Ogłoszenie z dnia 2025-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00452579/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup band LED
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001030598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 56 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirleszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11856711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup band LED2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-add6bb18-489d-4069-b635-52fa5db54e9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097735/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 ZAKUP BAND LED
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47.MOSiR.ZP.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz pierwsze uruchomienie nowych band LED o łącznej długości 55 metrów bieżących, obejmująca również:
• komplet niezbędnego osprzętu technicznego,
• oprogramowanie do zarządzania wyświetlanymi treściami,
• licencje niezbędne do prawidłowego użytkowania systemu.
Wymagania ogólne:
1) dostawa 55 metrów bieżących nowych band LED (min. 58 kabinety);
2) bandy zabezpieczone od góry miękką gumą (tzw. soft top) oraz posiadające od frontu miękkie maski (tzw. soft mask), które minimalizują ryzyko kontuzji w przypadku kontaktu zawodnika z bandą;
3) bandy posiadające stojaki umożliwiające ich ustawienie prostopadle do podłoża (pod kątem 90 stopni do parkietu/murawy), wraz z częściami zapasowymi i elementami systemu zarządzania obrazem/wynikami na bandach;
4) oprogramowanie do tworzenia i obróbki grafik oraz animacji wideo wraz z licencją;
5) pojemniki z kółkami do transportu i bezpiecznego przechowywania band LED;
6) montaż urządzeń niezbędnych do zasilenia band z rozdzielni obiektu;
7) montaż, konfiguracja oraz uruchomienie wszystkich wyżej opisanych urządzeń;
8) szkolenie w zakresie użytkowania wszystkich dostarczonych urządzeń;
9) dostawa części zapasowych;
Miejsce dostawy i pierwszego uruchomienia:
Hala Sportowo-Widowiskowa „TRAPEZ” im. Z. Białasa, 64-100 Leszno, ul. Zygmunta Starego 1.
Szczegółowe wymagania dotyczące dostarczanych urządzeń zawiera SWZ formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31523300-1 - Podświetlane szyldy
32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244401 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244401 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UP LED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652561757
7.3.3) Ulica: Centralnego Okręgu Przemysłowego 6
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244401 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów typu furgon o dopuszczalnej masie całkowitej 3 500 kg
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Modernizacja Oddziału Onkologicznego
- "Dostawa mobilnych rękawów przeciwpowodziowych dla Komendy Miejskiej PSP w Lesznie".
- "Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie" - II postępowanie
- Dostawa, instalacja, konfiguracja, integracja serwera klasy enterprise z licencją systemu, licencji dostępu klienta (CAL), integracja z istniejącą infrastrukturą serwerowo-sieciową Zamawiającego.
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu edukacyjnego zawierającego dostawę stanowisk edukacyjnych do symulacji użytkowania maszyn rolniczych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
- "Cyfryzacja i elektronizacja usług publicznych w Gminie Poniatowa na terenie MOF Opole Lubelskie"
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej
- ZP.128.2025 - Dostawa licencji, subskrypcji i aktualizacji oprogramowania specjalistycznego
- Zakup i dostawa dla Centrum Projektów Europejskich 1 macierzy dyskowej.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Podświetlane szyldy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





