Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-28
Ogłoszenie nr 33582 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
Karczew: Usługa w ramach leasing operacyjnego dotyczącego fabrycznie nowej zamiatarki wraz z osprzętem.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, krajowy numer identyfikacyjny
1484859300000, ul.
ul. Bohaterów Westerplatte
36,
05480
Karczew, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 806 421, e-mail
zdp@powiat-otwocki.pl, faks
227 806 421.
Adres strony internetowej (URL): www.bip@powiat-otwocki.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.bip@powiat-otwocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
ul. Bohaterów Westeplatte 36, 05-480 Karczew
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip@powiat-otwocki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
papirowy zlożony osobiście w siedzibie zamawiającego lub przesłany pocztą na ades zamawiającego
Adres:
ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w ramach leasing operacyjnego dotyczącego fabrycznie nowej zamiatarki wraz z osprzętem.
Numer referencyjny: ZDP/P-03/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem przystosowanej do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych tj. pługiem, posypywarką soli i piachu, szczotką walcową Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne warunki: 1. Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji 2017. 2. Sprzęt nie jest prototypem i pochodzi z produkcji seryjnej i nie jest robiony pod potrzeby tego zamówienia. 3. Długość pojazdu ze szczotkami - max 5000mm. 4. Szerokość pojazdu - max -1300 mm. 5. Wysokość pojazdu - max 2000 mm. 6. Rozstaw osi - max 1700 mm. 7. Prędkość robocza max - do 25 km/h. 8. Pojazd wolnobieżny z prędkością przejazdową max do - 25 km/h. 9. Pojemność zbiornika paliwa - min - 50 l. 10. Ciężar całkowity - max DMC 3500 kg. 11. Koła / opony, pojedyncze ( felgi + opona ) 15 cali. 12. Pojemność silnika zakresie 1900 -2300 cm^3,silnik wysokoprężny, min.50 kW , chłodzony cieczą. 13. Rodzaj paliwa -ON. 14. Układ jezdny dwuosiowy, przegubowy, amortyzowany. 15. Napęd hydrostatyczny, napęd na wszystkie koła, utrzymanie stałych obrotów w trybie roboczym. 16. Hamulec postojowy. 17. Radioodbiornik. 18. Ręczny waż ssący do pracy w trudnodostępnych miejscach po obu stronach pojazdu, automatycznie chowany po zakończeniu pracy. 19. Myjka wysokociśnieniowa 13 l/ min , ciśnienie minimum od 100 do max 120 bar. 20. Możliwość wjazdu na krawężniki o wysokości minimum 200 mm. 21. Dysza zasysająca ze stopów lekkich lub stali trudnościeralnej. 22. Dysza zasysająca o szerokości minimum 550 mm. 23. Zespół dwóch szczotek zamiatających - szybkowymienny, regulowane obroty szczotek 0-120 obr/m z kabiny kierowcy. 24. Nogi podporowe do składowania/ demontażu pojemnika na śmieci. 25. Ssawa uchylna lub klapka do wciągania większych przedmiotów , odpadków. 26. System zraszania w kanale ssącym. 27. Szczotki talerzowe napędzane przez silniki hydrauliczne z możliwością płynnej regulacji pozycji i obrotów, każdej szczotki osobno z regulacją docisku szczotek. 28. Maksymalna szerokość zamiatania nie mniejsza niż 2200 mm. 29. Minimalna szerokość zamiatania nie większa niż 1400 mm. 30. Minimalna pojemność zbiornika na śmieci 1300 cm^3. 31. Zbiornik na zmiotki wykonany ze stali nierdzewnej lub materiału o właściwościach tożsamych. 32. Zbiornik na śmieci unoszony. Wysokość rozładowywania śmieci minimum 1400 mm od podłoża. 33. Dodatkowa pompa dla podnoszenia/ opróżniania zbiornika w razie awarii hydrauliki. 34. Zbiornik na śmieci demontowany w systemie szybkiej wymiany. 35. Zbiornik wody minimum 200 l max 400 l z czujnikiem poziomu wody. 36. Zbiornik wody wykonany z tworzywa sztucznego lub metalu z galwanicznym zabezpieczeniem antykorozyjnym. 37. Zawór do spuszczania wody z układu. 38. System zraszania przy szczotkach talerzowych. 39. System recyrkulacji wody. 40. Kierownica umieszczona centralnie lub po prawej stronie. 41. Światła cofania LED i sygnał akustyczny cofania z możliwością wyłączenia w nocy. 42. Fotel kierowcy na zawieszeniu hydraulicznym lub pneumatycznym. 43. Układ wentylacji kabiny wyposażony w ogrzewanie z regulacja temperatury i klimatyzacją. 44. Kompletne oświetlenie drogowe , wymagane ustawą Prawo o ruchu drogowym. 45. Tylne światło LED - przeciwmgielne. 46. Oświetlenie robocze, minimum 2 reflektory. 47. Lusterka wsteczne. 48. Elementy kontrolne w kabinie operatora : licznik ogólnej ilości motogodzin, licznik dystansu i czasu zamiatania, obroty silnika, kontrolka ciśnienia oleju, kontrolka temperatury cieczy chłodzącej, kontrolka ładowania akumulatora. 49. Wymagany osprzęt ( pług, posypywarka piasku/ soli , zamiatarka ) musza być kompatybilne z dostarczonym pojazdem wielofunkcyjnym i gotowe do użytkowania wraz z nimi w zależności od potrzeb Zamawiającego. 50. System mocowania i uzbrajania osprzętu bez dodatkowych narzędzi, umożliwiający jednemu operatorowi zmianę osprzętu w czasie nie dłużej niż 15 minut. System ma posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające niewłaściwe podłączenie jakiegokolwiek dodatku. 51. Posypywarka rolkowa, doczepiana do tylnej ramy, objętość materiału posypowego ok 160l z tarczą rozrzucającą 1,0-4,5m. Elektryczne przełączenie rodzaju posypywania, szerokość posypywania regulowana zaworem na posypywarce, mechaniczne ustawianie posypywania asymetrycznego. 52. Szczotka do śniegu/ śmieci ( walcowa) szerokość szczotki minimum 1450 mm max 1550 mm, szczotka montowana z przodu pojazdu po demontażu szczotek zamiatających) z osłoną przeciwbryzgową, Centralny napęd szczotki walcowej silnikiem hydraulicznym, minimum 50l/min przy 225 bar, bezstopniowa regulacja obrotów szczotki dla zamiatania śniegu lub śmieci. Możliwość przesuwania w obydwie strony, sterowanie hydrauliczne w obu kierunkach z kabiny kierowcy. Koła podporowe o nastawnej wysokości i odchyleniu. 53. Pług odśnieżny z lemieszem dwukierunkowym. Szerokość robocza 151cm. Szerokość robocza przy przechyleniu 131cm. Wysokość 80 cm. Możliwe pozycje robocze: ustawienie pługa do przodu lub do tyłu, przechylenie w lewo / w prawo lub do przodu, cztery sprężynowe klapy z plastikowymi szynami. Regulowane wysokościowo płyty gumowe. Swobodne zawieszenie dla kompensacji nierówności podłoża. Dwa dwudziałaniowe siłowniki nastawcze. Dolne szyny pługa plastikowe. 54. Platforma ładunkowa, plastikowa z ramą do szybkiej wymiany ze zintegrowaną funkcją hydraulicznego kiprowania. Zdejmowana klapa tylna, ucha do mocowania pasami, pas obwodowy do mocowania siatki zabezpieczającej ładunek. 55. Dodatkowe - stojaki podporowe dla szczotki, zamiatarki przedniej i posypywarki umożliwiające przechowywanie po sezonie zimowym.
II.5) Główny kod CPV: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
Dodatkowe kody CPV:34144431-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 60
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
składając ofertę Leasingobiorca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) leasingodawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedłoży wykaz głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony wykonawca do wykazu dostaw musi przedstawić minimum 2 dowody wskazujące na fakt należytego wykonania usług leasingowych porównywalnych parametrami do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wypełnione Oświadczenie wykonawcy ( załącznik Nr 1)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli leasingodawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że leasingodawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli leasingodawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli leasingodawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie Warunki serwisu i gwarancji przez Dostawcę. Dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklaracja zgodności.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Formularz cenowy; Podpisany wzór umowy - Załącznik Nr 6;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| najniższa cena | 60 |
| czas trwania gwarancji | 35 |
| odległość serwisu od Leasingobiorcy | 5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, Wystąpienia konieczności zmiany osób ( śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wystąpienia konieczności zmiany osób ( śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Leasingobiorca realizuje przedmiot Umowy, Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, Zmiany danych teleadresowych Leasingodawcy, Zmiany terminu końcowego wykonania Umowy, wynikającego ze zmiany terminu, sposobu lub źródła finansowania przedmiotu Umowy, Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zmniejszenia ilości usług, Przedłużenia terminu lub poprawienia warunków gwarancji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Leasingobiorcy składający ofertę chce zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, aby nie były one udostępnione innym uczestnikom postępowania, to dokumenty te muszą być włożone w oddzielną kopertę opatrzoną klauzulą "NIE UDOSTĘPNIAĆ". Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia
- Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Grupy Remontowej w Karczewie.
- Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów
- Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej
- Modernizacja drogi DP1303W w m. Śniadków Gm. Sobienie Jeziory - etap II
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- "Dostawa samochodu typu bus dla Komendy Miejskiej PSP w Lesznie".
- "Zakup wywrotki DMC 14t z napędem 4x4"
- Dostawa czterech quadów oraz pojazdu wielofunkcyjnego typu UTV
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





