Ogłoszenie z dnia 2025-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00435413/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
- 2025/BZP 00444940/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia informatycznego na potrzeby projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim poprzez modernizację i doposażenie obiektów...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia informatycznego na potrzeby projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim poprzez modernizację i doposażenie obiektów...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de4a2ab4-8a65-413d-befc-02c247f69d03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075490/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup wyposażenia informatycznego na potrzeby praktycznej nauki zawodu w Powiecie Opatowskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FESW.05.01-00-IZ-0012/24 pod nazwą „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim poprzez modernizację i doposażenie obiektów na potrzeby praktycznej nauki zawodu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 622001,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia informatycznego na potrzeby projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim poprzez modernizację i doposażenie obiektów na potrzeby praktycznej nauki zawodu”• Część I: Zestawy komputerowe, oprogramowanie, monitory, statyw, urządzenia sieciowe, osprzęt.
Część obejmuje dostawę wyposażenie na potrzeby pracowni dydaktycznych informatycznych .zgodnie z załącznikiem 6.1 SWZ w tym: m.in. dostawę zestawów komputerowych, oprogramowania, monitorów, statywów, urządzeń sieciowych, osprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 546756,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia informatycznego na potrzeby projektu pn. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Opatowskim poprzez modernizację i doposażenie obiektów na potrzeby praktycznej nauki zawodu”• Część II: Urządzenia peryferyjne w tym wielofunkcyjne, drukarki, plotery, niszczarki, skanery.
Część obejmuje dostawę wyposażenie na potrzeby pracowni dydaktycznych informatycznych zgodnie z załącznikiem 6.2 SWZ w tym: m.in. dostawę wielofunkcyjnych, drukarek, plotera, niszczarek, skanerów
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30191400-8 - Niszczarki
30232100-5 - Drukarki i plotery
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 75245,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363983,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621279,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368063,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFEKTUS PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572845463
7.3.3) Ulica: MALIKÓW, nr 150D
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-639
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368063,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65432,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515478,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65432,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETKOM PRZEMYSŁAW RAFAŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611678042
7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego, nr 53a,
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski,
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65432,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych przenośnych dużej mocy na potrzeby OL i OC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ŚW. LEONA SP. Z O.O.
- Remont drogi powiatowej nr 1550T Kobylany - Wymysłów - Krępa Dolna w miejscowości Kobylany od km 0+000 do km 0+910 na odcinku o długości 0,910 km
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





