eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowiezadanie nr 1 - ul. Wiślna 7, Kraków zadanie nr 2 - ul. Wadowicka 10, Kraków zadanie nr 3 - ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz oraz usługa m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Kraków: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie: zadanie nr 1 - ul. Wiślna 7, Kraków zadanie nr 2 - ul. Wadowicka 10, Kraków zadanie nr 3 - ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz oraz usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych - zadanie nr 4.
Numer ogłoszenia: 39032 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4295222, fax 012 4295222 w. 1610.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie: zadanie nr 1 - ul. Wiślna 7, Kraków zadanie nr 2 - ul. Wadowicka 10, Kraków zadanie nr 3 - ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz oraz usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych - zadanie nr 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie: zadanie nr 1 - ul. Wiślna 7, Kraków zadanie nr 2 - ul. Wadowicka 10, Kraków zadanie nr 3 - ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz oraz usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych - zadanie nr 4. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w zadań zawiera Załącznik A do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pzp - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania: - dla zadania nr 1,2,3 przynajmniej dwie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni przekraczającej 1500 m2 (trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu); - dla zadania nr 4 przynajmniej jedna usługa mycia powierzchni oszklonych przekraczających 500 m2 z użyciem metod alpinistycznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. Należy załączyć przynajmniej dwa dokumenty potwierdzające (dla zadania nr 1,2,3), że te usługi zostały wykonane z należytą starannością. Dla zadania nr 4 jeden dokument potwierdzający. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 80 000 zł (dla zadania nr 1,2,3); 20 000 zł (dla zadania nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7 Kraków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wadowicka 10, Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wadowicka 10, Kraków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych w budynkach przy ul. Wiślnej 7 oraz Wadowickiej 10 w Krakowie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6, 74.73.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.