Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHEŁMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118477
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełmno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-chelmno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b09c65ae-35d2-4136-a667-e684873d4fb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042669/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzętu w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_chelmno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_chelmno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCZK.272.2.2025.EB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
narzędzia do przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych:
1) dostawa osuszacza powietrza (2 szt.);
2) dostawa nagrzewnicy olejowej (1 szt.);
3) dostawa pompy do wody zanieczyszczonej (1 szt.);
4) dostawa pilarki ratowniczej (1 szt.);
5) dostawa przedłużacza na zwijadle 20 m (3 szt.);
6) dostawa przedłużacza 10 m (3 szt.);
7) dostawa rozdzielni prądu min. 3 gniazdowej (3 szt.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
42122130-0 - Pompy wodne
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
31224810-3 - Przedłużacze
31213100-3 - Rozdzielnie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na:a) możliwości (nie obowiązku) zwiększenia ilości zamawianego sprzętu, objętego każdą z części zamówienia wskazaną w Rozdziale III SWZ, maksymalnie o 20% wartości całości zamówienia wszystkich części
b) warunkiem skorzystania z prawa opcji może być przyznanie Zamawiającemu dodatkowych środków finansowych, potwierdzona potrzeba wynikająca z realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej lub pozytywna ocena realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzęt zabezpieczający dostawy energii:
1) dostawa mobilnego urządzenia do magazynowania energii (1 szt.)
2) dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 10 kVA (6 szt.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 31434000-7 - Akumulatory litowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na:a) możliwości (nie obowiązku) zwiększenia ilości zamawianego sprzętu, objętego każdą z części zamówienia wskazaną w Rozdziale III SWZ, maksymalnie o 20% wartości całości zamówienia wszystkich części
b) warunkiem skorzystania z prawa opcji może być przyznanie Zamawiającemu dodatkowych środków finansowych, potwierdzona potrzeba wynikająca z realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej lub pozytywna ocena realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały do przeciwdziałania skutkom powodzi:
1) dostawa worków na piasek (100 000 szt.)
2) dostawa geowłókniny (3000 m.b.)
3) dostawa foli hydroizolacyjnej (5000 m.)
4) dostawa plandek 15m x 10 m (20 szt.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44111000-1 - Materiały budowlane
44174000-0 - Folia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na:a) możliwości (nie obowiązku) zwiększenia ilości zamawianego sprzętu, objętego każdą z części zamówienia wskazaną w Rozdziale III SWZ, maksymalnie o 20% wartości całości zamówienia wszystkich części
b) warunkiem skorzystania z prawa opcji może być przyznanie Zamawiającemu dodatkowych środków finansowych, potwierdzona potrzeba wynikająca z realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej lub pozytywna ocena realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zabezpieczenia przeciwpowodziowe:
1) dostawa rękawa przeciwpowodziowego (10 szt.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na:a) możliwości (nie obowiązku) zwiększenia ilości zamawianego sprzętu, objętego każdą z części zamówienia wskazaną w Rozdziale III SWZ, maksymalnie o 20% wartości całości zamówienia wszystkich części
b) warunkiem skorzystania z prawa opcji może być przyznanie Zamawiającemu dodatkowych środków finansowych, potwierdzona potrzeba wynikająca z realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej lub pozytywna ocena realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzęt do działań przeciwpowodziowych:
1) dostawa urządzenia do napełniania worków piaskiem (1 szt.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 42921000-8 - Maszyny do czyszczenia, napełniania, pakowania zbiorczego lub jednostkowego butelek, lub innych pojemników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na:a) możliwości (nie obowiązku) zwiększenia ilości zamawianego sprzętu, objętego każdą z części zamówienia wskazaną w Rozdziale III SWZ, maksymalnie o 20% wartości całości zamówienia wszystkich części
b) warunkiem skorzystania z prawa opcji może być przyznanie Zamawiającemu dodatkowych środków finansowych, potwierdzona potrzeba wynikająca z realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej lub pozytywna ocena
realizacji zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek doświadczenia poprzez wykonanie dostaw sprzętu o charakterystyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w danej części:a) dla Części 1 – minimum jedna dostawa sprzętu ratowniczego, technicznego lub elektrycznego (osuszacze, pompy, agregaty prądotwórcze, sprzęt elektroenergetyczny) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł;
b) dla Części 2 – minimum jedna dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych urządzeń do magazynowania energii lub innego sprzętu elektroenergetycznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł;
c) dla Części 3 – minimum jedna dostawa materiałów budowlanych, przeciwpowodziowych lub zabezpieczających (worki, geowłókniny, folie, plandeki) o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł;
d) dla Części 4 – minimum jedna dostawa zapór przeciwpowodziowych, rękawów wodnych lub podobnego sprzętu ochrony przeciwpowodziowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł;
e) dla Części 5 – minimum jedna dostawa maszyn lub urządzeń technicznych (m.in. do pakowania, napełniania, prac ziemnych) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_chelmno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- Dostawa sprzętu w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II
- Rozbudowa ulicy Polnej i Łunawskiej w Chełmnie
- Modernizacja sieci wodociągowych wraz z przyłączami na terenie miasta Chełmno
- Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego do działań ratowniczo-porządkowych dla potrzeb Gminy Miasto Chełmno.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Chełmnie na rok 2026"
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenie bazy magazynowej - podniesienie poziomu bezpieczeństwa i ochrony życia oraz mienia mieszkańców Gminy Komprachcice.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach programu "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - zamówienie powtórzone II
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w Mieście Mława
- DOPOSAŻENIE JEDNOSTEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH Z TERENU GMINY RADŁÓW I MAGAZYNU OC OBSZAR 2 - ZABEZPIECZENIE LOGISTYCZNE I ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI DOSTAW
- "Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OL i OC na terenie Miasta i Gminy Łosice" - dostawa agregatów prądotwórczych.
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





