eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewPrzedmiotem zamówienia jest usługa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem przystosowanej do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych tj. pługiem, posypywarką soli i piachu, szczotką walcową.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-15

Ogłoszenie nr 500010565-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie: Przedmiotem zamówienia jest usługa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem przystosowanej do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych tj. pługiem, posypywarką soli i piachu, szczotką walcową.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 33582-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 38416-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, Krajowy numer identyfikacyjny 1484859300000, ul. ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05480 Karczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 806 421, e-mail zdp@powiat-otwocki.pl, faks 227 806 421.
Adres strony internetowej (url): ww.powiat-otwocki.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.bip.powiat-otwocki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest usługa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem przystosowanej do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych tj. pługiem, posypywarką soli i piachu, szczotką walcową.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP/P-03/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne warunki: 1. Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji 2017. 2. Sprzęt nie jest prototypem i pochodzi z produkcji seryjnej i nie jest robiony pod potrzeby tego zamówienia. 3. Długość pojazdu ze szczotkami - max 5000mm. 4. Szerokość pojazdu - max -1300 mm. 5. Wysokość pojazdu - max 2000 mm. 6. Rozstaw osi - max 1700 mm. 7. Prędkość robocza max - do 25 km/h. 8. Pojazd wolnobieżny z prędkością przejazdową max do - 25 km/h. 9. Pojemność zbiornika paliwa - min - 50 l. 10. Ciężar całkowity - max DMC 3500 kg. 11. Koła / opony, pojedyncze ( felgi + opona ) 15 cali. 12. Pojemność silnika zakresie 1900 -2300 cm³,silnik wysokoprężny, min.50 kW , chłodzony cieczą. 13. Rodzaj paliwa -ON. 14. Układ jezdny dwuosiowy, przegubowy, amortyzowany. 15. Napęd hydrostatyczny, napęd na wszystkie koła, utrzymanie stałych obrotów w trybie roboczym. 16. Hamulec postojowy. 17. Radioodbiornik. 18. Ręczny waż ssący do pracy w trudnodostępnych miejscach po obu stronach pojazdu, automatycznie chowany po zakończeniu pracy. 19. Myjka wysokociśnieniowa 13 l/ min , ciśnienie minimum od 100 do max 120 bar. 20. Możliwość wjazdu na krawężniki o wysokości minimum 200 mm. 21. Dysza zasysająca ze stopów lekkich lub stali trudnościeralnej. 22. Dysza zasysająca o szerokości minimum 550 mm. 23. Zespół dwóch szczotek zamiatających - szybkowymienny, regulowane obroty szczotek 0-120 obr/m z kabiny kierowcy. 24. Nogi podporowe do składowania/ demontażu pojemnika na śmieci. 25. Ssawa uchylna lub klapka do wciągania większych przedmiotów , odpadków. 26. System zraszania w kanale ssącym. 27. Szczotki talerzowe napędzane przez silniki hydrauliczne z możliwością płynnej regulacji pozycji i obrotów, każdej szczotki osobno z regulacją docisku szczotek. 28. Maksymalna szerokość zamiatania nie mniejsza niż 2200 mm. 29. Minimalna szerokość zamiatania nie większa niż 1400 mm. 30. Minimalna pojemność zbiornika na śmieci 1300 cm³. 31. Zbiornik na zmiotki wykonany ze stali nierdzewnej lub materiału o właściwościach tożsamych. 32. Zbiornik na śmieci unoszony. Wysokość rozładowywania śmieci minimum 1400 mm od podłoża. 33. Dodatkowa pompa dla podnoszenia/ opróżniania zbiornika w razie awarii hydrauliki. 34. Zbiornik na śmieci demontowany w systemie szybkiej wymiany. 35. Zbiornik wody minimum 200 l max 400 l z czujnikiem poziomu wody. 36. Zbiornik wody wykonany z tworzywa sztucznego lub metalu z galwanicznym zabezpieczeniem antykorozyjnym. 37. Zawór do spuszczania wody z układu. 38. System zraszania przy szczotkach talerzowych. 39. System recyrkulacji wody. 40. Kierownica umieszczona centralnie lub po prawej stronie. 41. Światła cofania LED i sygnał akustyczny cofania z możliwością wyłączenia w nocy. 42. Fotel kierowcy na zawieszeniu hydraulicznym lub pneumatycznym. 43. Układ wentylacji kabiny wyposażony w ogrzewanie z regulacja temperatury i klimatyzacją. 44. Kompletne oświetlenie drogowe , wymagane ustawą Prawo o ruchu drogowym. 45. Tylne światło LED - przeciwmgielne. 46. Oświetlenie robocze, minimum 2 reflektory. 47. Lusterka wsteczne. 48. Elementy kontrolne w kabinie operatora : licznik ogólnej ilości motogodzin, licznik dystansu i czasu zamiatania, obroty silnika, kontrolka ciśnienia oleju, kontrolka temperatury cieczy chłodzącej, kontrolka ładowania akumulatora. 49. Wymagany osprzęt ( pług, posypywarka piasku/ soli , zamiatarka ) musza być kompatybilne z dostarczonym pojazdem wielofunkcyjnym i gotowe do użytkowania wraz z nimi w zależności od potrzeb Zamawiającego. 50. System mocowania i uzbrajania osprzętu bez dodatkowych narzędzi, umożliwiający jednemu operatorowi zmianę osprzętu w czasie nie dłużej niż 15 minut. System ma posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające niewłaściwe podłączenie jakiegokolwiek dodatku. 51. Posypywarka rolkowa, doczepiana do tylnej ramy, objętość materiału posypowego ok 160l z tarczą rozrzucającą 1,0-4,5m. Elektryczne przełączenie rodzaju posypywania, szerokość posypywania regulowana zaworem na posypywarce, mechaniczne ustawianie posypywania asymetrycznego. 52. Szczotka do śniegu/ śmieci ( walcowa) szerokość szczotki minimum 1450 mm max 1550 mm, szczotka montowana z przodu pojazdu po demontażu szczotek zamiatających) z osłoną przeciwbryzgową, Centralny napęd szczotki walcowej silnikiem hydraulicznym, minimum 50l/min przy 225 bar, bezstopniowa regulacja obrotów szczotki dla zamiatania śniegu lub śmieci. Możliwość przesuwania w obydwie strony, sterowanie hydrauliczne w obu kierunkach z kabiny kierowcy. Koła podporowe o nastawnej wysokości i odchyleniu. 53. Pług odśnieżny z lemieszem dwukierunkowym. Szerokość robocza 151cm. Szerokość robocza przy przechyleniu 131cm. Wysokość 80 cm. Możliwe pozycje robocze: ustawienie pługa do przodu lub do tyłu, przechylenie w lewo / w prawo lub do przodu, cztery sprężynowe klapy z plastikowymi szynami. Regulowane wysokościowo płyty gumowe. Swobodne zawieszenie dla kompensacji nierówności podłoża. Dwa dwudziałaniowe siłowniki nastawcze. Dolne szyny pługa plastikowe. 54. Platforma ładunkowa, plastikowa z ramą do szybkiej wymiany ze zintegrowaną funkcją hydraulicznego kiprowania. Zdejmowana klapa tylna, ucha do mocowania pasami, pas obwodowy do mocowania siatki zabezpieczającej ładunek. 55. Dodatkowe - stojaki podporowe dla szczotki, zamiatarki przedniej i posypywarki umożliwiające przechowywanie po sezonie zimowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługa w ramach leasingu operacyjnego dotyczącego fabrycznie nowej zamiatarki wraz z osprzętem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 454412.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Europejski Fudnusz Leasingowy SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orląt Lwowskich 1
Kod pocztowy: 53-605
Miejscowość: Wroclaw
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 558927.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 558927.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 558927.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.