eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9af8842-1a8f-47b4-8bc2-a68c0ae6e65e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9af8842-1a8f-47b4-8bc2-a68c0ae6e65e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/PZ/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 984000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I.Wymagania dla pojazdu:
1) Samochód o DMC do 13 000 kg
2) Typ podwozia: dwuosiowy,
3) Rozstaw osi: max 3300 mm,
4) Max dł. samochodu 7300 mm,
5) Zawieszenie przednie – resory paraboliczne, tylne – pneumatyczne,
6) Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota,
7) Silnik o mocy min. 240 KM, maksymalny moment obrotowy min 1000 Nm
8) Norma emisji spalin Euro 6,
12) Pojemność silnika od 6000 cm3 do 7000 cm3,
13) Skrzynia biegów automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym
14) Liczba przełożenia skrzyni biegów do przodu min 8
15) Przystawka odbioru mocy niezależna od sprzęgła – moment obrotowy dostępny w czasie jazdy i postoju,
16) Kolor kabiny biały,
17) Belka dachowa z lampami ostrzegawczymi LED z napisem ZUK,
18) Światła do jazdy dziennej LED,
19) Kabina trzy miejscowa (dzienna),
20) Zawieszenie kabiny mechaniczne,
21) Fotel kierowcy regulowany, amortyzowany z pasem bezpieczeństwa,
22) Pojedyncze siedzenia dla 2 pasażerów wyposażone w pasy bezpieczeństwa,
23) Gumowe dywaniki podłogowe,
24) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,
25) Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne prawe i lewe,
26) Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,
27) Szyby atermiczne, przednia i boczne,
28) Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna,
29) Wejście do kabiny z wyłącznie jednym stopniem wejściowym,
30) Systemy ABS, EBS, ESP,
31) System ostrzegania przed kolizją z przodu z hamowaniem awaryjnym,
32) Immobilizer,
33) Klimatyzacja manualna,
34) Podgrzewany filtr paliwa,
35) Wlot powietrza w górnej części kabiny,
36) 2 akumulatory min. 180 Ah,
37) Tachograf cyfrowy zalegalizowany (instrukcja w języku polskim),
38) Układ wydechowy spalin skierowany do dołu pod podwozie
39) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
40) Obręcze stalowe kół z oponami o średnicy R17,5,
41) Na osi napędowej koła z oponami z bieżnikiem regionalnym,
42) Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),
43) Przewód do pompowania kół,
44) Zbiornik paliwa min 150 litrów zamontowany po prawej stronie,
45) Zbiornik AdBlue min 35 l zamontowany po prawej stronie,
46) Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,
47) Zewnętrzny mechaniczny wyłącznik główny prądu,
48) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,
49) Lampy w drzwiach oświetlające stopnie wejściowe,
50) Wskaźnik grubości okładzin hamulcowych z ostrzeżeniem o zużyciu
51) Hamulec przystankowy zgodny z normą DIN EN-PN 1501-01
52) Min 2szt. klinów zabezpieczających pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,
53) Przedni zaczep holowniczy,
54) Zabudowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana, wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, całkowicie spawana, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana na kolor biały spójny z kolorem kabiny podwozia
55) Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z blachy o podwyższonej wytrzymałości na ścieralność o grubości min. 4 mm,
56) Zabudowa z urządzeniem zasypowym tylnym do współpracy z pojemnikami od 120 do 1100 litrów,
57) Pojemność skrzyni ładunkowej na odpady min. 7,5 m3,
58) Objętość kosza zasypowego min. 1,8 m3,
59) Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej Hardox 450 lub równoważnej o grubości min. 8 mm,
60) Automatyczne ryglowanie odwłoka,
61) Uszczelnienie pomiędzy odwłokiem a skrzynią poprzez zamontowanie wymiennej uszczelki,
62) Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy,
63) Siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, osłonięte przed uszkodzeniem mechanicznym,
64) Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5,
65) Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym poprzez
przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy,
66) Krawędź zasypu położona max 1300 mm od podłoża,
67) Skrzynia ładunkowa posiadająca właz rewizyjny po prawej ścianie umożliwiającej dostęp do
siłownika płyty wypychającej z zabezpieczeniem zgodnym z EN1501-1,
68) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów,
69) Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym,
70) Odległość tylnego zwisu pojazdu skompletowanego nie dłuższa niż 2550 mm,
71) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka za pomocą dźwigni,
72) Urządzenie zasypowe w konstrukcji stalowej ocynkowane,
73) Uchylna burta stalowa ocynkowana
74) Mechaniczne ryglowanie listwy dociskowej dla grzebienia urządzenia zasypowego
75) Kamera umieszczona z tyłu zabudowy, monitor zainstalowany w kabinie kierowcy,
76) Sterowanie dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego,
77) Sterowanie płytą wypychającą ,,wysuwanie i wsuwanie” odbywać się powinno z pulpitu
sterowniczego znajdującego się w kabinie w zasięgu ręki kierowcy jak i na zewnątrz pojazdu,
78) Stopnie dla obsługi z detekcją obciążania i rozłożenia zgodne z normą EN-PN 1501,
79) Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa,
80) Urządzenia zabudowy wyposażone system centralnego smarowania min 26 pkt smarnych
81) Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów, Min. 2 lampy robocze na górze odwłoka skierowane do tyłu, oraz po min 2 na bokach skrzyni ładunkowej
82) Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku,
83) Błotniki kół tylnych z chlapaczami,
84) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu,
85) Pojemnik z wodą do mycia rąk,
86) Zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 oraz posiadać znak CE,
87) CB Radio,
88) Gwarancja min 24 miesiące obejmująca całość podwozia wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym i osprzętem, obsługa serwisowa w okresie gwarancji wliczona w cenę pojazdu - dotyczy pełnego zakresu obsługi i napraw wraz z materiałami eksploatacyjnymi (za wyj. szyb, opon i akumulatorów). Warunki gwarancji:
a) reakcja serwisu w ciągu 24 godzin roboczych od momentu zgłoszenia awarii – odpowiedź na zgłoszenie, ustalenie trybu i terminu działań serwisu;
b) podjęcie naprawy/przystąpienie do czynności serwisowych w ciągu 48 godzin roboczych od momentu zgłoszenia awarii;
c) na wniosek Zamawiającego nieodpłatny dojazd serwisu do siedziby Zamawiającego w celu wykonania przeglądu lub naprawy awaryjnej;
d) W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy lub przeglądu poza siedzibą Zamawiającego, Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć pojazd do wskazanego serwisanta, jeżeli jego siedziba znajdować się będzie w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku, w którym siedziba serwisanta znajdować się będzie w odległości większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazd do siedziby serwisanta oraz przekazać go Zamawiającemu po naprawie na własny koszt i ryzyko.
89) Pojazd winien spełniać techniczne wymagania homologacyjne oraz bezpieczeństwa zgodnie z warunkami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów (General Safety Regulation – GSR) określającymi systemy bezpieczeństwa, w które powinny zostać wyposażone nowe typy samochodów ciężarowych, według przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2144 z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie wymogów dotyczących homologacji typu pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, w odniesieniu do ich ogólnego bezpieczeństwa oraz ochrony osób znajdujących się w pojeździe i niechronionych uczestników ruchu drogowego (…)”,
II Wymagane dokumenty jakie będzie zobowiązany dostarczyć Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia:
1) Faktura sprzedaży kompletnego pojazdu
2) Instrukcja obsługi podwozia (w języku polskim).
3) Instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji zabudowy (w języku polskim).
4) Katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy (w języku polskim).
5) Książka gwarancyjna podwozia.
6) Książka gwarancyjna zabudowy
III Wymagania w zakresie dodatkowego wyposażenia:
1) Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),
2) Pojemnik z wodą do mycia rąk,
3) Komplet kluczy z podnośnikiem samochodowym min. 10ton,
4) Skrzynka narzędziowa,
5) Trójkąt ostrzegawczy,
6) Apteczka,
7) Gaśnica,
8) Kliny zabezpieczające pod koła (min 2 szt.),
9) Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota,
10) Dynamiczna waga samochodowa kompatybilna z systemem Globtrak
c.d. w pkt. pozostałe informacje

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1011675,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1011675,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1011675,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOCEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342160000

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 8

7.3.4) Miejscowość: Rekowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 84-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1011675,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę Wykonawcy:

EKOCEL Sp. z o.o.
ul. Nowa 8
84-123 Rekowo Górne
NIP: 6342160000
KRS: 0000129696
Cena ofertowa netto: 822.500,00 zł

Cena ofertowa brutto: 1.011.675,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.