Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-661809d1-97ce-4a05-abe1-05390e439eba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018606/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sochaczew.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1.1. Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@sochaczew.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl
w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 08:00 – 16:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy zakupowej, na stronach internetowych : https://sochaczew.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Sochaczew, adres: 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew, tel. 46 862-22-35, adres e-mail: sekretariat@sochaczew.pl;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjno-szkoleniowych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Sochaczewie, jednostek organizacyjnych podległych oraz mieszkańców miasta Sochaczew, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r.
Do głównych obowiązków wykonawcy należeć będzie kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, obejmująca przygotowanie harmonogramu, realizację programu, zapewnienie kadry dydaktycznej, materiałów szkoleniowych i sprzętu dydaktycznego oraz sporządzenie dokumentacji (listy obecności, raporty, protokoły).
Grupy uczestników:
I – Kierownictwo Urzędu i pracownicy – ok. 137 osób (2 dni)
II – Dyrektorzy szkół, przedszkoli i jednostek – ok. 22 osoby (2 dni)
III – Pracownicy oświaty – ok. 684 osoby (1 dzień)
IV – Pracownicy Jednostek podległych Burmistrzowi – ok. 552 osoby (1 dzień)
Łącznie: ok. 1 395 osób. Grupy do 40 osób (2 dni szkolenia) oraz grupy do 60 osób (1 dzień).
Zadanie finansowane jest z dotacji celowej z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniami:
Cena oferty brutto – 100%
1.2. Ocena punktowa kryterium cena dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty według wzoru:
C = (Cmin / Cbad) × 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów za kryterium „Cena brutto”,
Cmin – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert,
Cbad – cena brutto oferty badanej.
Oferta z najniższą ceną w danym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów.
Liczba punktów przyznana w ramach każdego kryterium zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100.000 PLN;
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) Sprzętem dydaktycznym umożliwiającym prowadzenie szkoleń, w szczególności:
• rzutnikiem multimedialnym lub monitorem multimedialnym,
• laptopem lub komputerem z oprogramowaniem prezentacyjnym,
• zestawem materiałów szkoleniowych (papierowych lub elektronicznych),
• (jeżeli przewiduje się element praktyczny) środkami do demonstracji podstaw działań ratunkowych.
2) Możliwością przeprowadzenia szkoleń w grupach do 40 osób (2-dniowe) i do 60 osób (1-dniowe), w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godzinach 8:00–20:00.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli prowadzi działalność krócej – w tym okresie) co najmniej jedną usługę szkoleniową, obejmującą minimum 200 uczestników, w zakresie:
• ochrony ludności, lub
• obrony cywilnej, lub
• zarządzania kryzysowego, lub
• bezpieczeństwa publicznego, lub
• ewakuacji, lub
• szkoleń o charakterze pokrewnym w obszarze bezpieczeństwa.
oraz potwierdzi należyte wykonanie tej usługi (np. referencjami, protokołem odbioru).
2) Dysponuje kadrą szkoleniową spełniającą wymagania § 11 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia MSWiA z dnia 6 lutego 2025 r., w tym co najmniej:
1) 2 osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej lub zarządzania kryzysowego,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – składane z ofertą;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) oświadczenia wykonawcy, że wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku / ostatecznej decyzji dotyczącej zaległości w podatkach, opłatach, składkach na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp), lub dokumentów potwierdzających uregulowanie należności / zawarcie porozumienia.
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda:
1) Oświadczenia wykonawcy o dysponowaniu sprzętem i zapleczem technicznym niezbędnym do realizacji szkoleń, w szczególności umożliwiającym prowadzenie zajęć dla grup do 40 osób (szkolenia 2-dniowe) oraz do 60 osób (szkolenia 1-dniowe), obejmującym co najmniej:
a) komputer lub laptop z oprogramowaniem prezentacyjnym,
b) projektor multimedialny lub monitor multimedialny wraz z ekranem / powierzchnią projekcyjną,
c) materiały dydaktyczne dla uczestników (papierowe lub elektroniczne),
d) (jeżeli przewidziany jest komponent praktyczny) wyposażenie do demonstracji podstawowych działań z zakresu bezpieczeństwa lub pierwszej pomocy.
2) Oświadczenia wykonawcy, że posiada możliwości organizacyjno-logistyczne do przeprowadzenia szkoleń w różnych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, w godzinach 8:00–20:00, w uzgodnionym harmonogramie.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
1) Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), odpowiadających zakresem usługom szkoleniowym związanym z ochroną ludności, obroną cywilną, bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym, obejmującym co najmniej jedną usługę szkoleniową o liczbie uczestników minimum 200 osób, z podaniem:
• nazwy zamawiającego/odbiorcy,
• zakresu usługi,
• liczby uczestników,
• daty realizacji,
• informacji o należytym wykonaniu usługi.
Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie usług (np. referencje, protokoły odbioru, poświadczenia).
2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za prowadzenie zajęć szkoleniowych, zawierającego w szczególności:
• imię i nazwisko,
• posiadaną funkcję/rolę przy wykonywaniu zamówienia,
• kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia wymagane przepisami (§ 11 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r.),
• opis doświadczenia zawodowego potwierdzającego prowadzenie co najmniej 5 szkoleń z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej lub zarządzania kryzysowego.
Do wykazu Zamawiający może żądać załączenia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (np. świadectwa, certyfikaty, zaświadczenia).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:1) Opisu sposobu realizacji zamówienia (tzw. koncepcji realizacji szkoleń), obejmującego co najmniej:
a) proponowaną organizację i przebieg szkoleń,
b) sposób zapewnienia kadra dydaktycznej spełniającej wymagania § 11 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r.,
c) sposób zapewnienia materiałów szkoleniowych i sprzętu dydaktycznego,
d) proponowany schemat harmonogramu realizacji szkoleń z uwzględnieniem liczby grup i lokalizacji.
2) Wstępnego programu szkolenia (dla każdej z grup szkoleniowych), zawierającego tematy, zagadnienia i minimalny zakres godzinowy zgodnie z rozporządzeniem (Dz. U. poz. 162).Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie:1) terminu szkoleń – z przyczyn obiektywnych (np. choroba kadry, zdarzenia nadzwyczajne),
2) liczby uczestników w granicach określonych w § 4 ust. 3,
3) zmiany osób prowadzących szkolenia pod warunkiem zachowania wymaganych kwalifikacji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Dostawa motopomp i nagrzewnic w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Cyberbezpieczna Gmina Słupca - szkolenia, opracowanie dokumentacji w zakresie cyberbezpieczeństwa z wdrożeniem, audyt
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Szkolenie dotyczące równości płci "Razem równym kursem" w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





