Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg
powiatowych” z podziałem na 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730
1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg
powiatowych” z podziałem na 4 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aa3d00d-3142-4c71-8f32-efed4ec3b046
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045506/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1128G w miejscowości Główczyce na odcinku od skrzyżowania z DW213 (gmina Główczyce)
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1128G na odcinku od Zgierza w kierunku Izbicy (gmina Główczyce)
1.1.7 Przebudowa drogi powiatowej nr 1135G w miejscowości Święcichowo (gmina Damnica
1.1.24 Przebudowa drogi powiatowej nr 1111G na odcinku od skrzyżowania z DP 1110G w Gałęzinowie w kierunku Strzelinka (gmina Redzikowo)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0aa3d00d-3142-4c71-8f32-efed4ec3b0463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem strony internetowej;
1) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0aa3d00d-3142-4c71-8f32-efed4ec3b046
2) dopuszcza się również komunikację poprzez pocztę elektroniczną
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A
specyfikacji warunków zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodne z rozdziałem XVIII działu B
specyfikacji warunków zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodne z rozdziałem XVIII działu B
specyfikacji warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GIZ.2611.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zadaniu nr 1 przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1128G w miejscowości Główczyce na odcinku od skrzyżowania z DW213 (gmina Główczyce) o długości około 0,99 km
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Robót przygotowawczych:
- frezowanie i rozbiórkę nawierzchni bitumicznych,
- rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej, betonu
- rozbiórkę krawężników, obrzeży,
- wycinka zakrzaczeń
- wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew
- montaż bariery U-11a i bariero-poręczy U-14a,
- regulacja studzienek rewizyjnych, kratek ściekowych, zaworów wodociągowych, studzienek teletechnicznych.
2. Robót ziemnych .
3. Przebudowę drogi – w tym:
a) Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi dla kategorii ruchu KR 3-4 o konstrukcji:
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S PMB 45/80-55 gr. 4 cm
− warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W PMB 25/55-60 gr. 4cm
− ułożenie siatki zbrojeniowej wykonanej z włókien szklanych wstępnie przesączanej asfaltem wzdłuż krawężników.
b) Wykonanie nowych chodników w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych i regulacja wysokościowa istniejących chodników w obrębie przejść dla pieszych:
- warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem.-piaskowej, w tym zastosowanie kostki betonowej ostrzegawczej typu „STOP” 35x35x8cm na przejściach dla pieszych i przystankach,
- podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm, gr 15 cm
c) zjazdów z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z oporników betonowych i krawężników najazdowych :
− warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej
− podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5 gr. 20 cm,
− podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C5/6 gr. 15 cm,
d) ułożenie ścieków o szerokości 20cm z kostki brukowej na ławie betonowej
e) demontaż (1 studni) i montaż 2 studni ściekowych .
4. Wykonanie oznakowania poziomego(grubowarstwowego gładkiego pełnego).
5. Ustawienie tablicy informacyjnej jednostronnej w momencie rozpoczęcia prac budowlanych informującej wymiarach 180x120 cm zgodnych z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 50% wartości netto zamówienia podstawowego tj. przebudowy dróg (dot. wszystkich zadań) w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
1) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe.
2) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
3) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4) Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w ppkt 3), będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zadaniu nr 2 przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1128G na odcinku od Zgierza w kierunku Izbicy (gmina Główczyce) na odcinku o długości około 0,99 km
Zakres robót obejmuje wykonanie :
1. Robót przygotowawczych:
- frezowanie i rozbiórkę nawierzchni bitumicznych,
- wycinka zakrzaczeń
- wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew
- oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp
2. Robót ziemnych.
3. Przebudowę drogi w tym:
a) Nawierzchnię bitumiczną drogi dla kategorii ruchu KR 3-4:
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 S PMB 45/80-55 gr. 4 cm
− warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W PMB 25/55-60 gr. 4cm
− wykonanie miejscowo warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W PMB 25/55-60
− ułożenie siatki zbrojeniowej wykonanej z włókien szklanych wstępnie przesączanej asfaltem o wytrzymałości min. 120 kN/m
b) Zjazdy bitumiczne dla kategorii ruchu KR 3-4:
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S PMB 45/80-55 gr. 4 cm
− warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W PMB 25/55-60 gr. 4cm
− podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5 gr. 20 cm
− podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C5/6 gr. 15 cm
c) zjazdów z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z oporników betonowych i krawężników najazdowych :
− warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej
− podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5 gr. 20 cm,
− podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C5/6 gr. 15 cm,
d) przepusty pod zjazdami i przepust pod jezdnią
e) Pobocza z kruszywa:
− warstwa kruszywa KŁSM 0-31,5 gr. 15 cm
− zagęszczony grunt rodzimy
f) Pobocza z płyt Yomb w obramowaniu z oporników na ławie betonowej z oporem:
− nawierzchnia z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych 100x75x12,5cm
− podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5 gr. 15 cm
g) Nasadzenia drzew
4. Wykonanie oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego).
5. Ustawienie tablicy informacyjnej jednostronnej w momencie rozpoczęcia prac budowlanych informującej wymiarach 180x120 cm zgodnych z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 50% wartości netto zamówienia podstawowego tj. przebudowy dróg (dot. wszystkich zadań) w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
1) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe.
2) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
3) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4) Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w ppkt 3), będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zadaniu nr 3 przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1135G w miejscowości Świecichowo (gmina Damnica) na odcinku o długości około 0,5 km
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Robót przygotowawczych:
- frezowanie nawierzchni bitumicznych,
- rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej, betonu
- rozbiórkę krawężników, obrzeży,
- wycinka zakrzaczeń
- wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew
- oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp
2. Robót ziemnych .
3. Przebudowę drogi – w tym:
a) Nawierzchnię bitumiczną drogi dla kategorii ruchu KR 3-4:
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 S PMB 45/80-55 gr. 4 cm
− warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W PMB 25/55-60 gr. 4cm
− wykonanie miejscowo warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W PMB 25/55-60
− ułożenie siatki zbrojeniowej wykonanej z włókien szklanych wstępnie przesączanej asfaltem o wytrzymałości min. 120 kN/m
b) Wykonanie nowych chodników w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych :
- warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem.-piaskowej,
- podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm, gr 15 cm
c) Zjazd bitumiczny dla kategorii ruchu KR 3-4:
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S PMB 45/80-55 gr. 4 cm
− warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W PMB 25/55-60 gr. 4cm
− podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5 gr. 20 cm
− podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C5/6 gr. 15 cm
d) zjazdów z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z oporników betonowych
− warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej
− podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5 gr. 20 cm,
− podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C5/6 gr. 15 cm,
e)Pobocza z kruszywa:
− warstwa kruszywa KŁSM 0-31,5 gr.15 cm
− zagęszczony grunt rodzimy
f)Pobocza z płyt Yomb:
− nawierzchnia z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych 100x75x12,5cm z
wypełnieniem spoiny z krawędzią jezdni betonem asfaltowym
− podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5 gr. 15 cm
g) nasadzenia drzew
h) ułożenie ścieków podchodnikowych z korytek prefabrykowanych gr 15 cm na ławie betonowej.
4. Wykonanie oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego).
5. Ustawienie tablicy informacyjnej jednostronnej w momencie rozpoczęcia prac budowlanych informującej wymiarach 180x120 cm zgodnych z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 50% wartości netto zamówienia podstawowego tj. przebudowy dróg (dot. wszystkich zadań) w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
1) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe.
2) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
3) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4) Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w ppkt 3), będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zadaniu nr 4 przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1111G na odcinku od skrzyżowania z DP 1110G w Gałęzinowie w kierunku Strzelinka (gmina Redzikowo) na odcinku o długości około 0,75 km.
1. Robót przygotowawczych:
- frezowanie i rozbiórkę nawierzchni bitumicznych,
- rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej, betonu
- rozbiórkę krawężników, obrzeży,
- wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew
- regulacja studzienki rewizyjnej,
- oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp
2. Robót ziemnych .
3. Przebudowę drogi – w tym:
a) Nawierzchnię bitumiczną drogi dla kategorii ruchu KR 3-4:
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11 S PMB 45/80-55 gr. 4 cm
− warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W PMB 25/55-60 gr. 4cm
− wykonanie miejscowo warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W PMB 25/55-60
− ułożenie siatki zbrojeniowej wykonanej z włókien szklanych wstępnie przesączanej asfaltem o wytrzymałości min. 120 kN/m
b) miejscowa wymianę podbudowy pod jezdnię,
- podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 P PMB 25/55-60 gr 4cm
- podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm, gr 20 cm
- podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 z wytwórni, grubość warstwy 20 cm
c) Wykonanie nowych chodników w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych:
- warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem.-piaskowej,
- podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm, gr 15 cm
c) zjazdów z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z oporników betonowych i krawężników najazdowych :
− warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej
− podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5 gr. 20 cm,
− podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C5/6 gr. 15 cm,
d) ułożenie przepustów pod zjazdami
e) montaż studni ściekowych
4. Wykonanie oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego).
5. Ustawienie tablicy informacyjnej jednostronnej w momencie rozpoczęcia prac budowlanych informującej wymiarach 180x120 cm zgodnych z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 50% wartości netto zamówienia podstawowego tj. przebudowy dróg (dot. wszystkich zadań) w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
1) Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie zamówienie podstawowe.
2) Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania zamówienia podstawowego.
3) W ramach prowadzonych negocjacji, Zamawiający i Wykonawca dojdą do porozumienia odnośnie ceny i terminu wykonania.
4) Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w ppkt 3), będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
C = ( CN / COB ) x 60 pkt
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:
A)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla:
zadania nr 1: minimum 860.000,00 PLN
zadania nr 2: minimum 720.000,00 PLN
zadania nr 3: minimum 430.000,00 PLN
zadania nr 4: minimum 880.000,00 PLN
Wykonawca powinien wykazać spełnienie powyższego warunku osobno na każde zadanie , z uwzględnieniem, że przy złożeniu oferty na więcej niż jedno zadanie należy zsumować wartości sum gwarancyjnych określone dla każdego z tych zadań.
4) zdolności technicznej:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż:
dla Zadania nr 1 - 485.000,00 zł,
dla Zadania nr 2 - 410.000,00 zł,
dla Zadania nr 3 - 245.000,00 zł,
dla Zadania nr 4 - 500.000,00 zł,
lub jedną robotą budowlaną
polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto nie mniejszej niż:
dla Zadania nr 1 - 970.000,00 zł,
dla Zadania nr 2 - 820.000,00 zł,
dla Zadania nr 3 - 490.000,00 zł,
dla Zadania nr 4 - 1.000.000,00 zł,
Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
5) zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna warunek (na zadanie nr 1-4) za spełniony, jeżeli:
A)Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga żeby od uzyskania stosownych uprawnień przez wskazane osoby, upłynęły co najmniej 3 lata przed datą zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie postępowania.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 z późń. zm.).
Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art 274 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia.
Należy załączyć polisę na sumę gwarancyjną opisaną w dziale B rozdziale II ust. 2 pkt 3 dla zadań nr 1-4
2) wykaz robót budowlanych zgodnie z warunkami w dziale B rozdziale II ust. 2 pkt 4
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Dla powyższych wymagań wykazania wykonanych robót należy wypełnić dokument według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 dla zadań nr 1-4 do niniejszej SWZ.
3) wykaz osób zgodnie z warunkami dziale B w rozdziale II ust. 2 pkt 5 lit. a
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Dla powyższych wymagań odnośnie wymaganych osób, należy wypełnić dokument według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 dla zadań nr 1-4 do niniejszej SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformiee-Zamówienia następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o łącznej wartości brutto oferty, udzielonej rękojmi, pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego
b) Wypełniony załącznik nr 9 do SWZ kosztorys ofertowy na poszczególne zadanie/zadania.
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SWZ.
d) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
e) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium.
f) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą.
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 3A do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wadium w wysokości:na zadanie nr 1: 14.500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych),
na zadanie nr 2: 12.500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych),
na zadanie nr 3: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych).
na zadanie nr 4: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Złożone wadium powinno być ważne do dnia terminu związania z ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299) .
5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
6. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium GIZ.2611.21.2025 na zadanie nr … ”. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
4) W przypadku o którym mowa w pkt. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 3A do SWZ)
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach (potencjale) podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 7 do SWZ.2. Zamawiający określi rodzaj zmian umowy z Wykonawcą w projekcie umowy oraz uregulowany art. 454-455 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0aa3d00d-3142-4c71-8f32-efed4ec3b046
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-08 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający zaprasza jednocześnie wykonawców do negocjacjiofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu. Zaproszenie kieruje się do
tych Wykonawców, których oferty spełniają w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert ustalone przez Zamawiającego.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia :1.Zadanie nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1128G w miejscowości Główczyce na odcinku od skrzyżowania z DW213 (gmina Główczyce)
1) Wykonanie robót budowlanych - w terminie do 7 dni od podpisania umowy
2. Zadanie nr 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1128G na odcinku od Zgierza w kierunku Izbicy (gmina Główczyce)
1) Wykonanie robót budowlanych - w terminie do 7 dni od podpisania umowy
3. Zadanie nr 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1135G w miejscowości Świecichowo (gmina Damnica)
1) Wykonanie minimum 80% zakresu przedmiotu zamówienia - w terminie do 7 dni od podpisania umowy
2) Wykonanie robót budowlanych w pozostałym zakresie - w terminie do 90 dni od podpisania umowy
Zadanie nr 4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1111G na odcinku od skrzyżowania z DP 1110G w Gałęzinowie w kierunku Strzelinka (gmina Redzikowo)
1) Wykonanie minimum 80% zakresu przedmiotu zamówienia - w terminie do 7 dni od podpisania umowy
2) Wykonanie robót budowlanych w pozostałym zakresie - w terminie do 90 dni od podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa, montaż i konfiguracja 10 kompletów fabrycznie nowych cyfrowych syren alarmowych.
- Opracowanie dok. projekt. przebudowy odcinków kluczowych dr. układu komunikacyjnego M.Słupska z podziałem na zad: Zad 1 ul. Kołłątaja, Zad 2 ul. Lutosławskiego i Poznańskiej, Zad 3 ul. Poniatowskiego
- Zakup pojazdu pogotowia technicznego (zaplecza techniczno - wartsztatowego)
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 4 zadania
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2026 roku
- Dzierż. systemu chir. robot. wraz z bież. świadczeniem usług serwis. i sukc. dostawą narzędzi i akces. jdnoraz. do zabiegów mikro- i supermikrochir. oraz narzędzi do preparow. struktur anat.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w zakresie budowy łącznika ulicy Toruńskiej z ulicą Chełmińską w Lisewie
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 4 zadania
- "Zielone Centrum Dąbia -Budowa fontanny posadzkowej z infrastrukturą towarzyszącą"
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





