Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164419/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00184218/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU SOSW W ŚWIDNIKU O
DŹWIG OSOBOWY WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430418212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K.Norwida 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosw.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1e33893-8fc0-43cf-84eb-795c91db23cc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU SOSW W ŚWIDNIKU ODŹWIG OSOBOWY WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1e33893-8fc0-43cf-84eb-795c91db23cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073742/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU SOSW W ŚWIDNIKU O DŹWIG OSOBOWY WRAZ Z KLATKĄ SCHODOWĄ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.26.03.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa budynku SOS w w Świdniku o dźwig osobowy wraz z klatką schodową
2. Zakres robót obejmuje m. in.:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku SOSW w Świdniku o dźwig osobowy wraz z klatką schodową kategoria obiektu budowlanego IX.
-Projektowany budynek użyteczności publicznej będzie obiektem piętrowym. Konstrukcja budynku murowana, Strop żelbetowy. Stropodach żelbetowy. Układ konstrukcyjny mieszany. Stateczność przestrzenna budynku zapewniona przez ściany konstrukcyjne.
-instalacji centralnego ogrzewania:
W istniejącym budynku SOSW instalacja centralnego ogrzewania zasilana jest z sieci ciepłowniczej miejskiej. Do budynku doprowadzone są rurociągi ciepłownicze- wg istniejącej dokumentacji budynku. W istniejącym budynku, w pomieszczeniu pod schodami zamontowany jest węzeł cieplny. Projektowaną instalację obsługującą klatkę schodową należy zasilić z pomieszczenia węzła cieplnego. Za istniejącym węzłem cieplnym, na rurociągu prowadzonym do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania należy wykonać trójniki, a za nimi zamontować rurociągi, które będą prowadzone do nowo projektowanego budynku. Rurociągi z węzła cieplnego należy doprowadzić do pomieszczenia -1.2 Pomieszczenia gospodarczego w projektowanej klatce schodowej. W pomieszczeniu -1.2 zaprojektowany został układ mieszający wyposażony w zawór trójdrogowy mieszający, pompę obiegową, zawór zwrotny oraz zawory odcinające. Czynnik grzewczy o parametrach 55/35°C doprowadzony jest następnie do projektowanej instalacji grzejnikowej.
-instalacje elektryczne:
Napięcie sieci zasilającej – 230/400 V
Przyłącze istniejące
Pomiar energii elektrycznej: istniejący
Moc przyłączeniowa 11 kW
System ochrony przed dotykiem pośrednim – szybkie wyłączenie napięcia,
wyłącznik różnicowo-prądowy o działaniu bezpośrednim.
-zagospodarowanie terenu
4.2. Przedmiot obejmuje również:
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia,
pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia
wykazu zmian gruntowych oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy
geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również koszty związane z odbiorem technicznym robót przez
zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym
zakresie.
4.4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4.5. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji
warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
(STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót
mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wstępną
wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu
umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również
dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania
przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia
wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje,
umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w
przedmiarze.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
5. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199263,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1761796,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199263,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADABUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-264-77-17
7.3.3) Ulica: Inżynierska 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-484
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199263,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Aktywne place zabaw w Świdniku - Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Gminie Miejskiej Świdnik
- "Przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce w roku szkolnym 2025/2026"
- Modernizacja lokalu CUS przy ul. Norwida 2 w celu poprawy jakości świadczonych usług społecznych
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szkoły, świetlicy i strefy relaksu parteru szkoły
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.