To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-22
Wrocław: Dostawa papieru kserograficznego, komputerowego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, ploterów oraz materiałów biurowych w roku 2010
Numer ogłoszenia: 49394 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249469 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji , Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocław, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272100, 071 3272119, faks 071 3272350.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego, komputerowego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, ploterów oraz materiałów biurowych w roku 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa papieru kserograficznego, komputerowego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, ploterów oraz materiałów biurowych w roku 2010. Zamówienie obejmuje cztery części: Część I - Dostawa papieru kserograficznego i komputerowego Część II - Dostawa papieru i folii w rolkach Część III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, ploterów Część IV - Dostawa materiałów biurowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 37.82.37.00 - Papier do kreślenia map 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego i komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13231,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15080,27
Oferta z najniższą ceną: 15080,27 / Oferta z najwyższą ceną: 17646,78
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru i folii w rolkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Grupa Dolny Śląsk Sylwia Kwoczała, ul. Lwowska 32/5, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7008,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8500,72
Oferta z najniższą ceną: 8500,72 / Oferta z najwyższą ceną: 11888,11
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, ploterów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33442,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40769,98
Oferta z najniższą ceną: 40769,98 / Oferta z najwyższą ceną: 43180,68
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4129,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4780,39
Oferta z najniższą ceną: 2751,99 / Oferta z najwyższą ceną: 5030,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa pom. 203 i pom. 406-408 w budynku A-1 PWr zlokalizowanego przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23 we Wrocławiu w ramach dostosowaniu bud. A-1 do aktualnych przepisów PPOŻ.
- "Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. na okres 36 miesięcy"
- Dostawa zestawu lamp operacyjnych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Neurochirurgii oraz Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej
- Świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowości Brzeg Głogowski nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina Żukowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Część I Dostawa materiałów biurowych Część II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
- Zakup z dostawą tonerów, tuszy oraz materiałów ekploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
- "Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.