Ogłoszenie z dnia 2025-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00271815/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzin. wraz z zagospod. terenu i infrastr. techniczną w Białej Rawskiej przy ul. Mickiewicza na terenie działek o nr ewi.253/8, 253/14, 253/17, 254/9, 254/10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM KZN ŁÓDZKIE CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521970838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 12 lokal B
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 789 977 883
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@simkznlodzkiecentrum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.simkznlodzkiecentrum.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.simkznlodzkiecentrum.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzin. wraz z zagospod. terenu i infrastr. techniczną w Białej Rawskiej przy ul. Mickiewicza na terenie działek o nr ewi.253/8, 253/14, 253/17, 254/9, 254/102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e27309-673d-46b6-8243-555622703174
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/P/RB/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Białej Rawskiej przy ul. Mickiewicza na terenie działek o nr ewidencyjnym 253/8, 253/14, 253/17, 254/9, 254/10 obręb 0002 , zgodnie z dokumentacją projektową, w tym projektem budowlanym, projektem technicznym, projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – część dotycząca budynku nr 1, przedmiarami robót, decyzją o pozwoleniu na budowę, kompleksową strategią środowiskową dla inwestycji, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, na zasadach i warunkach określonych w niniejszej SWZ i pozostałych załącznikach oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający poinformował w dniu 10 lipca 2025r. o wyborze najkorzystniejszej ofertyw postępowaniu zamieszczając informację na stronie postępowania oraz przekazując wykonawcom.
Według złożonej w dniu 03 września 2025r. gwarancji ubezpieczeniowej należytego wykonania umowy, zawarcie umowy miało nastąpić w dniu 08 września 2025r. (wykonawca przekazał gwarancję zabezpieczenia należytego wykonania umowy).
Zgodnie z postanowieniami SWZ, w szczególności wzoru umowy, na dzień zawarcia umowy Wykonawca winien przedłożyć kosztorys ofertowy.
Przedłożony kosztorys ofertowy nie uzyskał akceptacji Zamawiającego. W dniach
11 i 16 września 2025r. Zamawiający wystosował wezwania do zawarcia umowy. Wykonawca przekazał w odpowiedzi swoje stanowiska z dnia 15 września i 16 września 2025r.
Ostatecznie Wykonawca nie przystąpił do zawarcia umowy w dniu 18 września 2025r.
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14159980,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19477140,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: "Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Trybunalskim oraz Inspektoratu ZUS w Radomsku"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





