To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-08
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągów pieszych - Alei Młodości na odcinku od ul. Romantycznej do kładki nad ul. Filaretów i Alei Marzeń na odcinku od Sklepu ALDIK przy Alei Młodości w kierunku ul. Jana Pawła II w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich
Numer ogłoszenia: 48649 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31071 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągów pieszych - Alei Młodości na odcinku od ul. Romantycznej do kładki nad ul. Filaretów i Alei Marzeń na odcinku od Sklepu ALDIK przy Alei Młodości w kierunku ul. Jana Pawła II w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1.Projekt wykonawczy branży drogowej, wraz z informacją BIOZ, zgodnie z umową, przepisami techniczno- budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 5 egz. 1.2.Projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 5 egz. 1.3.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzone na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) - 4 egz. 2.Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej (*.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD) oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji. 3.Frezowanie karpin pozostałych po wcześniejszej wycince drzew na głębokość umożliwiającą wykonanie ciągu pieszego oraz wykonanie nasadzeń wynikających z decyzji wydanej z upoważnienia Prezydenta Miasta Lublin przez Wydział Ochrony Środowiska z dnia 27.01.2015 r. - pismo znak: OŚ-OZ-I.6131.41.2015. 4.Zrealizowanie robót budowlanych po trasie istniejących ciągów pieszych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 4.1.Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych. 4.2.Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod ciągi piesze. 4.3.Wymiana istniejących nawierzchni asfaltowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, 4.4.Regulacja wysokościowa elementów naziemnych uzbrojenia podziemnego z ewentualną wymianą włazów i wpustów ulicznych, 4.5.Wykonanie schodów terenowych z bloczków betonowych z palisadą i obustronnymi poręczami w miejsce istniejących schodów z murami oporowymi. 4.6.Pomalowanie barierek przy schodach terenowych. 4.7.Wykonanie schodów terenowych z bloczków betonowych w obrzeżach w miejsce istniejących. 4.8.Odtworzenie trawników oraz uporządkowanie terenu. 4.9.Przygotowanie dokumentów odbiorowych. 5.Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora nadzoru. 6.Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.): 6.1.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji remontu. 6.2.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości, w tym zakresie w toku realizacji remontu. 6.3.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 6.4.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 6.5.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 6.6.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 7.Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. 8.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 9.Przywrócenie przyległego do terenu budowy terenu do stanu przed przystąpieniem do remontu, 10.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRÓL STANISŁAW STANDROG PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
KRÓL STANISŁAW STANDROG PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO
- STANDROG Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Stanisław Król, ul. Orlanda 19, 20-712 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 617382,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 515515,00
Oferta z najniższą ceną: 515515,00 / Oferta z najwyższą ceną: 859770,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wynajem zestawu mikroskopowego do analizy geometrycznej światłowodów i pokryć ochronnych
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby COZL".
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 848 w m. Kolonia Zamek"
- Usługa polegająca na badaniu sprawozdania finansowego Województwa Lubelskiego za 2025 r. oraz 2026 r.
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego.
- DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO POMIESZCZEŃ BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W LUBLINIE PRZY UL. OBROŃCÓW POKOJU 1
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni produkcyjnej na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Ostrówek
- Opracowanie projektu modernizacji instalacji grzewczej w budynkach użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Powstańców nr 28 oraz nr 30 (budynek główny i budynek B)
- Opracowanie dokumentacji dla zadania Adaptacja zabytkowych obiektów Szybu I byłej Kopalni Saturn w Czeladzi (SE-ZP.271.1.8.2025)
- Wykonanie systemu klimatyzacji i modernizacja instalacji elektrycznej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie PFU dla zadań generalnego Wykonawcy oraz przygotowanie dok. przetargowej na wyłonienie podmiotu świadczącego usługi IK w projekcie pn. "Rozbudowa systemu RIS na Odrzańskiej Drodze Wodnej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.