eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HerbyPrace z zakresu gospodarki leśnej - pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Herby.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Herby: Prace z zakresu gospodarki leśnej - pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Herby.
Numer ogłoszenia: 5009 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby , ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby, woj. śląskie, tel. 034 3574009, 3574049, faks 034 3574085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/herby

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace z zakresu gospodarki leśnej - pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Herby..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Herby - Leśnictwie Aleksandria na terenie pohuraganowym przy użyciu maszyn wielooperacyjnych. Ilość drewna do pozyskania i zrywki wynosi ok. 10 000 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: - Część zamówienia nr 1 - wadium w wysokości 4500 zł, (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), - Część zamówienia nr 2 - wadium w wysokości 8500 zł, (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych), Wadium należy wpłacić do dnia przetargu do godz. 10.00 przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr : 19 1050 1142 1000 0023 0667 7325 - ING Bank Śląski S.A. o/Lubliniec; ul. Plebiscytowa 2, 42-700 Lubliniec z dopiskiem na blankiecie przelewu, Przetarg - gospodarka leśna - 2009. Inne formy wpłaty muszą być zgodne z zapisami art 45 ust 6, a zwrot wadium nastąpi zgodnie z zapisami art 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat min. 3 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, w tym jedną o wartości nie mniejszej niż 1,5 miliona zł. - potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, - wykonawcy wykażą przeciętną liczbę osób będących w dyspozycji oraz personelu kierowniczego w ilości min 8 osób, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i urządzeń lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego: - HARWESTER - min. 4 szt., - FORWARDER - min. 4 szt. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: - kwalifikacje do obsługi urządzeń transportu bliskiego - wymagane prawem - świadectwo ukończenia wyższych szkół leśnych krajowych lub zagranicznych dla min. 1 osoby. - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi ( Zarz. nr 19 Dyrektora DGLP z dnia 14.07.1997 r.) - dla min. 2 pilarzy. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Ocena spełniania ww. warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ, b)formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ, c)pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum ), d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), e)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ); f)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), - urzędujących członków władz osób prawnych. g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert); h)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); i)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli zajdzie taka konieczność do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wskaże takie osoby. k)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; l)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 8 do SIWZ. Jeżeli zajdzie taka konieczność do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią niezbędne urządzenia. m)informację na temat przeciętnej liczby osób będących w dyspozycji oferenta oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 7 do SIWZ, n)zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych i wartościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone wykazem wykonanych w wyznaczonym okresie usług ( jeżeli dotyczy ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg załączonego wzoru - zał. nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1) ppkt d,f,g,h,i składa dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 z późn. zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/herby.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Herby, ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2009 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Herby, ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby, pokój nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Herby, Leśnictwie Aleksandria, oddz. 201..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Herby, Leśnictwie Aleksandria, oddz. 201 na terenie pohuraganowym, przy użyciu maszyn wielooperacyjnych. Do pozyskania i zrywki jest ok. 3500 m3 drewna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Herby, Leśnictwie Aleksandria, oddz. 202 i 216..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna w Nadleśnictwie Herby, Leśnictwie Aleksandria, oddz. 202 i 216 na terenie pohuraganowym, przy użyciu maszyn wielooperacyjnych. Do pozyskania i zrywki jest ok. 6500 m3 drewna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.