eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wilcza¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach oraz uczestników ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy



Og³oszenie z dnia 2025-11-23

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach oraz uczestników ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010308

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 168

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops.swilcza@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gops.swilcza.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach oraz uczestników ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c61c539d-b3b7-43f8-867c-b0338956a9fe

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00549816

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty sk³adaj±ce siê
na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób przewidziany w sekcji III.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z
za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2 og³oszenia) 2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z
Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert): 1) w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie za
po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail): gops.swilcza@intertele.pl; lub poprzez Platformê,
dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferty(w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy , inne dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i
ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy
wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê
na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. Ofertê wraz z
za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. W formularzu
oferty Wykonawca zobowi±zany jest
podaæ adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. 2)
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci przesy³anych plików, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub
wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê
sporz±dza siê,pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4) w celu z³o¿enia oferty
nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania
informatycznego pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli dokumenty
elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê
przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku,wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”; 6)do oferty nale¿y do³±czyæ
dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê; 7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu
terminu sk³adania ofert; 8) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ
z³o¿onej oferty; 9) dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod adresem:
https://platformazakupowa.pl ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z
Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert) 1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1 odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail)
lub poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza; 2) we wszelkiej korespondencji
zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub numerem
referencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (email):
gops.swilcza@intertele.pl; 4) za datê przekazania
o¶wiadczeñ,wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿ wskazanych w pkt 1 przyjmuje
siê datê ich przekazania na platformie - https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wp³yniêcia na adres poczty elektronicznej wskazany w pkt 3

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w ¦wilczy, 36-072 ¦wilcza168, tel. (17)
85 60 338, fax (17) 85 60 338, e-mail: gops.swilcza@intertele.pl - inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiaj±cego jak
wy¿ej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod-kontakt@swilcza.com.pl;- Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn.: ¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie, uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach oraz uczestników ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy, numer referencyjny: GOPS.26.27.2025, prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio
Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO;- posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu dodanych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na
podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- nie
przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;– prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;- w przypadku korzystania przez osobê, której dane
osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego,
z uprawnienia,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania
dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;-
Zamawiaj±cy udostêpnia
dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w
dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich wniesienie;-
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie: W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO,wymaga³o by niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±,wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie:
Skorzystanie przez osobê,której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16
RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; ***
Wyja¶nienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania
ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia tego postêpowania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.26.27.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1 okre¶la:
1) Za³±cznik nr 4.1 do SWZ – Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1,
2) Za³±cznik nr 4.2 do SWZ – Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1,
3) Za³±cznik nr 3a do SWZ – Wzór umowy (dla czê¶ci 1 i 2);

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na podstawienie pojazdu zastêpczego

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO (E), co najmniej EURO IV

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2 okre¶la:
1) Za³±cznik nr 5.1 do SWZ – Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2,
2) Za³±cznik nr 5.2 do SWZ – Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2,
3) Za³±cznik nr 3a do SWZ – Wzór umowy (dla czê¶ci 1 i 2).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na podstawienie pojazdu zastêpczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO (E), co najmniej EURO IV

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników zajêæ w ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy:
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 3 okre¶la:
1) Za³±cznik nr 6 do SWZ – Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 3,
2) Za³±cznik nr 3b do SWZ – Wzór umowy dla czê¶ci 3;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na podstawienie pojazdu zastêpczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazd spe³niaj±cy normê emisji spalin EURO (E), co najmniej EURO IV

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ Za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) dowód wniesienia wadium;
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci:
Czê¶æ 1: ¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie - 1 000,00 z³;
Czê¶æ 2: ¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach - 1 000,00 z³;
Czê¶æ 3: ¦wiadczenie us³ug transportowych dla uczestników ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy - 1 000,00 z³;
Dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie wnosi siê wadium.
Wnosz±c wadium prosi siê o zaznaczenie (dopisanie) dla której czê¶ci jest wnoszone wadium.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Banku Spó³dzielczego w G³ogowie M³p. Oddzia³ w ¦wilczy nr rachunku 72 9159 1023 2005 5001 4969 0001 z dopiskiem: „Wadium - nr postêpowania GOPS.26.27.2025”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w ¦wilczy;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia jednej z
nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) Zamawiaj±cy z powodu uzasadnionych merytorycznie przyczyn, których nie mo¿na by³o przewiedzieæ na etapie
postêpowania, zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany terminu pierwszego dnia rozpoczêcia zajêæ w Gminnym Klubie Seniora w
Trzcianie/Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach, a w konsekwencji pierwszego dnia ¶wiadczenia us³ugi;
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany liczby dowo¿onych osób - zmiany mog± dotyczyæ zmniejszenia liczby
pasa¿erów, np. w przypadku choroby, rezygnacji z dowozu, innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn;
3) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany harmonogramu oraz miejsc docelowych odwo¿enia/dowo¿enia
pasa¿erów oraz wy¿ej wskazanych ¶redniej ilo¶ci dni - harmonogram mo¿e ulegaæ zmianom w celu optymalizacji
¶wiadczonych us³ug lub gdy wynikaæ bêdzie z absencji/sytuacji losowych uczestników lub planu pracy
w Gminnym Klubie Seniora w Trzc./ Dzien. Domu Pomocy w Bratk., ¦wietlicy, lub z powodu innych uzasadnionych
merytorycznie przyczyn;
4) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany trasy spowodowanej
tzw. „objazdem”, a w konsekwencji zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci kilometrów,
w szczególnych przypadkach np. masowych zachorowañ lub konieczno¶ci dostosowania trasy pod stan faktyczny realizacji
us³ugi zwi±zanej z jej za³o¿eniami lub z powodu innych uzasadnionych merytorycznie przyczyn;
5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ca³kowitego odwo³ania (w danym dniu) lub zawieszenia na okre¶lony czas
¶wiadczenia us³ugi z uzasadnionych merytorycznie przyczyn - o tym fakcie Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ Wykonawcê
najpó¼niej na godzinê przed realizacj± us³ugi w pierwszym dniu wyst±pienia takiej sytuacji.
2. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadku:
a) zmiany pojazdów ¶wiadcz±cych us³ugê na pojazdy spe³niaj±ce minimalne standardy i warunki techniczne wymagane
przez Zamawiaj±cego w ramach umowy,
b) zmiany lub aktualizacji wykazu osób wskazanych w § 1 ust. 2.
3. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie dotycz±cym
wynagrodzenia - w przypadku:
1) wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy Pzp tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
4. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie oraz w tre¶ci art. 439 ustawy Prawo
zamówieñ publicznych podlegaæ bêdzie waloryzacji prowadz±cej do dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia
nale¿nego Wykonawcy.
Inf. dot. zakresu i rodzaju zmian umowy oraz
warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w proj. umów stanowi±cych za³. 3a (cz. 1, 2) i 3b do SWZ (cz. 3).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-02 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do sekcji III.3.6.2) og³oszenia: Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie
dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± poczty
elektronicznej,na wskazany w pkt 2.2 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie(Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich
mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415); 1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia
publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust.
1,je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê. 3.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejsz±, najpó¼niej na dzieñ podpisania umowy zobowi±zany jest
przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu (dotyczy czê¶ci 1-3): 1) aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego
osób zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 758 ze zm.); 2)
dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy
z³otych); 3) wykaz sprzêtu tj. dokument/dokumenty potwierdzaj±ce dysponowaniem minimum 1 dopuszczonym do ruchu
pojazdem w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie
wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Termin wykonania przedmiotu umowy wynosi: 12 miesiêcy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01 stycznia 2026 r. i nie pó¼niej
ni¿ do 31 grudnia 2026 r. (dotyczy czê¶ci 1, 2 i 3).
7. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7
ust. 1 tej¿e ustawy. Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ VIII pkt 4 SWZ.
8. Wizja lokalna:
Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci i nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu
dokumentów.
9. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty
ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.