Ogłoszenie z dnia 2018-08-07
Ogłoszenie nr 500188297-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
Gdańsk: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU
Uwaga dot. SEKCJI III Ogłoszenia:
Tryb udzielania zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp".
2. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro.
3. Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE oraz załączniku XVII do dyrektywy 2014/25/UE.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500146243-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000017756-00514,
ul. ul. Chmielna
27/33,
80-748
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 078 200, e-mail
Malgorzata.Rzepko@zus.pl, faks
583 018 459.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU Uwaga dot. SEKCJI III Ogłoszenia: Tryb udzielania zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp". 2. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE oraz załączniku XVII do dyrektywy 2014/25/UE.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):100000/271/1/2018-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, finansowanych w całości ze środków publicznych, w ramach poszczególnych części zamówienia. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: MS 6293 Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne dla Windows7 lub równoważne MS-10969 Active Directory services with Windows Server lub równoważne CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: MS 55197 Szkolenie Microsoft SharePoint Server 2016 for the Site Owner/Power User lub równoważne MS 55200 Szkolenie SharePoint 2016 Power User Training lub równoważne MS 20339-1 Szkolenie Planning and Administering SharePoint 2016 lub równoważne MS 20339-2 Advanced Technologies of SharePoint 2016 lub równoważne MS 55048 - No-Code SharePoint 2013-2016 Workflows with SharePoint Designer 2013 lub równoważne CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Querying Data with Transact-SQL (MS 20761) lub równoważne CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: RH124 - RED HAT System Administration I lub równoważne RH134 - RED HAT System Administration II lub równoważne CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA: EDB01 - Foundations of PostgreSQL Administration lub równoważne EDB03 - Kompleksowa Administracja PostgreSQL lub równoważne CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA: Konfiguracja i obsługa systemu monitorowania serwerów i środowiska IT-ZABBIX 3.0 - podstawy, administracja i analiza danych w ZABBIX CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA: Enterprise Architect dla znających UML CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA: Profesjonalne testowanie oprogramowania zgodne ze standardem ISTQB CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA: Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej poszkodowanym pracownikom i Interesantom. CZĘŚĆ X ZAMÓWIENIA: Zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie. CZĘŚĆ XI ZAMÓWIENIA: Manager w obliczu konfliktów i trudnych sytuacji. CZĘŚĆ XII ZAMÓWIENIA: Obsługa Klientów z niepełnosprawnością. CZĘŚĆ XIII ZAMÓWIENIA: Równowaga między życiem osobistym, a zawodowym. CZĘŚĆ XIV ZAMÓWIENIA: Prawo pracy i czas pracy. CZĘŚĆ XV ZAMÓWIENIA: Podatek dochodowy od osób fizycznych w odniesieniu do wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz osób zatrudnionych.
II.4) Główny kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:
80511000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin ostatniego szkolenia: 08.10.2018-12.10.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część I |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ALTKOM AKADEMIA S.A.,
,
ul. Chłodna 51,
00-867,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmiana treści załącznika do umowy, związana z przetwarzaniem danych osobowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ustawa dot. RODO
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie opracowania dotyczącego oceny liczebności i rozmieszczenia ślimaka winniczka (Helix pomatia) na terenie wybranych powiatów województwa pomorskiego
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 47 przy ul. Reformackiej 18 w Gdańsku
- Dostawa infrastruktury serwerowej wraz z oprogramowaniem
- Zakup testów do serologicznej diagnostyki grzybic układowych metodą immunochromatograficzną z automatycznym odczytem wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego odczytu testów immunochromatograficznych
- Modernizacja 7 siedzib Gdańskich Nieruchomości- wykonanie instalacji teletechnicznych- kontrola dostępu.
- Wymiana dźwigu osobowego wraz z modernizacją instalacji w budynku Gmachu B Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla rodzin zastępczych, osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą oraz usamodzielnionych z pieczy zastępczej z warsztatami terapeutycznym
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów pn. "Lubelskie MŚP na nowych rynkach zagranicznych" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- Audyt, aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji wraz ze szkoleniami i audytem zgodności KRI i KSC w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Złotowie
- Dostawa wycinarki wodnej
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Dostawa wyposażenia do pracy metodą Biofeedback wraz ze szkoleniem dla kadry I i II stopnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.