Ogłoszenie z dnia 2025-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00488406/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
- 2025/BZP 00501569/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zaprojektowania, wykonania, wdrożenia i uruchomienia polskiej bazy danych i aplikacji webowej GIS dla Rzek Swobodnie Płynących w wersji alfa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irs@infish.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c7d6006-64de-4792-82e8-4615b18c98241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zaprojektowania, wykonania, wdrożenia i uruchomienia polskiej bazy danych i aplikacji webowej GIS dla Rzek Swobodnie Płynących w wersji alfa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c7d6006-64de-4792-82e8-4615b18c9824
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPiZP 261.42.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i uruchomienie polskiej bazy danych i aplikacji webowej dla rzek Swobodnie Płynących w wersji alfa składających się trzech modułów – pakietów zadaniowych opisanych w Załączniku nr 1 do Umowy (Opis przedmiotu zamówienia):
1) Moduł 1 – baza danych przestrzennych
2) Moduł 2 – moduł obliczeniowy dla kryteriów rzek swobodnie płynących
3) Moduł 3 –aplikacja webowa wraz z system informacji geograficznej (GIS)
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207599,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303687 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207599,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wrocławski Instytut Zastosowań Informacji Przestrzennej i Sztucznej Inteligencji sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272676122
7.3.3) Ulica: ul. C. K. Norwida 9/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-374
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207599,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych 14 obiektów należących do KOWR OT w Olsztynie w 2026 r.
- Dostawa samochodu służbowego dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Remont czapek kominowych i instalacji odgromowej na dachu w budynkach przy ul. Oczapowskiego 14 Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług asysty serwisowej z prawem do aktualizacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Świadczenie usług asysty technicznej dla wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w 2026 roku w podziale na cztery części
- PN 19/11/2025 - asysta Oracle
- Świadczenie usług utrzymania, wsparcia technicznego oraz modernizacji systemu Delfin II
- Usługa utrzymania i wsparcia technicznego, modyfikacji oraz rozszerzenia systemu teleinformatycznego pn.: "Młodzieżowe Pośrednictwo Pracy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





