Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-03
Kazimierz Dolny: Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny
Numer ogłoszenia: 363512 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierz Dolny , ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 0818810212 w. 28, faks 081 8810213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzdolny.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakres zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny. 1) Zakres zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z pojemników zlokalizowanych na ulicach, placach, chodnikach w Kazimierzu Dolnym Lokalizacja pojemników: a)na terenie miasta rozstawione są kosze wolnostojące na podstawie betonowej o poj. 80 litrów - szt. 30, o poj. 55 litrów - 90 sztuk i pojemniki na kółkach o poj. 110 litrów - szt. 2, b)kosze o poj. 35 litrów - na promenadzie wału - szt. 40, w Mięćmierzu - szt. 3 c)kosze na odchody zwierzęce - szt. 4 na ul.Senatorskiej, ul.Mały Rynek, Nadwiślańska i na skwerku koło poczty, d)kosze do selektywnej zbiórki (szkło, papier, plastik-siatkowy) - 2 kpl. - przy ul.Senatorskiej, 2) Zakres usługi związany z opróżnianiem i utrzymaniem estetycznym pojemników Pojemniki powinny być utrzymane przez okres realizacji umowy w dobrym stanie technicznym i estetycznym poprzez: a) mycie ( 2 razy w roku ) w terminach wskazanych przez Zamawiającego b) dezynfekcję - w miesiącach maj i wrzesień, c)malowanie (oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne, pomalowanie w kolorze określonym przez Zamawiającego) w terminach wskazanych przez Zamawiającego (1 raz w roku ), w cenę malowania należy uwzględnić malowanie słupka (z wyjątkiem 90 szt. pojemników o poj. 55 l) Pojemniki powinny być opróżniane z taką częstotliwością, która zapewni możliwość stałego z nich korzystania - napełnienie nie może przekraczać 90% pojemności kosza. Oprócz wywozu nieczystości stałych z pojemników należy także oczyścić miejsce z ewentualnych nieczystości znajdujących się w najbliższym otoczeniu pojemnika. 3) Minimalna częstotliwość opróżniania pojemników: - w okresie wiosenno-letnim (miesiące: marzec - wrzesień) - 2 razy w ciągu dnia, w okresie pozostałym - 1 raz na dzień - kosze do selektywnej zbiórki: - 2 razy w tygodniu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 7 i 9 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do s.i.w.z., z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał w Wykazie narzędzi i urządzeń zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do s.i.w.z., że dysponuje lub będzie dysponował (z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania) niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem, co najmniej: śmieciarka - 1 szt., samochód do wywozu pojemników do selektywnej zbiórki - 1 szt. W przypadku polegania na potencjale technicznym innych niż wykonawca podmiotów, ich pisemnego zobowiązania do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do s.i.w.z.,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do s.i.w.z.,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony druk Oferta zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do s.i.w.z. 2)Pełnomocnictwo do popisania oferty (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku nr 4 do s.i.w.z. - wzór ogólnych warunków umowy. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2)zwiększenie zakresu umowy - zwiększenie ilości wywozu nieczystości stałych o 20 szt. pojemników o poj. 55l z lokalizacją przy ul. Zamkowej i na terenach przy wale wiślanym w Kazimierzu Dolnym. Zamawiający planuje, że wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone o cenę wywozu nieczystości wg ceny jednostkowej za wywóz nieczystości stałych dla 1 pojemnika o poj. 55l. 3)zmiana obowiązującej stawki VAT; W przypadku określonym w pkt 1, zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kazimierzdolny.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kazimierz Dolny, ul.Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kazimierz Dolny, ul.Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAZIMIERZ DOLNY
- Budowa instalacji wewnętrznej hydrantów ppoż w budynku Pałacu ( II Oddział)
- Utwardzenie dróg w miejscowościach Skowieszynek, Rzeczyca Kolonia, Zbędowice, Parchatka
więcej: przetargi KAZIMIERZ DOLNY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.