eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zakup i dostawa opraw muzealiów (obrazów, rysunków i grafik) dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w związku z zadaniem inwestycyjnym realizowanym w ramach Projektu pn. "Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki -rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i społeczne. Etap 1 -Spichlerz Biały".



Ogłoszenie z dnia 2018-02-23

Ogłoszenie nr 500040307-N-2018 z dnia 23-02-2018 r.

Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku: Zakup i dostawa opraw muzealiów (obrazów, rysunków i grafik) dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w związku z zadaniem inwestycyjnym realizowanym w ramach Projektu pn. "Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki -rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i społeczne. Etap 1 -Spichlerz Biały".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki - rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i sp ołeczne. Etap 1 - Spichlerz Biały" objęty wsparciem w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020. OŚ Priorytetowa 8, Działanie 8.3. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Samorządu Województwa Pomorsk iego, na podstawie zawartej umowy nr RPPM.08.03.00 - 220038/15 - 00 z dnia 27.07.2016 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625438-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27780700000, ul. ul. Dominikańska 42499, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, e-mail muzeum@muzeum.slupsk.pl, faks 598 426 518.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa opraw muzealiów (obrazów, rysunków i grafik) dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w związku z zadaniem inwestycyjnym realizowanym w ramach Projektu pn. "Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki -rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i społeczne. Etap 1 -Spichlerz Biały".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę wraz z transportem fabrycznie nowych (bez cech używalności) kompletnych opraw muzealiów (obrazów,rysunków i grafik) dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w związku z zadaniem inwestycyjnym realizowanym w ramach Projektu pn. "Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki -rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i społeczne. Etap 1 -Spichlerz Biały" objętego wsparciem w ramach RPO WP na lata 2014 -2020. OŚ Priorytetowa 8, Działanie 8.3. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Samorządu Województwa Pomorskiego, na podstawie zawartej umowy nr RPPM.08.03.00-220038/15-00 z dnia 27.07.2016 r. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opraw w łącznej ilości 299 kompletów. 1 Ogólny opis opraw: Część I 1) rama winna być przycięta i sklejona w jedną całość, 2) szyba winna być przycięta i dostosowana do danej ramy (danego kompletu), 3) tektury winny być przycięte i dostosowane do danej ramy (danego kompletu), 4) zawieszki winny być zamontowane do ramy. Część II obrazy: 1) rama winna być przycięta i sklejona w jedną całość, 2) zawieszki winny być zamontowane do ramy; varia: 1) rama winna być przycięta i sklejona w jedną całość, 2) pleksi powinna być przycięta, a na nią naklejona folia ANTY UV, 3) zaplecek powinien być przycięty, 4)zawieszki winny być zamontowane do ramy. Część III 1) rama winna być przycięta i sklejona w jedną całość, 2) szyba winna być przycięta i dostosowana do danej ramy (danego kompletu), 3) zaplecek winien być przycięty i dostosowany do danej ramy (danego kompletu), 4) zawieszki winny być zamontowane do ramy Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (zadania): Część I -Zakup i dostawę kompletnych, fabrycznie nowych (bez cech używalności) opraw obrazów -pastele, węgle i akwarela Witkacego - 228 prac. Szczegółowy opis przedmiotu zadania stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; Część II -Zakup i dostawę kompletnych, fabrycznie nowych (bez cech używalności) opraw obrazów olejnych różnych autorów -48 prac oraz Varia -2 prace. Szczegółowy opis przedmiotu zadania stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; Część III -Zakup i dostawę kompletnych, fabrycznie nowych (bez cech używalności) opraw rysunków i grafik Witkacego -21 prac. Szczegółowy opis przedmiotu zadania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44142000-7


Dodatkowe kody CPV: 39298200-9, 14820000-5, 44174000-0, 24500000-9, 35121600-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa kompletnych, fabrycznie nowych (bez cech używalności) opraw obrazów - pastele, węgle i akwarela Witkacego - 228 prac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186991.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apa Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 19A
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100407.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100407.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139486.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa kompletnych, fabrycznie nowych (bez cech używalności) opraw obrazów olejnych różnych autorów - 48 prac oraz Varia - 2 prace

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apa Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 19A
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18757.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18757.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19863.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa kompletnych, fabrycznie nowych ( bez cech używalności) opraw rysunków i grafik Witkacego - 21 prac.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12216.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apa Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 19A
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5252.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5252.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8416.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.