eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³awRemont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowo¶ci Brzeg G³ogowski nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina ¯ukowice



Og³oszenie z dnia 2025-06-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowo¶ci Brzeg G³ogowski
nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina ¯ukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krajowy O¶rodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ Terenowy we Wroc³awiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miñska 60

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarowanie nieruchomo¶ciami Skarbu Pañstwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowo¶ci Brzeg G³ogowski
nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina ¯ukowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b8b5807a-2ee9-43a8-a7f8-e0741cffed28

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00295073

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00107244/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Remont budynku mieszkalnego i lokali uwzglêdniaj±cy usuniecie nieprawid³owo¶ci zawartych w protoko³ach przegl±dów okresowych Brzeg G³ogowski

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa siê w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl
Zapytania kierowane na adresy mailowe nie bêd± rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostêpna jest w zak³adce „Pomoc/Instrukcje”. W zak³adce „Za³±czniki” przedmiotowego postêpowania Zamawiaj±cy zamieszcza dokumentacjê postêpowania. Zak³adka „Za³±czniki” s³u¿y równie¿ Wykonawcom do z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±. Korespondencja elektroniczna inna
ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty, odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy w zak³adce „Pytania/Informacje”. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Szczegó³owe informacje zawarto w Rozdziale VIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Przy rejestracji Wykonawca przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zak³adkê „LOGOWANIE” oraz opcjê „ZAREJESTRUJ SIÊ”. Po wype³nieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informuj±cego, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy.
2. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
3. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostêpna jest w zak³adce „Pomoc/Instrukcje”.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy, okre¶lone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystaj±c z platformy zobowi±zuje siê do przestrzegania postanowieñ zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
5. System umo¿liwia dodanie plików o wielko¶ci do 50 MB. Zamawiaj±cy
dopuszcza w szczególno¶ci pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.
6. Korespondencja elektroniczna inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty, odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy w zak³adce „Pytania/Informacje”.
7. Za datê wp³ywu oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych ¶rodków dowodowych, w tym o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, pe³nomocnictw, oraz innych informacji, dokumentów i o¶wiadczeñ przyjmuje siê datê ich wczytywania do systemu (przes³ania na Platformê).
8. Plik oferty za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
10.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce niezbêdne wymagania sprzêtowo
- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4)w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader.
11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniach, o których mowa w rozdziale II ust.1 SWZ.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
13. Szczegó³owe informacje zawarto w Rozdziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozdzia³em XXII SWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia / z³o¿y³y ofertê, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy O¶rodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzib± w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy O¶rodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.) (dalej PZP), w celach zwi±zanych z realizacj± obowi±zków administratora jako Zamawiaj±cego, które wynikaj± z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym przepisów nak³adaj±cych obowi±zek weryfikacji przestrzegania sankcji unijnych uzupe³nionych przez sankcje krajowe w zwi±zku z wojn± w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± tak¿e w celu realizacji obowi±zku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z pó¼n. zm.).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdzia³em XXII SWZ
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pani/Pana danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym osobom lub podmiotom je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu, np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±.
5. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji okre¶lony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnêtrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który mo¿e zostaæ przed³u¿ony o okres przedawnienia roszczeñ przys³uguj±cych KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycz±ca postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, licz±c od dnia 1 stycznia roku nastêpnego po dniu zakoñczenia postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Informacja o wymogu/dobrowolno¶ci podania danych osobowych
Podanie Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbêdne do wziêcia w nim udzia³u.
7. Prawa osób, których dane dotycz±
Zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa.
Je¿eli chce Pani/Pan skorzystaæ z któregokolwiek z tych uprawnieñ, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, ka¿dej osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich (tj. pañstwa, które nie nale¿y do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmuj±cego Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê), z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie 4.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WO.260.20.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 959903,77 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia remont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowo¶ci Brzeg G³ogowski nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina ¯ukowice w zakresie uwzglêdniaj±cym usuniêcie nieprawid³owo¶ci zawartych w protoko³ach przegl±dów okresowych.

Dane ogólne budynku mieszkalnego
W budynku znajduje siê 8 mieszkañ. Piêæ lokali jest zamieszka³ych.

STAN ISTNIEJ¡CY:
Wysoko¶æ budynku mieszkalnego - do kalenicy - 13,46m
Powierzchnia zabudowy - 378,14m2
Powierzchnia u¿ytkowa - 542,82m2
Kubatura brutto - 4040,00m3
Liczba kondygnacji nadziemnych - 2 nadziemne
Liczba kondygnacji podziemnych - czê¶ciowe podpiwniczenie

OPIS ELEMENTÓW OBIEKTU
- FUNDAMENTY I ¦CIANY FUNDAMENTOWE:
Fundamenty ceglane. ¦ciany fundamentowe z ceg³y pe³nej. Brak izolacji termicznej i przeciwwilgociowej.
- ¦CIANY ZEWNÊTRZNE I WEWNÊTRZNE KONSTRUKCYJNE ORAZ DZIA£OWE:
¦ciany konstrukcyjne z ceg³y pe³nej z tynkiem cementowo-wapiennym kat. III.
- POD£OGI I POSADZKI:
Pod³oga na gruncie w piwnicy - ceg³y na p³ask.
Na stropach drewnianych panele/ceramika na dekowaniu lub p³ytach OSB-3
- SCHODY:
Piwnica w obu klatkach – schody ceglane na gruncie
Parter/I piêtro:
klatka 102 – do spocznika schody monolityczne ¿elbetowe, od spocznika drewniane
klatka 102A – w ca³o¶ci monolityczne, ¿elbetowe
I piêtro/poddasze nieu¿ytkowe
W obu klatkach schody drewniane
- STROPY:
Nad piwnic± – ceglany, ³ukowy
Nad parterem - strop drewniany, belkowy
Nad piêtrem - strop drewniany, belkowy
- KONSTRUKCJA I POKRYCIE DACHOWE, ORYNNOWANIE:
Dach drewniany krokwiowy (p³awiowo-jêtkowy) kryty blachodachówk± na ³atach. Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej.
- STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA:
Okna PCV. Brak okien na poddaszu nieu¿ytkowym. Drzwi zewnêtrzne metalowe. Drzwi wewnêtrzne p³ycinowe. Drzwi do piwnic drewniane.
- NADPRO¯A:
W piwnicy nadpro¿a ceglane. Na wy¿szych kondygnacjach najprawdopodobniej monolityczne
- INSTALACJE:
a) instalacja elektryczna
b) W budynku jest instalacja wod.-kan..

ZAKRES ROBÓT
- Demonta¿ urz±dzeñ
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ¶cian fundamentowych.
- Wykonanie nowych posadzek w piwnicach
- Naprawa piwnic
- Naprawa dachu
- Naprawa kominów
- Naprawa gzymsów na ¶cianach szczytowych
- Wymiana obróbek blacharskich
- Naprawa stropu nad 1 piêtrem
- Wymiana instalacji odgromowej
- Wymiana parapetów wewnêtrznych i zewnêtrznych w budynku
.- Wymiana pionów instalacji kanalizacyjnej
- Wykonanie wentylacji nawiewnej i wywiewnej z kuchni, pomieszczeñ sanitarnych i pomieszczeñ z kot³ami grzewczymi.
- Wykonanie nowych wewnêtrznych linii zasilaj±cych WLZ
- Remont klatek schodowych
- Malowanie mieszkania 102A/4
- Wykonanie fragmentu docieplenia od szczytu budynku
- Wykonanie utwardzenia na dzia³ce
- Monta¿ furtki w ogrodzeniu z dzia³k± 780/11

Szczegó³owy zakres prac okre¶lony zosta³ w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi za³±cznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zak³adce przedmiotowego postêpowania

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1)kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %,
2)kryterium „Termin realizacji zamówienia” – waga 16%,
3)kryterium „Gwarancja-Rêkojmia” – waga 24%,
Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja-Rêkojmia

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zgodnie z rozdzia³em XV SWZ
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu - obligatoryjne przes³anki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz fakultatywne przes³anki z art. 109 ust.1 pkt 4, 7-8 i 10 ustawy PZP oraz
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu - dotycz±ce:
2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie;
2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie;
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie;
2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) w okresie w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykona³ przynajmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub lokali na kwotê (brutto) przynajmniej 500 tys. z³otych.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wyka¿e siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem. Zamawiaj±cy nie uzna warunku za spe³niony, je¿eli wszyscy uczestnicy w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich indywidualnie go nie wyka¿e.
W przypadku kiedy wykonawca opiera siê na wiedzy i do¶wiadczeniu podmiotu trzeciego udostêpniaj±cego swoje zasoby oraz bêd±cego podwykonawc±, to podwykonawca musi realizowaæ roboty budowlane lub us³ugi które zosta³y wykazane jako potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi co najmniej nastêpuj±ce kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie realizowa³a przedmiot umowy, w szczególno¶ci bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran¿y konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie realizowa³a przedmiot umowy, w szczególno¶ci bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran¿y instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie realizowa³a przedmiot umowy, w szczególno¶ci bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran¿y elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do tre¶ci z Za³±cznikiem nr 2-3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z rozdzia³em XVI SWZ
Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.
1) wykazu robót budowlanych potwierdzaj±cego wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub lokali na kwotê (brutto) przynajmniej 500 tys. z³otych, zrealizowanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.
a) przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie realizowa³a przedmiot umowy, w szczególno¶ci bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran¿y konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie realizowa³a przedmiot umowy, w szczególno¶ci bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran¿y instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) Przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie realizowa³a przedmiot umowy, w szczególno¶ci bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w bran¿y elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

-Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz z³o¿y o¶wiadczenie potwierdzaj±ce ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. Zasady przygotowania i z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie opisano w SWZ Do oferty, ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do tre¶ci z Za³±cznikiem nr 2 i 3 do SWZ;
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (w tym prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej), w okoliczno¶ciach gdy zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodne o do tre¶ci z za³±cznikiem nr 4 do SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowi±cych za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-04 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

- W kryterium „CENA” wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt. Najwy¿sz± ilo¶æ punktów uzyska oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ cenê oferty podan± w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
C (uzyskana ilo¶æ punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najni¿sza cena spo¶ród ofert podlegaj±cych ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
- W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 16 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia bêdzie podlega³ ocenie w nastêpuj±cy sposób .
Termin realizacji zamówienia – 7 miesi±ce i krócej – 16 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 8 miesiêcy – 8 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 9 miesiêcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia d³u¿szy ni¿ maksymalny wymagany (9 miesiêcy), bêd± podlega³y odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, gdy¿ tre¶æ oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcê terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielko¶ci 9 miesiêcy.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ za wykonanie przedmiotu umowy w terminie d³u¿szym ni¿ zaoferowany zostan± naliczone kary umowne.
- W kryterium „GWARANCJA-RÊKOJMIA” Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 24 pkt
Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rêkojmi bêdzie podlega³ ocenie w nastêpuj±cy sposób. Za ka¿dy dodatkowy miesi±c ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesiêcy) przyznawany bêdzie 1 punkt
Przyk³ad
Gwarancja-rêkojmia 3 lata (36 miesiêcy) – 0 pkt.
Gwarancja-rêkojmia 4 lata (48 miesiêcy) – 12 pkt.
Gwarancja- rêkojmia 5 lat (60 miesiêcy) i wiêcej – 24 pkt.
Oferty w których zaproponowano gwarancjê-rêkojmie poni¿ej 3 lat (36 miesiêcy)
bêd± podlega³y odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, gdy¿ tre¶æ oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcê terminu udzielonej gwarancji-rêkojmi, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rêkojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.