Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00467336/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu do zbiórki i transportu odpadów komunalnych dla Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Toniszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIĘDZYGMINNE SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570881401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 31
1.5.2.) Miejscowość: Toniszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-104
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@msok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-313be535-1d73-45fe-a39a-41716a06998c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu do zbiórki i transportu odpadów komunalnych dla Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Toniszewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313be535-1d73-45fe-a39a-41716a06998c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00417025/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa fabrycznie nowego samochodu do zbiórki i transportu odpadów komunalnych dla Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Toniszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.4.2025.SG-K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu do zbiórki i transportu odpadów komunalnych dla Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Toniszewie.
Wykonawca dostarczy samochód ( dalej – pojazd ) wraz z dokumentami niezbędnymi do rejestracji tj. :
Uwierzytelniona kopia świadectwa homologacji podwozia,
Karta pojazdu ( jeżeli jest wymagana ),
Instrukcja obsługi, konserwacji i eksploatacji dla podwozia i nadbudowy ( w języku polskim ) w wersji tradycyjnej ( na papierze ) lub na nośniku cyfrowym.
Książka serwisowa podwozia i silnika,
Książka serwisowa nadbudowy,
Książka pracy ( oryginał ),
Wykonawca w dniu dostawy pojazdu do siedziby Zamawiającego na plac wykona praktyczne przeszkolenie wyznaczonych pracowników w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji pojazdu w zakresie podwozia, silnika, a zwłaszcza obsługi całego oprzyrządowania roboczego.
Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne na podwozie i nadbudowę lub kartę gwarancyjną obejmującą cały kompletny pojazd.
Wykonawca zapewni serwis dla podwozia i silnika pojazdu z min. jednym punktem serwisowym zlokalizowanym na terenie Polski w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego oraz mobilny serwis nadbudowy pojazdu zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 150 km od siedziby Zamawiającego. Dopuszcza się aby przeglądy wykonane były w siedzibie producenta podwozia i nadbudowy ( jeżeli z przyczyn uzasadnionych nie będzie to możliwe w siedzibie Zamawiającego ). W takim przypadku koszty przejazdu tam i z powrotem obciążać będą wykonawcę/dostawcę.
Wykonawca zapewni czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 24 godziny od zawiadomienia o konieczności wykonania naprawy. Zawiadomienie będzie przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany w ofercie adres e-mail.
Wykonawca ma obowiązek dostarczenia niezbędnych dokumentów w języku polskim do zarejestrowania pojazdu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, ze zm.) oraz spełniać wymogi określone polskimi normami dopuszczającymi pojazd do eksploatacji.
Naprawy gwarancyjne będą wykonywanie na miejscu w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia konieczności naprawy.
Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli pojazd będzie spełniał wszelkie wymagania określone w załączniku Nr 3 do SWZ oraz będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego bez jakiegokolwiek uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1159275,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159275,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOCEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342160000
7.3.3) Ulica: Ul. Nowa 8
7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 84-123
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159275,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka jednokomorowa
- Zakup i dostawa 1 sztuki używanego specjalistycznego pojazdu komunalnego - śmieciarka przystosowana do odbioru odpadów wielkogabarytowych.
- Leasing z dostawa nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym.
- "Dostawa samochodu ciężarowego typu śmieciarka"
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





