Ogłoszenie z dnia 2025-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeglądów serwisowych i konserwacji Systemów Zabezpieczenia Technicznego (SZT)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Konsulat Generalny RP w Brześciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200578589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kujbyszewa 34
1.5.2.) Miejscowość: Brześć
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-4016
1.5.5.) Kraj: Białoruś
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzesc.kg.sekretariat@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/bialorus/konsulat-generalny-rp-w-brzesciu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Konsulat Generalny RP w Brześciu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Konsulat Generalny RP w Brześciu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeglądów serwisowych i konserwacji Systemów Zabezpieczenia Technicznego (SZT)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f672de0a-2fa8-4a0b-92d3-2f495dce5862
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097018/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przeglądów serwisowych i konserwacji Systemów Zabezpieczenia Technicznego (SZT)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie jest udzielane przez placówkę zagraniczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 stycznia 2021 r. o służbie
zagranicznej, a jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 143 000 euro dla dostaw lub usług.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KG.BRZE.028.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 34002,33 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeglądów serwisowych i konserwacji Systemów Zabezpieczenia Technicznego (SZT), okablowania strukturalnego LAN dla IT i SZT i zasilania dedykowanego dla IT i SZT w KG w Brześciu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telemetrica Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140484297
7.3.3) Ulica: Korfantego 65
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34002,33 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-09-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





