr 1 -Załącznik Nr 2-1 do SIWZ;dla Zadania Nr 2 - Załącznik Nr 2-1 do SIWZ;dla Zadania Nr 3 - Załącznik Nr 2-3 do SIWZ;dla Zadania Nr 4 - Załącznik Nr 2-4 do SIWZ;dla Zadania Nr 5 - Załącznik Nr 2-5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 31.52.13.20 - Latarki 18.93.11.00 - Plecaki 37.52.50.00 - Balony i piłki do zabawy 22.16.00.00 - Informatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1 - Dostawa koszulek t-shirt;.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO-AD FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA MAGDALENA BIEGAŃSKA-ROBAKOWSKA, UL. ŁUKASZEWICZA 38, 60-728 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4092,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4356,00
Oferta z najniższą ceną: 4356,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5808,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2 - Dostawa piłek plażowych, dmuchanych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKK, UL. DWORCOWA 4, 87-400 GOLUB-DOBRZYŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2800,00
Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3430,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie Nr 3 - Dostawa plecaków miejskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORIENT PROMOTION ALICJA RÓŻYCKA-KOWALSKA, UL.ZBĄSZYŃSKA 3, 91-342 91-342 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15300,00
Oferta z najniższą ceną: 15300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19563,48
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4 - Dostawa latarek z jedną diodą LED
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELWIRA AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA ELWIRA PŁACZKIEWICZ, UL. SZARA 14, 00-420 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4250,00
Oferta z najniższą ceną: 4250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie Nr 5 - Dostawa projektu graficznego, składu oraz przygotowania do druku informatora dla cudzoziemców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA BLICHARZ-KRUPIŃSKA "GRAFPOL"
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA BLICHARZ-KRUPIŃSKA "GRAFPOL"
- GRAFPOL AGNIESZKA BLICHARZ-KRUPIŃSKA, UL. CZARNIECKIEGO 1, 53-650 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektów Eucys i TalentON 2024
- Zakup sceny mobilnej na potrzeby Domu Kultury w Ożarowie
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
więcej: Plecaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.