Ogłoszenie z dnia 2025-11-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków w Jaworze” na rok 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne Nr 2 "Akademia Krasnoludków" w Jaworze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021378050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@krasnoludek.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnoludek.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków w Jaworze” na rok 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a179886-55af-4de3-8739-d45751f55b7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a179886-55af-4de3-8739-d45751f55b7f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem platformy e-zamowienia. Dopuszcza się korespondencję (za wyjątkiem ofert) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przedszkole@krasnoludek.net.pl
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami znajdują się w Dziale VIII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452 z późn. zm.).
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w Dziale VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Publiczne nr 2 „Akademia Krasnoludków” w Jaworze, ul. Piłsudskiego 14, 59-400 Jawor. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: biuro.chronimyinformacje@gmail.com
Klauzula informacyjna znajduje się w Dziale IV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w związku z przystąpieniem do postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy; w przypadku udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy, jego dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zawartej umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. B RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; dane osobowe mogą być przekazane operatorowi pocztowemu w zakresie niezbędnym do doręczenia przesyłek, których Wykonawca będzie adresatem oraz podmiotom świadczącym usługi prawne lub informatyczne na rzecz administratora danych.
Pełna teść klauzuli informacyjnej znajduje się w Dziale IV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków” w Jaworze na rok 2026 - część 1: mięso i wędliny wieprzowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Cena - 60%
Czas reakcji na reklamację - 40%
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
1) Kryterium: cena (waga kryterium 60%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium ceny zastosowany zostanie poniższy wzór:
Pc=Cn/Cb x 60
gdzie:
Pc - punkty za cenę,
Cn - najniższa cena brutto, spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
2) Kryterium: Czas reakcji na reklamację (waga kryterium 40%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium czas reakcji na reklamację zastosowane zostaną następujące zasady:
Pr - punkty za deklarowany czas reakcji na reklamację
a) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu najpóźniej w ciągu 24h od godziny dostawy - Wykonawca otrzyma 40 punktów;
b) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu powyżej 24h od godziny dostawy- Wykonawca otrzyma 0 punktów.
3. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów za cenę i czas reakcji na reklamację tj.: Pc+Pr. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków” w Jaworze na rok 2026 - część 2: mięso i wędliny drobiowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Cena - 60%
Czas reakcji na reklamację - 40%
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
1) Kryterium: cena (waga kryterium 60%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium ceny zastosowany zostanie poniższy wzór:
Pc=Cn/Cb x 60
gdzie:
Pc - punkty za cenę,
Cn - najniższa cena brutto, spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
2) Kryterium: Czas reakcji na reklamację (waga kryterium 40%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium czas reakcji na reklamację zastosowane zostaną następujące zasady:
Pr - punkty za deklarowany czas reakcji na reklamację
a) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu najpóźniej w ciągu 24h od godziny dostawy - Wykonawca otrzyma 40 punktów;
b) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu powyżej 24h od godziny dostawy- Wykonawca otrzyma 0 punktów.
3. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów za cenę i czas reakcji na reklamację tj.: Pc+Pr. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków” w Jaworze na rok 2026 - część 3: pieczywo i wyroby cukiernicze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Cena - 60%
Czas reakcji na reklamację - 40%
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
1) Kryterium: cena (waga kryterium 60%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium ceny zastosowany zostanie poniższy wzór:
Pc=Cn/Cb x 60
gdzie:
Pc - punkty za cenę,
Cn - najniższa cena brutto, spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
2) Kryterium: Czas reakcji na reklamację (waga kryterium 40%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium czas reakcji na reklamację zastosowane zostaną następujące zasady:
Pr - punkty za deklarowany czas reakcji na reklamację
a) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu najpóźniej w ciągu 24h od godziny dostawy - Wykonawca otrzyma 40 punktów;
b) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu powyżej 24h od godziny dostawy- Wykonawca otrzyma 0 punktów.
3. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów za cenę i czas reakcji na reklamację tj.: Pc+Pr. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków” w Jaworze - część 4: nabiał
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Cena - 60%
Czas reakcji na reklamację - 40%
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
1) Kryterium: cena (waga kryterium 60%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium ceny zastosowany zostanie poniższy wzór:
Pc=Cn/Cb x 60
gdzie:
Pc - punkty za cenę,
Cn - najniższa cena brutto, spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
2) Kryterium: Czas reakcji na reklamację (waga kryterium 40%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium czas reakcji na reklamację zastosowane zostaną następujące zasady:
Pr - punkty za deklarowany czas reakcji na reklamację
a) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu najpóźniej w ciągu 24h od godziny dostawy - Wykonawca otrzyma 40 punktów;
b) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu powyżej 24h od godziny dostawy- Wykonawca otrzyma 0 punktów.
3. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów za cenę i czas reakcji na reklamację tj.: Pc+Pr. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków” w Jaworze - część 5: ryby świeże i mrożone
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Cena - 60%
Czas reakcji na reklamację - 40%
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
1) Kryterium: cena (waga kryterium 60%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium ceny zastosowany zostanie poniższy wzór:
Pc=Cn/Cb x 60
gdzie:
Pc - punkty za cenę,
Cn - najniższa cena brutto, spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
2) Kryterium: Czas reakcji na reklamację (waga kryterium 40%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium czas reakcji na reklamację zastosowane zostaną następujące zasady:
Pr - punkty za deklarowany czas reakcji na reklamację
a) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu najpóźniej w ciągu 24h od godziny dostawy - Wykonawca otrzyma 40 punktów;
b) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu powyżej 24h od godziny dostawy- Wykonawca otrzyma 0 punktów.
3. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów za cenę i czas reakcji na reklamację tj.: Pc+Pr. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków” w Jaworze - część 6: artykuły spożywcze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Cena - 60%
Czas reakcji na reklamację - 40%
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
1) Kryterium: cena (waga kryterium 60%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium ceny zastosowany zostanie poniższy wzór:
Pc=Cn/Cb x 60
gdzie:
Pc - punkty za cenę,
Cn - najniższa cena brutto, spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
2) Kryterium: Czas reakcji na reklamację (waga kryterium 40%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium czas reakcji na reklamację zastosowane zostaną następujące zasady:
Pr - punkty za deklarowany czas reakcji na reklamację
a) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu najpóźniej w ciągu 24h od godziny dostawy - Wykonawca otrzyma 40 punktów;
b) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu powyżej 24h od godziny dostawy- Wykonawca otrzyma 0 punktów.
3. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów za cenę i czas reakcji na reklamację tj.: Pc+Pr. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Akademia Krasnoludków” w Jaworze - część 7: warzywa, owoce, kiszonki, mrożonki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Cena - 60%
Czas reakcji na reklamację - 40%
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
1) Kryterium: cena (waga kryterium 60%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium ceny zastosowany zostanie poniższy wzór:
Pc=Cn/Cb x 60
gdzie:
Pc - punkty za cenę,
Cn - najniższa cena brutto, spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
2) Kryterium: Czas reakcji na reklamację (waga kryterium 40%)
Przy obliczaniu punktów w kryterium czas reakcji na reklamację zastosowane zostaną następujące zasady:
Pr - punkty za deklarowany czas reakcji na reklamację
a) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu najpóźniej w ciągu 24h od godziny dostawy - Wykonawca otrzyma 40 punktów;
b) za deklarowany czas reakcji na reklamację wymienianego (reklamowanego) asortymentu powyżej 24h od godziny dostawy- Wykonawca otrzyma 0 punktów.
3. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów za cenę i czas reakcji na reklamację tj.: Pc+Pr. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ.2. Formularz asortymentowo- cenowy na część zamówienia o udzielenie, której ubiega się Wykonawca – odpowiednio Załącznik nr 2.1.-2.7. do SWZ.
3. Oświadczenie – Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 4 do SWZ
(jeżeli dotyczy).
5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dział VII. pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 6 do SWZ.
5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w Załączniku nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy /wzór umowy/.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i pkt 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- ZAKUP I DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WRAZ Z PRZYCZEPAMI W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2025/2026" na terenie miasta Jawor
- "Zakup 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze"
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





