eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyWywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Kazimierz Dolny: Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny
Numer ogłoszenia: 363512 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierz Dolny , ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 0818810212 w. 28, faks 081 8810213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzdolny.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakres zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny. 1) Zakres zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z pojemników zlokalizowanych na ulicach, placach, chodnikach w Kazimierzu Dolnym Lokalizacja pojemników: a)na terenie miasta rozstawione są kosze wolnostojące na podstawie betonowej o poj. 80 litrów - szt. 30, o poj. 55 litrów - 90 sztuk i pojemniki na kółkach o poj. 110 litrów - szt. 2, b)kosze o poj. 35 litrów - na promenadzie wału - szt. 40, w Mięćmierzu - szt. 3 c)kosze na odchody zwierzęce - szt. 4 na ul.Senatorskiej, ul.Mały Rynek, Nadwiślańska i na skwerku koło poczty, d)kosze do selektywnej zbiórki (szkło, papier, plastik-siatkowy) - 2 kpl. - przy ul.Senatorskiej, 2) Zakres usługi związany z opróżnianiem i utrzymaniem estetycznym pojemników Pojemniki powinny być utrzymane przez okres realizacji umowy w dobrym stanie technicznym i estetycznym poprzez: a) mycie ( 2 razy w roku ) w terminach wskazanych przez Zamawiającego b) dezynfekcję - w miesiącach maj i wrzesień, c)malowanie (oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne, pomalowanie w kolorze określonym przez Zamawiającego) w terminach wskazanych przez Zamawiającego (1 raz w roku ), w cenę malowania należy uwzględnić malowanie słupka (z wyjątkiem 90 szt. pojemników o poj. 55 l) Pojemniki powinny być opróżniane z taką częstotliwością, która zapewni możliwość stałego z nich korzystania - napełnienie nie może przekraczać 90% pojemności kosza. Oprócz wywozu nieczystości stałych z pojemników należy także oczyścić miejsce z ewentualnych nieczystości znajdujących się w najbliższym otoczeniu pojemnika. 3) Minimalna częstotliwość opróżniania pojemników: - w okresie wiosenno-letnim (miesiące: marzec - wrzesień) - 2 razy w ciągu dnia, w okresie pozostałym - 1 raz na dzień - kosze do selektywnej zbiórki: - 2 razy w tygodniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 7 i 9 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do s.i.w.z., z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał w Wykazie narzędzi i urządzeń zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do s.i.w.z., że dysponuje lub będzie dysponował (z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania) niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem, co najmniej: śmieciarka - 1 szt., samochód do wywozu pojemników do selektywnej zbiórki - 1 szt. W przypadku polegania na potencjale technicznym innych niż wykonawca podmiotów, ich pisemnego zobowiązania do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do s.i.w.z.,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do s.i.w.z.,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony druk Oferta zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do s.i.w.z. 2)Pełnomocnictwo do popisania oferty (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku nr 4 do s.i.w.z. - wzór ogólnych warunków umowy. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2)zwiększenie zakresu umowy - zwiększenie ilości wywozu nieczystości stałych o 20 szt. pojemników o poj. 55l z lokalizacją przy ul. Zamkowej i na terenach przy wale wiślanym w Kazimierzu Dolnym. Zamawiający planuje, że wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone o cenę wywozu nieczystości wg ceny jednostkowej za wywóz nieczystości stałych dla 1 pojemnika o poj. 55l. 3)zmiana obowiązującej stawki VAT; W przypadku określonym w pkt 1, zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kazimierzdolny.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kazimierz Dolny, ul.Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kazimierz Dolny, ul.Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.