Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260013054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ogolny.warszawa@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/krus
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe11f13-cc0e-4e1a-8c67-2b535c145bb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122148/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz akcesoriów komputerowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zamowienia.krus.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.krus.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, a w szczególności składanie pytań, ofert, odpowiedzi na pytania, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, wezwań lub zawiadomień, obywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przy użyciu Systemu do elektronicznej komunikacji i składania ofert.
2. System jest dostępny pod adresem https://e-zamowienia.krus.gov.pl
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu do Systemu.
4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://e-zamowienia.krus.gov.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
5. Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Baza Wiedzy”. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Systemu, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego: tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Systemu:
- przed przystąpieniem do postępowania – przez kafelek „Zadaj pytanie”;
- po przystąpieniu do postępowania – przez kafelek „Wiadomości”.
7. Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w Systemie, zgodnie z kolejnością wskazaną w Instrukcji, o której mowa w pkt 5.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znajduje się w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znajduje się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1400-OP.261.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów (tonery, tusze, taśmy i inne) dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie szczegółowy wykaz produktów zawiera załącznik nr 1 do formularza oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość stosowania prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na ewentualnym zwiększeniu dostawy asortymentu o którym mowa w pkt. 2 dla części pierwszej zamówienia przez wyłonionego w niniejszym postępowaniu Wykonawcę, na tych samych warunkach jak określone w niniejszym postępowaniu dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego), po cenie jednostkowej netto za jeden materiał eksploatacyjny wynikającej z oferty złożonej dla części pierwszej zamówienia.Wartość opcji według wyliczeń Zamawiającego wyniesie maksymalnie 160000,00 zł brutto.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji zostanie uruchomione poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia, w terminie do 31 grudnia 2025 roku.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów (akcesoria komputerowe i serwisowe) dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie szczegółowy wykaz produktów zawiera załącznik nr 2 do formularza oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, tj.:
1. Na potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający zażąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w Rozdziale IX SWZ - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców biorący udział w postępowaniu musi złożyć odrębne oświadczenie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy części 1 zamówienia.1. Wykonawca w przypadku zaoferowania produktu równoważnego zobowiązany jest dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe tj.:
a) Oświadczenie producenta, że:
− oferowane równoważne materiały eksploatacyjne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia,
− oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentach sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu),
− proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych i patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset,
− użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń.
b) Oświadczenie Wykonawcy, że zagwarantuje serwis sprzętu i pokrycie kosztów serwisowania w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych,
c) Aktualny certyfikat potwierdzający zgodność parametrów technicznych spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami:
− ISO/IEC 19752:2017 dla tonerów monochromatycznych drukarek laserowych,
− ISO/IEC 19798:2017 dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych,
− ISO/IEC 24711:2021, ISO/IEC 24712:2007 dla wkładów atramentowych;
Certyfikat powinien być:
− wydany przez jednostkę niezależną od producenta, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji lub krajowej jednostki oceniającej zgodność dla danego kraju
− aktualny na dzień składania ofert,
d) Raport z badań/raport z testów/sprawozdanie z badań wykonanych zgodnie z normami ISO/ICE 19752:2017, 19798:2017, 24711:2021, 24712:2007 wydany przez laboratorium, które podczas przeprowadzania ww. badań/testów było akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025,
UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie, której pozycji Wykazu produktów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument.
e) Aktualny certyfikat producenta potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z przepisami ISO 9001:2000 lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat równoważny musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej jednostki oceniającej zgodność dla danego kraju.
f) Aktualny certyfikat ISO 14001 producenta na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedziba w Warszawie lub krajowej jednostki oceniającej zgodność dla danego kraju.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dotyczy części 1 zamówienia.1. Wykonawca w przypadku zaoferowania produktu równoważnego zobowiązany jest dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe tj.:
a) Oświadczenie producenta, że:
− oferowane równoważne materiały eksploatacyjne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia,
− oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentach sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu),
− proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych i patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset,
− użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń.
b) Oświadczenie Wykonawcy, że zagwarantuje serwis sprzętu i pokrycie kosztów serwisowania w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych,
c) Aktualny certyfikat potwierdzający zgodność parametrów technicznych spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami:
− ISO/IEC 19752:2017 dla tonerów monochromatycznych drukarek laserowych,
− ISO/IEC 19798:2017 dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych,
− ISO/IEC 24711:2021, ISO/IEC 24712:2007 dla wkładów atramentowych;
Certyfikat powinien być:
− wydany przez jednostkę niezależną od producenta, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji lub krajowej jednostki oceniającej zgodność dla danego kraju
− aktualny na dzień składania ofert,
d) Raport z badań/raport z testów/sprawozdanie z badań wykonanych zgodnie z normami ISO/ICE 19752:2017, 19798:2017, 24711:2021, 24712:2007 wydany przez laboratorium, które podczas przeprowadzania ww. badań/testów było akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025,
UWAGA: w celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie, której pozycji Wykazu produktów stanowiących przedmiot zamówienia dotyczy dany dokument.
e) Aktualny certyfikat producenta potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z przepisami ISO 9001:2000 lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat równoważny musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej jednostki oceniającej zgodność dla danego kraju.
f) Aktualny certyfikat ISO 14001 producenta na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko lub innego certyfikatu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedziba w Warszawie lub krajowej jednostki oceniającej zgodność dla danego kraju.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 5, składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określane są Rozdziale II SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.krus.gov.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca składa ofertę według Formularza oferty, którego wzór zawiera Rozdział III SWZ. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia.Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie, składa każdy z Wykonawców.
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego właściwego rejestru. Przedmiotowe pełnomocnictwo lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, jest wymagane również w odniesieniu do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) przedmiotowe środki dowodowe, które zostały określone w podrozdziale VI SWZ - dotyczy części 1 zamówienia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art 108 ust. 1 ustawy Pzp – z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek wykluczenia określona w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą tonerów, tuszy oraz materiałów ekploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Jednorazowa dostawa materiałów informatycznych dla KWP w Łodzi, jednostek podległych oraz jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.