Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Kraków: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie:
zadanie nr 1 - ul. Wiślna 7, Kraków
zadanie nr 2 - ul. Wadowicka 10, Kraków
zadanie nr 3 - ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz
oraz usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych - zadanie nr 4.
Numer ogłoszenia: 39032 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4295222, fax 012 4295222 w. 1610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie: zadanie nr 1 - ul. Wiślna 7, Kraków zadanie nr 2 - ul. Wadowicka 10, Kraków zadanie nr 3 - ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz oraz usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych - zadanie nr 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie: zadanie nr 1 - ul. Wiślna 7, Kraków zadanie nr 2 - ul. Wadowicka 10, Kraków zadanie nr 3 - ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz oraz usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych - zadanie nr 4. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w zadań zawiera Załącznik A do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pzp - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania: - dla zadania nr 1,2,3 przynajmniej dwie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni przekraczającej 1500 m2 (trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu); - dla zadania nr 4 przynajmniej jedna usługa mycia powierzchni oszklonych przekraczających 500 m2 z użyciem metod alpinistycznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. Należy załączyć przynajmniej dwa dokumenty potwierdzające (dla zadania nr 1,2,3), że te usługi zostały wykonane z należytą starannością. Dla zadania nr 4 jeden dokument potwierdzający. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 80 000 zł (dla zadania nr 1,2,3); 20 000 zł (dla zadania nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, Kraków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7 Kraków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wadowicka 10, Kraków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wadowicka 10, Kraków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Izbę Skarbową w Krakowie w obiektach Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Sienkiewicza 44, Nowy Sącz 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.72.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia powierzchni oszklonych wymagająca użycia metod alpinistycznych w budynkach przy ul. Wiślnej 7 oraz Wadowickiej 10 w Krakowie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6, 74.73.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.