Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc73bd27-3762-49a9-89c3-f2bb8dfbbd62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036295/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów promocyjnych dla FRSE.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane jest z Programów Unii Europejskiej obsługiwanych przez FRSE, w tym Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz Krajowego Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności, a także ze środków Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://frse.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://frse.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p., odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w
ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730 z późn. zm.).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
3. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – tylko za pośrednictwem
Platformy prowadzonej w ramach Marketplanet OnePlace, dostępnej pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: dzp@frse.org.pl; 2) poprzez
Platformę prowadzoną w ramach Marketplanet OnePlace, dostępną pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformę lub wpływu na adres e-mail.
6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga: a) podania adresu email Wykonawcy, b)
utworzenia hasła, c) zapoznania się z Regulaminem korzystania z Marketplanet OnePlace oraz jego akceptację, d) zapoznania się
oraz akceptacji informacji o przetwarzaniu danych osobowych, e) wyrażenia zgodny na kontakt telefoniczny na wskazany przy
rejestracji konta numer telefonu w celu weryfikacji danych oraz uruchomienia konta, a także w procesie jego obsługi w celu
zapewnienia wsparcia technicznego przez Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie. Zgoda jest dobrowolna ale
wymagana w celu świadczenia usługi. Użytkownik ma prawo cofnąć zgodę w każdym czasie.
7. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla
Wykonawcy umieszczonej na Platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”. W
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z
Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji
czy innych aspektów technicznych Platformy (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00 pod numerem tel. +48 22 25
72 223), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
8. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, określone
zostały w ust. 9.
9. Zgodnie z art. 67 p.z.p., Zamawiający podaje następujące wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) stały
dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 Kb/s (zalecane szerokopasmowe łącze
internetowe); 2) komputer pc/mac z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; 3) wybrana przeglądarka
wspierana przez producenta np. MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, MS Edge; 4) zainstalowana bezpłatna wersja
oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_2020 lub użycie JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają określone wymagania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Część I:
1 szt. torba bawełniana (poz. I.1 OPZ),
1 szt. notes (poz. I.2 OPZ),
1 szt. smycz reklamowa z materiału z recyklingu (poz. I.6 OPZ),
1 szt. koszulka (poz. I.7 OPZ),
1 szt. butelka z filtrem (poz. I.8 OPZ),
1 szt. słuchawki bezprzewodowe douszne (poz. I.9 OPZ),
1 szt. pióro wieczne (poz. I.10 OPZ)
1 szt. długopis (poz. I.11 OPZ)
1 szt. teczka (poz. I.12 OPZ)
1 szt. podkładka z klipsem na dokumenty (poz. I.13 OPZ)
1 szt. głośnik bezprzewodowy (poz. I.14 OPZ)
Część II:
1 szt. aktówka (poz. II.1 OPZ),
1 szt. plecak (poz. II.2 OPZ),
1 szt. powerbank (poz. II.3 OPZ)
1 szt. skórzany notes (poz. II.4 OPZ)
1 szt. pióro kulkowe wraz z etui (poz. II.5 OPZ)
1 szt. długopis elegancki (poz. II.6 OPZ)
Część III:
1 szt. bezprzewodowy blender (poz. III.1 OPZ),
1 szt. aktówka (poz. III.2 OPZ)
1 szt. brelok (poz. III.3 OPZ)
1 szt. bluza typu „kangur” z kapturem (poz. III.4 OPZ)
1 szt. etui na laptopa (poz. III.5 OPZ)
1 szt. statuetka (poz. III.6 OPZ)
1 szt. medal (poz. III.7 OPZ)
Powyższe elementy oferty powinny zostać przedstawione w sposób umożliwiający ocenę oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XIX SWZ. Wszystkie nadruki, logotypy i kolory próbek mogą być przykładowe. Zamawiający wymaga by kolor obwoluty był zgodny z OPZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia lub uzupełnienia jeżeli przedmiotowe środki dowodowe nie zostały złożone lub nie są kompletne. Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) pod rygorem nieważności, należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem której części i której pozycji OPZ dotyczą w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Fundacji (III piętro), Aleje Jerozolimskie 142A, Warszawa do terminu składania ofert.
Próbki opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy należy opatrzyć napisem:
„Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych” Nr ref. postępowania: DZP.261.25.2025 Nie otwierać przed 8 lipca 2025 r., godz. 10:15
Próbki wykonawca składa za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
W przypadku nie dołączenia wyżej wymienionych próbek oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c uPzp (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli został złożona przez wykonawcę który nie złożył (…) przedmiotowego środka dowodowego).
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.25.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
4.2.5.) Wartość części: 501636,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 44
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbek materiałów promocyjnych
4.3.6.) Waga: 44
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość obwoluty
4.3.6.) Waga: 12
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 44
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbek materiałów promocyjnych
4.3.6.) Waga: 36,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość obwoluty
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
4.2.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 46,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbek materiałów promocyjnych
4.3.6.) Waga: 42,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość obwoluty
4.3.6.) Waga: 12,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wkluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają określone wymagania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:Część I:
1 szt. torba bawełniana (poz. I.1 OPZ),
1 szt. notes (poz. I.2 OPZ),
1 szt. smycz reklamowa z materiału z recyklingu (poz. I.6 OPZ),
1 szt. koszulka (poz. I.7 OPZ),
1 szt. butelka z filtrem (poz. I.8 OPZ),
1 szt. słuchawki bezprzewodowe douszne (poz. I.9 OPZ),
1 szt. pióro wieczne (poz. I.10 OPZ)
1 szt. długopis (poz. I.11 OPZ)
1 szt. teczka (poz. I.12 OPZ)
1 szt. podkładka z klipsem na dokumenty (poz. I.13 OPZ)
1 szt. głośnik bezprzewodowy (poz. I.14 OPZ)
Część II:
1 szt. aktówka (poz. II.1 OPZ),
1 szt. plecak (poz. II.2 OPZ),
1 szt. powerbank (poz. II.3 OPZ)
1 szt. skórzany notes (poz. II.4 OPZ)
1 szt. pióro kulkowe wraz z etui (poz. II.5 OPZ)
1 szt. długopis elegancki (poz. II.6 OPZ)
Część III:
1 szt. bezprzewodowy blender (poz. III.1 OPZ),
1 szt. aktówka (poz. III.2 OPZ)
1 szt. brelok (poz. III.3 OPZ)
1 szt. bluza typu „kangur” z kapturem (poz. III.4 OPZ)
1 szt. etui na laptopa (poz. III.5 OPZ)
1 szt. statuetka (poz. III.6 OPZ)
1 szt. medal (poz. III.7 OPZ)
Powyższe elementy oferty powinny zostać przedstawione w sposób umożliwiający ocenę oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XIX SWZ. Wszystkie nadruki, logotypy i kolory próbek mogą być przykładowe. Zamawiający wymaga by kolor obwoluty był zgodny z OPZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3) (wymóg obligatoryjny) próbki materiałów promocyjnych zgodnie z opisem, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 7 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian uregulowany jest w Załącznik Nr 2 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://frse.ezamawiajacy.pl; próbki: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Fundacji (III piętro), Aleje Jerozolimskie 142A, Warszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w celu realizacji działań popularyzacyjnych w ramach projektu
- Sukcesywne dostawy gadżetów promocyjnych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa materiałów promocyjnych dotyczących promocji KFS
- Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (druga edycja)
- Usługa druku i dostawa książki "Krakowska szkoła designu. Wizje, wyobrażenia jej mistrzów i nauczycieli" dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.