Og³oszenie z dnia 2025-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zarz±dzanie Projektem pt.: Trasa rowerowa Berlin – Szczecin – Ko³obrzeg (odc. K³odzino - Upad³y)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZ¡D DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szczeciñska 31
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarz±dzanie Projektem pt.: Trasa rowerowa Berlin – Szczecin – Ko³obrzeg (odc. K³odzino - Upad³y)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c68f569e-18fe-4214-bb89-b83ec8864b8d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00570606
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt przewidziany jest do wspó³finansowania przez Uniê Europejsk± w ramach Programu Wspó³pracy Interreg VIA Mecklenburg-Vorpommern / Brandenburg / Polska 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12269833.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy, znajduj±cej siê pod adresem: platformazakupowa.pl (zwanej dalej: „Platform±”).
2) Korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, e-mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami:
1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy, znajduj±cej siê pod adresem: platformazakupowa.pl (zwanej dalej: „Platform±”).
2) Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezp³atne.
3) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
4) Komunikacja odbywa siê za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.
5) Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”.
2. Wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem Platformy, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3. Instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
4. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
5. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.
6. Wykonawca, za po¶rednictwem Platformy mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
8. Zalecane formaty: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf, natomiast zalecane formaty ewentualnej kompresji danych: .zip; .7Z.
9. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
10. Ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZDW – 6.3811.223.2025.8.2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi Zarz±dzania Projektem pt.: Trasa rowerowa Berlin-Szczecin-Ko³obrzeg (odc. K³odzino – Upad³y).
2. Us³uga obejmuje:
1) zarz±dzanie i koordynacjê wszystkich czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± Projektu;
2) pe³nienie nadzoru inwestorskiego i kontrolê nad realizacj± robót budowlanych zgodnie z Prawem budowlanym i zawart± umow± na roboty budowlane;
3) dzia³ania maj±ce na celu terminowe wykonanie robót budowlanych;
4) dokumentowanie postêpu robót;
5) wype³nianie obowi±zków sprawozdawczych uzgodnionych z Kierownikiem Projektu;
6) sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. w formie przyjazdów na miejsce prowadzenia robót, a tak¿e prac wykonywanych w siedzibie Wykonawcy. Planowana ilo¶æ nadzorów: nadzór autorski zwi±zany z pobytem na budowie – 9 nadzorów i 30 nadzorów pe³nionych w siedzibie Wykonawcy.
5. Roboty budowlane, nad którymi Wykonawca bêdzie sprawowa³ nadzór, polegaj± na budowie drogi dla rowerów na odcinku Golczewo – Upad³y (Trasa Berlin – Szczecin – Ko³obrzeg), wykorzystuj±c przebieg dawnej linii kolei w±skotorowej. Inwestycja dotyczy odcinka drogi o d³ugo¶ci 5,32 km, tj. cztery odcinki drogi dla rowerów.
W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ m. in.:
1) wycinkê koliduj±cych z inwestycj± drzew oraz krzewów i przyciêcie ga³êzi w skrajni rowerowej;
2) rozbiórkê istniej±cej konstrukcji jezdni o naw. asfaltowej w m. Golczewo, ul. S³oneczna;
3) rozbiórkê istniej±cej konstrukcji jezdni o nawierzchni brukowej w m. Upad³y wraz z torami resztkowymi;
4) rozbiórkê pozosta³o¶ci podk³adów kolejowych;
5) budowê drogi rowerowej o nawierzchni asfaltowej;
6) wykonanie pobocza o nawierzchni gruntowej;
7) wykonanie wyniesionego przejazdu z kostki betonowej na ul. S³onecznej;
8) wykonanie zieleni w postaci trawników;
9) wykonanie muldy trawiastej;
10) remont przepustów;
11) zabezpieczenie kablowych sieci infrastruktury technicznej;
12) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
3. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Rozdziale C „Opis przedmiotu zamówienia” i „§ 9 Zobowi±zania Wykonawcy Zarz±dzaj±cego Projektem” Projektu umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 294 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1) Warto¶æ us³ug ustala siê w wysoko¶ci do kwoty 28 500,00 z³otych netto, o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug.
2) Ponadto do wyliczenia wynagrodzenia netto zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, (za zarz±dzanie projektem i nadzór inwestorski) Zamawiaj±cy pomocniczo mo¿e zastosowaæ poni¿szy wzór:
(R x Wu) : Wk = Wynagrodzenie netto Wykonawcy
R – wynagrodzenie netto, o którym mowa w § 3 ust. 2 umowy
Wu – warto¶æ wynagrodzenia netto zamówienia udzielonego Wykonawcy Robót na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, których nadzór dotyczy
Wk – warto¶æ wynagrodzenia netto Wykonawcy Robót wynikaj±ca z umowy podstawowej
3) w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego do wyliczenia wynagrodzenia netto zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt ustawy, Zamawiaj±cy zastosuje ceny jednostkowe z umowy podstawowej.
4) Podstaw± ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z Wykonawc± negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie In¿yniera projektu
4.3.6.) Waga: 16,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Inspektora Nadzoru Robót Drogowych
4.3.6.) Waga: 24,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej:Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, min. 2 us³ugi polegaj±ce na zarz±dzaniu projektem (zadaniem) drogowym, ka¿dym o warto¶ci robót budowlanych min. 4 mln PLN brutto.
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie.
2. Korzystanie z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
a) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych,
b) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
c) Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
2. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
Uwaga! Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia.
Ww. dokumenty nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
Na wezwanie Zamawiaj±cego nale¿y z³o¿yæ:
1) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ),
2) dowody okre¶laj±ce czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca poda³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 2)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarciu umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1-3.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie aneksów w przypadku:1) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian powszechnie obowi±zuj±cego prawa - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego, np. poprzez skrócenie terminu realizacji umowy, w zwi±zku ze zmian± podmiotu odpowiedzialnego za wykonanie obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa;
2) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego lub wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci;
3) zmiany osób wymienionych w § 6 ust. 1 umowy, na warunkach okre¶lonych w § 6 ust. 2 umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze wzglêdu na wyd³u¿enie terminu wykonania robót budowlanych;
5) zaistnienie przes³anek do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia o których mowa w § 16 umowy.
2. Przypadki wymienione w ust. 1 pkt 1, 2 i 4 umowy, mog± rzutowaæ na zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy. Ka¿da zmiana Umowy musi byæ dokonana na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Je¿eli o zmianê postanowieñ Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on z³o¿yæ taki wniosek Przedstawicielowi Zamawiaj±cego, na co najmniej 15 dni przed zamierzonym wej¶ciem w ¿ycie takiej zmiany, z wyj±tkiem przypadków nale¿ycie uzasadnionych przez Wykonawcê i zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego.
3. Zmiana terminu realizacji Umowy nie powoduje automatycznie zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, z zastrze¿eniem § 3 ust. 7 umowy.
4. Poza przypadkami opisanymi w ust. 1, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy, w sytuacjach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych oraz w art. 455 ust. 2 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-10 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1226983
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od WykonawcyINNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprz±tanie pomieszczeñ budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach i Obwodu Drogowego w Gryficach.
- Sprz±tanie pomieszczeñ w budynku Obwodu Drogowego w Kamieniu Pomorskim
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA, ¦WIE¯YCH WYROBÓW PIEKARSKICH I CIASTKARSKICH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU KOSZALIÑSKIEGO NA ROK 2026
- Zarz±dzanie Projektem pt.: Trasa rowerowa Berlin - Szczecin - Ko³obrzeg (odc. K³odzino - Upad³y)
- Wywóz odcieków przemys³owych z RZOO w Sianowie przy ul. £ubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni ¦cieków w Jamnie w ilo¶ci do 13000 m3 w 2026 roku.
- Sprz±tanie pomieszczeñ budynku biurowego Obwodu Drogowego w Suchaniu
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami budynku O¶rodka Kultury w Brzeszczach
- wykonanie projektu rozbudowy pasa drogowego drogi powiatowej nr 2422P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów Góra - Kokoszczyn wraz z przebudow± jezdni
- Zarz±dzanie Projektem pt.: Trasa rowerowa Berlin - Szczecin - Ko³obrzeg (odc. K³odzino - Upad³y)
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz budowê na jej podstawie hali sportowej przy Szkole Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 82 przy ul. Konarskiego 80 (...).
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 - ul. Chopina w Pruszczu Gdañskim - Etap I w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji i rêkojmi na roboty
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania dotycz±cego przebudowy kompleksu szpitalnego wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
wiêcej: Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





