eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominWykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu, aneksów do uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie powiatu żuromińskiego oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla wybranych projektów uproszczonych planów urządzenia lasu, aneksów do uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-27

Ogłoszenie nr 510055410-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.

Powiat Żuromiński: Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu, aneksów do uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie powiatu żuromińskiego oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla wybranych projektów uproszczonych planów urządzenia lasu, aneksów do uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516739-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Żuromiński, Krajowy numer identyfikacyjny 13037775800000, ul. Plac Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 657 47 00, e-mail poczta@zuromin-powiat.pl, faks 23 657 35 35.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zuromin-powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu, aneksów do uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie powiatu żuromińskiego oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla wybranych projektów uproszczonych planów urządzenia lasu, aneksów do uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OiN.272.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu, aneksów do uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie powiatu żuromińskiego oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla wybranych projektów uproszczonych planów urządzenia lasu, aneksów do uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu. I. Uproszczone plany urządzenia lasu, aneksy do uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacja stanu lasu 1. Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu (UPUL) dla 24 obrębów ewidencyjnych , aneksów do UPUL dla 4 obrębów ewidencyjnych i inwentaryzacji stanu lasu dla 2 obrębów ewidencyjnych, dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie powiatu żuromińskiego w 4 gminach powiatu żuromińskiego tj. Bieżuń, Kuczbork -Osada, Lubowidz, Siemiątkowo na powierzchni 2207,0328 ha lasów figurujących w ewidencji gruntów i budynków jako las (Ls) oraz na powierzchni 5,21 ha lasów przeznaczonych do zalesienia na podstawie stosownej decyzji administracyjnej (zalesionych w ramach PROW) . 2. Sporządzenie aneksów do UPUL dla 2 obrębów ewidencyjnych: obręb Kozilas gmina Lubowidz oraz obręb Łaszewo gmina Siemiątkowo gdzie ubyło powierzchni 2,06 ha na podstawie decyzji zgody zmiany lasu na użytek rolny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77231000-8


Dodatkowe kody CPV: 77231500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130327.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAXUS UL Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Płomyka 58
Kod pocztowy: 02-491
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62230.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62230.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100440.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.