eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewAranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 28

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 780 65 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.szulc@karczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a4ccb6a-fc89-430a-bf1d-4bbf2b1d2aab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037159/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Aranżacja iluminacji świątecznych i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia w latach 2025-2028

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,214501,a83a96db54647186a10c3c6587cd5fdb.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:
1)Platformy przetargowej – adres podany jest w punkcie 8.2.) niniejszego Ogłoszenia;
2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: m.szulc@karczew.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy ZP.271.18.2025.MS.
Szczegóły w punkcie 8 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej
dostępny pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 2.
4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej – pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty – w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania–zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca tj.: Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34; e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozostałe postanowienia zgodnie z treścią SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opis w punkcie 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opis w punkcie 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy, zamontuje, uruchomi, zapewni eksploatację, demontaż, przechowanie i najem w latach 2025-2028, nowych dekoracji. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują: Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) pod nazwą: Projekt graficzny elementów dekoracji świątecznej wraz ze szczegółowym opisem tych dekoracji – stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Wszystkie załączniki do SWZ szczegółowo wymienione są w punkcie 39 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-02-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana
zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert. Szczegółowe informacje w punkcie 25 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uruchomienie dekoracji w roku 2025

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[Numeracja zgodna z SWZ]:
13.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w punkcie 12. SWZ);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, w następującym zakresie:
(…)
13.1.4.1 Wykonawca wykaże doświadczenie, że wykonał należycie (lub jest w trakcie wykonywania), w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) zamówienie (umowę), którego przedmiotem był (jest) montaż, eksploatacja i demontaż co najmniej 60 elementów świątecznej iluminacji zewnętrznej (np.: dekoracji latarniowych, dekoracji wolnostojących itp.), lub
b) zamówienie/zamówienia (umowę/umowy), którego przedmiotem był (jest) montaż, eksploatacja i demontaż elementów świątecznej iluminacji zewnętrznej (np.: dekoracji latarniowych, dekoracji wolnostojących itp.), o wartości zamówienia/zamówień nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych i 00/100), w tym przynajmniej jedno zamówienie (umowa) musi być o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100).
Uwagi:
1) Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na wezwanie Zamawiającego wykazu wykonanych zamówień (robót) z załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie (zgodnie z punktem 14.2.1.2 SWZ);
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeśli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu robót. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w punkcie 14.2.1.2 SWZ, dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w punkcie 13.1.4.1 SWZ (lit. a lub lit. b) musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie);
3) W przypadku polegania na zasobach innego Podmiotu (art. 118 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga, by Podmiot na zasobach którego polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu samodzielnie wykazał spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 13.1.4.1 SWZ (lit. a lub lit. b).
Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
4) W przypadku, gdy Wykonawca wykonał w ramach zamówienia/umowy większy zakres robót, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić tj. podać zakres i wartość zamówienia, o których mowa w punkcie 13.1.4.1 SWZ;
5) Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienie wykonane (tj. zakończone), ale również zamówienie wykonywane, z zastrzeżeniem, że zakres już wykonanych robót w ramach wykonywanego zamówienia musi potwierdzać spełnianie ww. warunku;
6) W przypadku, gdy wartości, których dotyczą ww. warunek zostaną wyrażone w walucie innej niż PLN, ich przeliczenie na PLN nastąpi przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
Pozostałe postanowienia zgodnie z treścią SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: [Numeracja zgodna z SWZ]: 14.2 Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego:
14.2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7), w tym w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia;
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
f) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ;
14.2.1.1.1 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum; spółka cywilna) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (wskazanych w oświadczeniu o którym mowa w punkcie 14.2.1.1 SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ;
14.2.1.1.2 W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (wskazanych w oświadczeniu o którym mowa w punkcie 14.2.1.1 SWZ), składa każdy z tych Podmiotów, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9a do SWZ;
Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 14.2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: [Numeracja zgodna z SWZ]: 14.2 Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego: 14.2.1.2 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 14.2 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z treścią punktu 14.11 SWZ, w tym z treścią punktu 14.11.2 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

[Numeracja zgodna z SWZ]:
Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (zgodnie z treścią punktu 21.5 SWZ):
21.5.1.Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ;
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
21.5.2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy oferta została podpisana przez osobę/osoby nieupoważnione na podstawie dokumentów potwierdzających status prawny Wykonawcy, takich jak: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
21.5.3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.4; 13.1.4.1), składane przez Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ;
21.5.4.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.4; 13.1.4.1), składane przez Podmiot/ty na zasoby którego powołuje się Wykonawca, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4a do SWZ;
21.5.5.Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, wymagane postanowieniami punktów 13.4 i 14.1.2 SWZ, sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów – jeśli dotyczy;
21.5.6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, określające, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ;
21.5.7.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
21.5.8.Dowód wniesienia wadium zgodnie z postanowieniami punktu 20 SWZ;
21.5.9.Dokument/dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe) potwierdzające, że oferowane dekoracje spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ i w załączniku do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) pod nazwą: Projekt graficzny elementów dekoracji świątecznej wraz ze szczegółowym opisem tych dekoracji – stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ (zgodnie z treścią punktu 14.11 SWZ w tym z treścią punktu 14.11.2 SWZ);
21.5.10.Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje.
Pozostałe postanowienia zgodnie z treścią SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 13 500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych i 00/100). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (przelewem); gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w punkcie 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

[Numeracja zgodna z SWZ]:
15.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
15.6.1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
15.6.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.4; 13.1.4.1), dotyczące każdego ze wspólników, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SWZ;
15.6.3. Oświadczenie z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika Nr 8 do SWZ;
Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 15 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy dopuszczalna jest w przypadkach na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) – Załącznik Nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 12:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,214501,a83a96db54647186a10c3c6587cd5fdb.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje: rozliczania w walutach obcych; zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2. Wszystkie rozliczenia związane z niniejszym zamówieniem będą prowadzone w PLN. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, dokumenty i informacje o których mowa w punkcie 27 SWZ. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.). 5.Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej [adres w punkcie 8.2) niniejszego Ogłoszenia].

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.