eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegKompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu



Og³oszenie z dnia 2025-11-21

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W KO£OBRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322577

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Katedralna 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolobrzeg.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: kolobrzeg.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-de1e9efc-54f1-4ed0-9706-fae690b7b632

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00549586

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00103312/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de1e9efc-54f1-4ed0-9706-fae690b7b632

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
4.1. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
4.2. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest S±d Rejonowy w Ko³obrzegu, ul. Katedralna 13,78-100 Ko³obrzeg e-mail: administracja@kolobrzeg.sr.gov.pl, tel. 94 357 51 11. Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê na adres e-mail: iod@comp-net.pl
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o art. 3 ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowi±zuj±cym u Zamawiaj±cego.
6. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 1.5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom przetwarzaj±cym dane
w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniaj±cym niszczenie materia³ów itp.
8. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO;
2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO;
3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy
o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz umownym; niepodanie okre¶lonych danych bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci ubiegania siê
o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie umowy.
11. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku
z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przes±dza art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. W niektórych sytuacjach, mo¿emy pozyskiwaæ dane z innych ¼róde³, ni¿ bezpo¶rednio od Pañstwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny ni¿ od osób, których dane dotycz±, ¼ród³em danych bêd± rejestry publiczne, m.in. CEIDG, REGON, KRS.
13. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA01.261.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynku S±du Rejonowego w Ko³obrzegu przy ul. Katedralnej 13, 78-100 Ko³obrzeg.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik do SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê w ca³ym okresie obowi±zywania umowy zapewniæ odpowiedni± ilo¶æ pracowników gwarantuj±cych rzetelno¶æ wykonania us³ugi sprz±tania
i poszanowania mienia Zamawiaj±cego, jego pracowników oraz dysponowaæ odpowiednim sprzêtem technicznym do prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem - szczegó³y opisane s± w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe mycie okien

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu- dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, i¿ wykona³ w okresie ostatnich 3 lat (przed up³ywem terminu sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - ¿e wykona³, lub aktualnie wykonuje nale¿ycie minimum dwa zamówienia (zrealizowane lub aktualnie realizowane na podstawie dwóch oddzielnych umów) o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto ka¿de, polegaj±ce na sprz±taniu pomieszczeñ w obiekcie/obiektach biurowych (bez us³ugi mycia okien).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden
z wykonawców w ca³o¶ci.
Niedopuszczalne jest ³±czenie zamówieñ wykonanych przez ró¿nych Wykonawców, aby uzyskaæ 1 zamówienie spe³niaj±c± wymagania Zamawiaj±cego.
Przez obiekt biurowy nale¿y rozumieæ budynek lub zespó³ pomieszczeñ, w których prowadzona jest dzia³alno¶æ administracyjna lub urzêdowa, obejmuj±ca w szczególno¶ci pracê biurow± wykonywan± przez pracowników zatrudnionych w strukturach organizacyjnych podmiotu. Za obiekty biurowe uznaje siê równie¿ budynki s±dów, urzêdów, jednostek administracji publicznej, biurowce komercyjne oraz inne obiekty, w których dominuj±c± funkcj± jest dzia³alno¶æ biurowa.


Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
1) zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie,
2) zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.

Przez zamówienia wykonywane nale¿y rozumieæ zamówienia które trwaj± nadal (niezakoñczone) i w ramach których wykonawca do up³ywu terminu sk³adania ofert wykona³ us³ugê kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie/obiektach biurowym przez okres minimum 6 miesiêcy.

Uwaga: Zgodnie z zapisami SWZ Rozdzia³ XX. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowej czê¶ci zamówienia przedmiotowej us³ugi (art. 60 i art.121 ustawy Pzp). Dla Zamawiaj±cego kluczow± czê¶ci± zadania dotycz±cego us³ugi sprz±tania s± codzienne, sta³e czynno¶ci opisane w SWZ i Za³±czniku nr 6 do SWZ Wykonawca pozosta³y zakres zamówienia, inny ni¿ okre¶lony powy¿ej tj.
w zakresie mycia okien mo¿e powierzyæ podwykonawcy. W takim przypadku
w odniesieniu do tych kluczowych czê¶ci nie jest dopuszczalne, aby wykonawca polega³ na zdolno¶ciach podmiotu trzeciego w zakresie do¶wiadczenia. Nie móg³by bowiem spe³niæ wymogu osobistej realizacji tej czê¶ci zamówienia przez podmiot trzeci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zany jest z³o¿yæ:
Wype³niony formularz cenowy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ;O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania
o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy
z Wykonawców (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±).
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców; o¶wiadczenia te winny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej- pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±);O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ) - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; Interaktywny formularz ofertowy, udostêpniony przez Zamawiaj±cego na platformie e-Zamówienia (zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”) - w celu zaci±gniêcia informacji do systemu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2000,00 z³.
Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299);
Szczegó³y dotycz±ce wadium zosta³y opisane w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.Szczegó³y dotycz±ce
sposobu sk³adania poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ przez Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie opisane s± innych w³a¶ciwych miejscach w niniejszym
og³oszeniu oraz w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy polegaj±cych na zmianie wynagrodzenia, w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy.
2. W przypadku zmiany, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±cego ze zmiany wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej. UWAGA: Wykonawca powinien uwzglêdniæ w kalkulacji swojej oferty zmianê stawki minimalnego wynagrodzenia za pracê obowi±zuj±c± z dniem 01.01.2026 r. okre¶lon± w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 14 wrze¶nia 2023 r. w sprawie wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê oraz wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej w 2026 r.
3. W przypadku zmiany wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jaki bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ przy uwzglêdnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie.
4. W przypadku zmiany, zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) wynagrodzenie ulegnie modyfikacji o warto¶æ kosztu Wykonawcy jaki bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ, a wynikaj±cego ze zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
5. Niezale¿nie od zmian umowy przewidzianych powy¿ej, na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy PZP, wynagrodzenie Wykonawcy podlegaæ bêdzie waloryzacji (zmniejszeniu lub zwiêkszeniu) prowadz±cej do dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny daj±cych siê wyodrêbniæ i ustaliæ, materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Waloryzacja ta bêdzie dokonywana raz w kwartale z zachowaniem zasad i w sposób okre¶lony w projektowanych postanowieniach umowy.
Zmiany do umowy zosta³y szczegó³owo opisane w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem: https:// ezamowienia.gov.pl i pod linkiem dedykowanym do przedmiotowego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Rozdziale XI SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty (je¿eli dotyczy to danego postêpowania) sk³ada siê z uwzglêdnieniem postanowieñ rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) (je¿eli dotyczy to przedmiotowego postêpowania).
2.Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.