Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209400/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00209401/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00216250/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne Nadarzyn -Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nadarzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017185354
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sitarskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zoznadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4205ac6e-6cfc-4496-b86d-03bbc61c0deb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4205ac6e-6cfc-4496-b86d-03bbc61c0deb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075535/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CMN.ZP.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 NadarzynCzęść 1: szafy i regały, sejf szuflady
1) Szafa na dokumenty 1 szt.
2) Szafa na dokumenty 1 szt.
3) Regał magazynowy do archiwum- 12 szt.
4) Sejf ognioodporny 1 szt.
5) Szuflada pasywna do kasy fiskalnej 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 26020,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn1) Myjka ultradźwiękowa 1 szt.
2) Myjka ultradźwiękowa 1 szt.
3) Medyczna chłodziarka z przeszklonymi drzwiami (podblatowa) 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.5.) Wartość części: 29629,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 NadarzynCzęść 3: wyposażenie gabinetów
1) Fotel ginekologiczny 1 szt.
2) Stolik medyczny wielofunkcyjny 2 szt.
3) Lampa diagnostyczna statywowa 3 szt.
4) Asystor stomatologiczny z szufladami 1 szt.
5) Asystor medyczny 1 szt.
6) Asystor stomatologiczny z podajnikami 1 szt.
7) Aparat EKG 2 szt.
8) Regulowany fotel zabiegowy do pobierania krwi 2 szt.
9) Ssak elektryczny 1 szt.
10) Wózek medyczny wielofunkcyjny 1 szt.
11) Elektroniczna waga podłogowa 10 szt.
12) Analizator składu ciała 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195000-3 - System monitorowania pacjentów
33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
33192000-2 - Meble medyczne
33167000-8 - Lampy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 97131,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 NadarzynCzęść 4: taborety, leżanki i pozostałe
1) Taboret roboczy na ślizgaczach 3 szt.
2) Leżanka 2 szt.
3) Teleskopowy wysięgnik kroplówki ścienny ze stali kwasoodpornej 3 szt.
4) Taboret lekarski z oparciem regulowany 3 szt.
5) Taboret medyczny regulowany na kółkach 12. Szt.
6) Stojak infuzyjny 2 szt.
7) Przenośny stojak na kroplówki 2 szt.
8) Lampa przepływowa 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196000-0 - Pomoce medyczne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
39180000-7 - Meble laboratoryjne
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 25356,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części nr 1 nie wpłynęła żadna oferta, co powoduje konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 2, postępowanie zostanie unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ cena oferty z najniższą ceną – 43 614,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 29 629,30 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43614,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43614,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części nr 3 nie wpłynęła żadna oferta, co powoduje konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do części nr 4 nie wpłynęła żadna oferta, co powoduje konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI NADARZYN
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych w ramach realizowanego projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego
- dostawa mebli medycznych na Oddział Pediatryczny, Pododdział Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka oraz SOR
- dostawa wyrobów włókninowych oraz sterylnych zestawów operacyjnych
- Podniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego i wielokrotnego użytku wykorzystywanego przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.