Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00530928/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523816005
1.5.8.) Numer faksu: 523816290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dabrowachelminska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl/pn/dabrowachelminska/demand/246982/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-650c4668-e5d7-447a-a825-95e2491c9e35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem” zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (standardami, cechami i wymaganiami technicznymi) określonymi w załączniku nr 5 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę ciągnika rolniczego z ładowaczem do miejsca wskazanego przez zamawiającego, ubezpieczenia przedmiotu umowy do czasu odbioru, dostarczenie dokumentów umożliwiających zamawiającemu zarejestrowanie pojazdu, przekazanie dokumentów gwarancyjnych, przeprowadzenie próby eksploatacyjnej oraz przeszkolenie wyznaczonego przez zamawiającego personelu.
UWAGA:
1) Opis przedmiotu zamówienia oraz uwarunkowania dotyczące realizacji określono w szczególności w załączniku nr 4 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego pojazdu wraz z osprzętem i wyposażeniem, zwanym dalej „pojazdem” zgodnie ze SWZ, załącznikami do niej, oraz umową.
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne (o ile nie określono tego inaczej), a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4) Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu na terenie RP.
5) Ponadto Zamawiający wymaga, aby serwis pogwarancyjny znajdował się na terenie Polski, maksymalnie do 200 km od siedziby Zamawiającego
6) Przewiduje się, iż przedmiotowe zadanie zostanie sfinansowane ze środków pochodzących z dotacji celowej na realizację PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026. Rzeczowa realizacja uwarunkowania będzie pozyskaniem ww. dotacji.
Więcej w SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 443000
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROLMET AG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5562775950
7.3.3) Ulica: Nowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gniewkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa cysterny i ciągnika komunalnego do przewozu wody pitnej w ramach zadania pn.: "Zapewnienie ciągłości dostaw żywności oraz energii elektrycznej na terenie Gminy Bargłów Kościelny"
- Dostawa jednej sztuki ciągnika siodłowego dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z kabiną
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch nowych ciągników rolniczych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Bełchatowie"
- Zakup obiektu magazynowego na potrzeby poszerzenia bazy magazynowej oraz wyposażenie Powiatowego Magazynu P/Powodziowego i Zarządzania Kryzysowego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





