eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup fabrycznie nowej naczepy niskopodwoziowej do przewozu pojazdów ciężarowych oraz sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup fabrycznie nowej naczepy niskopodwoziowej do przewozu pojazdów ciężarowych oraz sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 223910100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/200734/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup fabrycznie nowej naczepy niskopodwoziowej do przewozu pojazdów ciężarowych oraz sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c11c765b-db54-4b83-999a-6ad533d6c4fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.19.2025.JN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis fabrycznie nowej naczepy niskopodwoziowej, przejazdowej do transportu pojazdów, które uległy awarii oraz szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego.
Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Naczepa musi być fabrycznie nowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2024 roku.
2. Gwarancja 36 miesięcy bez limitu kilometrów.
3. Naczepa musi spełniać wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 502).
4. Naczepa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami, w szczególności w zakresie: BHP, ppoż., ergonomii oraz musi posiadać oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami.
5. Zamawiający zastrzega możliwość umieszczenia na naczepie stanowiącej przedmiot zamówienia logotypów, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie spowoduje to utraty bądź ograniczenia uprawnień gwarancyjnych na przedmiot zamówienia.
Wymagania ogólne dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1. Dostarczenie naczepy na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zlokalizowanego na terenie m. st. Warszawy zgodnie z terminem zadeklarowanym w Formularzu oferty, który nie może być dłuższy niż 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Przeprowadzenie w miejscu i w dniu odbioru naczepy szkolenia 2 wskazanych przez Zamawiającego osób z obsługi i bezpiecznego eksploatowania naczepy i ekonomicznej oraz bezpiecznej jazdy.
3. Zapewnienie szkolenia wytypowanych przez Zamawiającego 4 mechaników oraz 2 elektryków w zakresie przeglądów i napraw naczepy w terminie pomiędzy 30 a 35 miesiącem od dnia odbioru jakościowego naczepy, potwierdzonego podpisaniem protokołu odbioru jakościowego. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone wydaniem certyfikatu (zaświadczenia) dla każdego przeszkolonego mechanika i elektryka odrębnie, uprawniającego do przeprowadzania przeglądów, napraw i konserwacji podwozia oraz przeglądów i napraw kompletnej naczepy po okresie gwarancyjnym, a przeszkoleni mechanicy i elektrycy dostaną możliwość dostępu do dokumentacji naczepy z wyłączeniem specjalistycznego oprogramowania do parametryzacji pracy. Przeszkoleni pracownicy Zamawiającego legitymujący się stosownym certyfikatem po zakończeniu okresu gwarancyjnego będą serwisem uprawnionym do przeprowadzania na potrzeby własne Zamawiającego przeglądów, napraw i konserwacji naczepy po okresie gwarancyjnym. Precyzyjny termin szkolenia zostanie ustalony w trybie roboczym przez koordynatorów realizacji umowy.
4. Zapewnienie szkolenia wytypowanych przez Zamawiającego min. 4 pracowników w zakresie konserwacji naczepy w okresie gwarancyjnym i po jego upływie. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone wydaniem certyfikatu (zaświadczenia), dla każdego przeszkolonego pracownika odrębnie, uprawniającego do przeprowadzania konserwacji w okresie gwarancyjnym i po jego upływie urządzeń zabudowy. Szkolenia muszą być przeprowadzone przed pierwszym terminem konserwacji naczepy. Precyzyjny termin szkolenia zostanie ustalony w trybie roboczym przez koordynatorów realizacji umowy.
5. Zapewnienie, w okresie zgodnym z okresem gwarancji, realizacji serwisu obejmującego przeglądy i naprawy naczepy w autoryzowanych przez producenta stacjach obsługi zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy lub w odległości do 20 km od granic administracyjnych miasta bądź w miejscu użytkowania naczepy (na terenie m. st. Warszawy). W przypadku realizacji usługi w miejscu użytkowania naczepy pracownicy serwisu dojadą do miejsca jej użytkowania na własny koszt.
6. Przeglądy, naprawy i konserwacje, o których mowa w pkt. 5 (we wskazanym tam okresie) obejmują zarówno koszt robocizny jak i części oraz materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza odpłatność za realizację napraw będących następstwem błędnej eksploatacji, której ciężar udowodnienia spoczywa na Wykonawcy np. poprzez wskazanie braku realizacji obowiązków wyszczególnionych w przekazanych Zamawiającemu, w dniu odbioru naczepy, instrukcjach.
Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223100-7 - Naczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELBO spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121824839

7.3.3) Ulica: ul. Oleśnicka 7a

7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.